Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: Even geen Porsche (Audi-adepten onder elkaar)
Sja, iets met hart en verstand en zo. Supergaaf natuurlijk maar niet te vergelijken qua onderhoudskosten en verbruik met een 3.0 TDI. Trouwens, een gechipte 3.0 TDI doet ook zomaar 270pk bij JD. Ben je voor € 600,- klaar. Is nog geen S6 natuurlijk maar het scheelt wel enorm in onderhoud.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
28 jan 2013 17:31 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Zeker snel met zo'n chip maar tegen een S4 ga je het niet redden hoor. Hooguit de eerste drie seconde bij een tussensprintje vanwege de turbo maar daarna is baai baai, zwaai zwaai. Daarbij heeft een S4 een voordeel vanwege zijn 4wd dus het stoplichtsprintje kun je ook vergeten.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
28 jan 2013 17:42 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
http://www.audiforum.nl/forum/aankoopad ... pe-c6.htmlS6 C6 heeft een V10 zoals je in de RS6 en S8 kan vinden van die jaren.
|
28 jan 2013 17:57 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Thx. Zit me al flink in te lezen. Niet veel schokkende dingen zo te zien. Op de kettingspanners na een redelijk probleemloze auto begrijp ik.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
28 jan 2013 19:12 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Ga je kijken bij die bij Charles staat? Opzich wel leuke auto's staan maar wat een stelletje lampjes bij elkaar is dat zeg (zelf ooit een auto gekocht). Opzich vriendelijke mensen maar zijn af en toe nogal wat traag, moeite voor je doen/afspraken nakomen ho maar (krijg nog geld van ze maar werd een beetje moe van het getouwtrek).
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
28 jan 2013 19:22 |
|
|
Delnoy
|
Ja, die bij Charles. Ken het garage bedrijf alleen van zien (heb in Echt gewoond), verder nooit zaken mee gedaan. Maar hoe moeilijk kan het zijn? Proefrijden, keuren (bij een garage een stukkie verderop), geld overboeken en klaar. Trouwens, ik zit hier met de Hutspot te wachten, waar blijf je.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
28 jan 2013 19:38 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Laten keuren bij Cardon, zeer goed bedrijf. Staat de mijne op dit moment.
Charles heeft meestal goede auto's staan, weinig klachten over gehoord.
|
28 jan 2013 19:44 |
|
|
Delnoy
|
Was i.d.d. het plan
|
28 jan 2013 19:46 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Dan komt het wel in orde.
|
28 jan 2013 19:47 |
|
|
sanendave
BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
Ex 964 c2 CabrioRotterdam
|
Ik heb daar mijn laatste Porsche gekocht; geen klachten. Was Hugo Charles trouwens niet zoek?
|
28 jan 2013 22:11 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Spoorloos, nog steeds helaas.
|
28 jan 2013 22:34 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 jan 2013 22:40 |
|
|
Beavers
718 Spyder '21 Gentian Blue
Ex 987 Boxster Spyder '11 Black
Audi TT 3.2 Roadster '05 SprintBlue
Audi Etron 55 Quattro Navarra Blue
|
Zal me als Audi rijder hier ook maar bij voegen!
_________________________________________ -718 Spyder -Ex 987 Porsche Boxster Spyder -Audi TT '04 3.2 V6 Quattro -Audi Etron 55 Quattro Navarra blue
|
28 jan 2013 22:41 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Auto was overigens een fijne auto hoor . Ja ik ben nog steeds aan het wachten op exactere adresgegevens.........ben inmiddels m'n 4e tank leeg aan het rijden aan rondjes in Heerlen maar je huis nog niet gevonden Rob.........de Hutspot zal inmiddels wel koud zijn
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
29 jan 2013 3:31 |
|
|
Delnoy
|
Hutspot is i.d.d. koud. Maar we hebben een prima magnetron http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/opsporing_verzocht/zaken_deze_week/20120508/echt_vermissing.aspxTja, niet echt een verhaal om erg vrolijk van te worden. Maar goed, ik ga dan ook kijken voor een Audi zonder pillen in de kofferbak dus dat zal wellicht helpen. Mocht ik vanavond niet thuis komen dan weten jullie waar ik geweest ben.
|
29 jan 2013 9:00 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zo'n S6 is wel een kanon hoor.... Afhankelijk van je km's zou ik het zo doen... Rij je veel neem dan maar aandelen shell.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
29 jan 2013 13:43 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
S6 is wel een groot risico. Blijkbaar zijn er veel problemen met de V10, bij de RS6 zou deze problemen niet voorkomen. Ik weet wel niet welke problemen specifiek, misschien dat Devils Son ze weet?
|
29 jan 2013 15:42 |
|
|
Delnoy
|
|
29 jan 2013 15:53 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
Gefeliciteerd met deze strakke bak, ziet er zeer goed uit op de foto's Benz ingeruild? Nog AKK gedaan ? Gruss, rene
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
29 jan 2013 16:01 |
|
|
horn
PF #57
|
mooie strakke bak. ga je (en vooral totmbo) veel plezier van hebben. alleen die s-line badge was het eerste dat ik bij mij eraf sloopte...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 jan 2013 16:02 |
|
|
Delnoy
|
Nee, Benz is er nog. Vandaag een ESP error Stuurhuissensor defect of zoiets. Wordt morgen gerepareerd. Benz gaat in Maart pas weg De Audi (3.0 TDI) krijgt nog nieuwe remmen rondom, grote beurt en nieuwe APK. Donderdag of vrijdag ophalen.
|
29 jan 2013 16:11 |
|
|
grogos
(ex) 911E 2.2 Targa -
(ex) 997.1 4S Cabrio -
(ex) 997.2 4S Cabrio -
(ex) 991.1 4S Cabrio -
nu 992 S CabrioHertogenbosch
|
Rob, mooie Audi! We kunnen de autos naast elkaar zetten hoor!
|
29 jan 2013 16:22 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Ochjee krijgen we hier na de "forumklok" dadelijk ook nog een "forumdaily"
|
29 jan 2013 16:31 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Gefeliciteerd Wat is er mis met zo'n S-Line badge?
|
29 jan 2013 17:09 |
|
|
horn
PF #57
|
s-line is zo'n interieurpakket. gaf mij destijds het gevoel van een 316i met een M badge achterop. Heb het er zelf toen meteen afgesloopt. Maar wie betaalt bepaalt. En ik vind het een koele bak!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 jan 2013 17:15 |
|
|