En hier de film van de Pré MP Tourrit. Tempo zit er lekker in. Soms wat moeten inhouden vanwege twee kindjes op de achterbank
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Goedemorgen,
Wat een contrast. Gisteren 300 km gestuurd met de Porsche van het midden naar noorden en en prachtig wegdek. Geen vlokje sneeuw gezien. Fijne dag iedereen vandaag. Maak er wat van.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
25 maart 2013 4:13
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Vandaag een stuk mogen rijden in de Panamera van Bert Brouns (raelle). Wat een heerlijk rijdende wagen is dat zeg
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
25 maart 2013 23:59
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Op naar de dielert en inruilen die A6
Goedemorgen overigens, t was weer koud op de fiets, gelukkig wind mee. Heb t er wel helemaal mee gehad, tijd voor
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
26 maart 2013 8:10
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Goeiemorgen,
Gisteren stralend weer en zo te zien wordt het weer een lekker dagje.
Smakelijk
26 maart 2013 8:16
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Morge maukers,
Ook hier een prachtig zonnetje Zal zo maar eens een rondje gaan doen, windje zal wel dun zijn Moeten jullie ook steeds aan Dimi denken Zo nu maar een bakkie
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
26 maart 2013 9:44
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Citaat:
Moeten jullie ook steeds aan Dimi denken
Ben ook wel benieuwd hoe het met hem is.
26 maart 2013 9:50
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Zo ff wat betalingen gedaan, ben ik daar ook weer vanaf Kreeg de premie voor de GT3 binnen, viel me mee € 1.600,-- all risk Na 30 jaar Porsche rijden voor het eerst een all risk, rijmt bijna De naheffing van de blauwe enveloppe viel me puur tegen, nou ja this niet anders
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
26 maart 2013 11:51
sunnyfunny
Mag je op het circuit van je verzekering ? Neem aan van niet, maar met zo' n bak wil je daar wellicht wel eens komen
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
26 maart 2013 13:12
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Mag wel hoor, maar of ze betalen bij schade is weer wat anders
26 maart 2013 13:15
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Je hebt toch wel iets meer dan 'n WA'tje op de 993, Hans ?
Goeie Middag ....
26 maart 2013 13:15
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
WA + Olaf
26 maart 2013 13:17
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Wat is +Olaf? Betaalt hij de niet-WA schade?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
26 maart 2013 14:56
Olaf
911 Carrera S
molen934 schreef:
WA +
... zal je volgens mij net zoveel - of bijna net zoveel betalen als wanneer je 'm tegen taxatiewaarde verzekerd, Hans.
Ik zou er toch eens naar informeren, als ik jou was
26 maart 2013 15:49
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Delnoy schreef:
Citaat:
Moeten jullie ook steeds aan Dimi denken
Ben ook wel benieuwd hoe het met hem is.
Tja wat moet ik hier op antwoorden... K*T natuurlijk.. ik schaam me dood en ik vraag mijzelf af na (sommige) reacties via mail of ik nog wel toegevoegde waarde geef aan het forum
_________________________________________ Het leven gaat door..
26 maart 2013 18:29
Olaf
911 Carrera S
Dimitri-Turbo schreef:
ik vraag mijzelf af na (sommige) reacties via mail of ik nog wel toegevoegde waarde geef aan het forum
Daar hebben wij Moderators ook nog wel eens last van
Dat je je K#T voelt is niet vreemd - en dat zal nog wel even zo blijven ... en als het weg is, komt het ook wel weer een keertje terug
Zoals ik al schreef: een kater, met een dikke en wss lange staart ...
Deze film is niet terug te draaien .. dus:
Doorgaan met adem halen
En als je daar (weer) behoefte aan hebt, gewoon hier blijven kijken, lezen en schrijven.
26 maart 2013 18:36
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Alles is nu wel gezegd, Dimitri, topic is terecht gesloten. Het leven gaat door.
26 maart 2013 19:14
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Ben blij wat van je te horen Dimi, en idd gewoon ademhalen maar begrijp goed dat je af en toe in een dip zit We spreken en zien elkaar snel (hoop ik)
26 maart 2013 19:17
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Dimi
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als je van het forum zou vertrekken maar ik kan me voorstellen dat je dat negatieve mail gedrag ook kunt missen als kiespijn. Vind het overigens wel getuigen van erg slechte smaak en inlevingsgevoel van betrokkenen. Veel wijsheid gewenst en dat de rust maar weer snel mag terugkeren.
26 maart 2013 19:18
bully
Delnoy schreef:
ik kan me voorstellen dat je dat negatieve mail gedrag ook kunt missen als kiespijn. Vind het overigens wel getuigen van erg slechte smaak en inlevingsgevoel van betrokkenen.
+2 en ik vind het ook erg laf om dat via pb te doen.
26 maart 2013 19:33
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Morguhhhhh slaapkoppen.
Weer prachtig weer hier. Eerst maar eens de kinderen naar school brengen, dan naar het ziekenhuis en dan maar weer lekker de tuin in. Nog werk genoeg in dat kreng
Smakelijk en een fijne dag gewenst.
27 maart 2013 8:31
horn
PF #57
Dimitri, aan de andere kant heb je ook veel 'harten onder de riem' gehad hier. En dan blijkt ook de waarde van een forum weer. Sterkte man.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
27 maart 2013 9:15
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Morge maukers,
Hoe staat het er mee, nog wat te liegen Hier ook een prachtig zonnetje en zo naar de kapper, wat restauratie werk
Mauk ze
27 maart 2013 9:32
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Mogguh
Zoals wel vaker op de woensdag met de P naar de zaak. (TOTMBO neemt dan de DD mee naar school). Jammer dat het op de A1 altijd zo vol is...
@Hans - wanneer ik eens in de buurt ben kom ik je GT3 en de verbouwde garage graag bekijken.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum