een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: Deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 4
.
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
11 okt 2016 13:23
Neppert
Neppert
Neppert
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
12 okt 2016 16:12
Brulaap
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Weet je wat ook leuk is? Files voor de Merwedebrug . Vanmorgen om 5:15 van huis (regio Utr) gegaan om om 7u bij een opdrachtgever in Zeeland te kunnen zijn. Stond er toch al een file de andere kant op Niet normaal
Vanaf Vianen diverse borden boven en langs de weg. Bij Gorinchem 1 rijbaan en agenten op de weg die het vrachtverkeer naar de afslag dwingen. Wat denk je dat die Belg voor mij bij de afslag doet..... lekker doorrijden om vervolgens te stoppen op de vluchtstrook
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
13 okt 2016 21:14
hilmp2
Even vegen en je ruikt er niks meer van.
14 okt 2016 21:19
BernHardN
Meppel
15 okt 2016 20:17
Neppert
Neppert
Neppert
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
17 okt 2016 16:19
Godspeed
PF #911
België
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
Ik wil iedereen die boodschappen bij de Lidl doet, waarschuwen voor, misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen! Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Lidl in Waregem maar let op: het schijnt overal in het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen.. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken. Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt.
Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je. Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee jat. Die van mij is afgelopen maandag gestolen.
En dinsdag en donderdag ook al.
Vrijdag zelfs twee keer! Woensdag kon ik helaas niet gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum