Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 16:02

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Moeilijker iets vinden op de iphone? Dat verbaast me toch wel.
Dat je bij android sneller bij je doel terechtkomt, kan goed zijn aangezien je veel kan tweaken.
Maar bij ios is echt alles veel duidelijker van waar je wat moet gaan zoeken.

En ik krijg toch in mijn familiekring veel vaker vragen van mensen die android hebben om eens iets in orde te brengen dan van diegenen die iphone hebben.

21 mei 2013 12:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
MY00 schreef:
Verdiep je eens in de mogelijkheden van een NoteII of S4 voordat je hier vanalles gaat roepen.

Ten eerste, ik ben hier niet diegene die van alles loopt te roepen hoor. Ik geef alleen maar antwoorden op vragen die ik hier voorbij zie komen die ik ook nog eens probeer te onderbouwen. Dat roeptoeteren laat ik liever aan onze druivenkoning over :mrgreen:

MY00 schreef:
Franz, denk je nu echt dat ze het pennetje gebruikt waar jij SIRI voorgebruikt.
Verder hebben de samsungs wel andere mogelijkheden dan praten tegen het apparaat.

Jij had het over techniek en ik gaf aan dat Apple hard bezig is met de ontwikkeling spraakbesturing en multitouch. Twee zaken waar gewoonweg toekomst in zit en niet in zo'n idioot pennetje. Dus daar waar Samsung teruggrijpt naar oude technieken (zie Psion) kijkt Apple vooruit. Uiteindelijk zal die techniek het pennetje doen verdwijnen. In die context dus.

MY00 schreef:
Verder begrijp ik niet waarom dat je een intelligente acadeem, welke goed overweg kan met een android telefoon, het advies geeft om een iPhone 5 voor dummies boek te kopen.
Bij iPhones werkt toch alles intuïtief?

Dat heb je inderdaad juist. En voor de rest doe ik liever geen uitspraken over je vrouw maar als acadeem zal ze vast niet te beroerd zijn een boek extra te willen lezen. :lol:

MY00 schreef:
PS. Apple heeft erg mooie en zeker goede producten. Maar zoals reeds eerder geschreven worden ze momenteel voorbij gestreeft op smartphone gebied door Samsung. Ik begrijp dan ook niet waarom iPhone gebruikers hier zo fel op reageren. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Hoe bedoel je voorbij gestreefd? In welk opzicht? In verkoopaantallen.......ja. Qua techniek...vooralsnog niet. Verre van zelfs want door continue de concurrentie te kopiëren zal dat uiteindelijk ten koste gaan van de innovativiteit van andere bedrijven.

21 mei 2013 15:08
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Franz ook in de ontwikkeling zijn ze apple al voorbij spraakherkenning en besturen van je mobiel zit al op de S3. Maar ja laten het er lekker op houden dat apple het beste is wat je kunt krijgen dan is deze discussie ook eens gesloten en kunnen we eens gaan praten over de USP van de mobieltjes.

21 mei 2013 17:46
Profiel WWW
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik tank altijd 98/V-power/Ultimate, wat vinden jullie daar eigenlijk van?

21 mei 2013 18:07
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Maar Ewout, je weet toch dat V-power een marketing trucje is om goedkope 95 duur te verkopen? Nie doen dus!

21 mei 2013 18:27
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Dat geldt weer niet als je je winterbanden op tijd gebruikt :idea:

21 mei 2013 18:29
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Gizmo schreef:
Franz ook in de ontwikkeling zijn ze apple al voorbij spraakherkenning en besturen van je mobiel zit al op de S3. Maar ja laten het er lekker op houden dat apple het beste is wat je kunt krijgen dan is deze discussie ook eens gesloten en kunnen we eens gaan praten over de USP van de mobieltjes.

Saai als je zo opgeeft. Wij proberen tenminste te onderbouwen waarom de iphone niet zo slecht is als jullie allemaal denken :D.

21 mei 2013 19:26
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
het zijn je eigen woorden "niet zo slecht" anders gezegd apple is dus niet zo goed als jullie beweren, en voel je je dus genoodzaakt om je aankoop te moeten verdedigen. Vindt persoonlijk leuker om te praten wat een goede USP en over apps die zinvol zijn

22 mei 2013 8:46
Profiel WWW
Moderator
PF #57
heb een iMac, een paar ipads en een iphone 5. ben er tevreden over. heb geen ervaring met android. degene die daar tevreden over zijn - good for you. begrijp niet dat er hier zoveel pagina's jehova geOH van beide kanten zijn om elkaar proberen te overtuigen van je eigen gelijk. Kies wat je wil en ben er blij mee. Of niet, kies dan wat anders.... :scratch:

22 mei 2013 9:31
Profiel
Noord-Brabant
Ach Horn, ik heb de tijd meegemaakt dat je beter nog uit de kast kon komen dan tegen je vrienden vertellen dat je een Apple had gekocht. Want hoe haal je het in je hoofd om een computer aan te schaffen waar geen Word op draait? Dit valt dus nog enorm mee :mrgreen:

22 mei 2013 10:53
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Mac draait Word hoor, just saying :). Niet dat ik ooit nog Word gebruik, overpriced gedoe terwijl er genoeg alternatieven zijn. (100€ per mac computer :scratch: )

Gizmo schreef:
het zijn je eigen woorden "niet zo slecht" anders gezegd apple is dus niet zo goed als jullie beweren, en voel je je dus genoodzaakt om je aankoop te moeten verdedigen. Vindt persoonlijk leuker om te praten wat een goede USP en over apps die zinvol zijn

Die woorden heb ik bewust gekozen omdat apple gewoon niet het allerbeste is en ik probeer dat ook niet te verkondigen.
Ik hoef mijn aankoop niet te verdedigen, ik heb allereerst al een heel stuk onder de winkelprijs betaald en het interesseert me geen bal of iemand anders weet dat ik een iphone heb. Ik haal zelden mijn gsm zodanig uit mijn broekzak dat iedereen het ziet.

Maar ik vind de discussie apple vs android (vs windows phone) gewoon leuk :D en sommigen maken het dan wel heel makkelijk door met enorm slechte tegenarugmenten te komen :lol: .

22 mei 2013 11:08
Profiel
Noord-Brabant
dobbelsteen schreef:
Mac draait Word hoor, just saying :).

I know, maar toch is er een periode geweest dat dit steeds als tegenargument gebruikt werd.

22 mei 2013 11:19
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
mooi zijn we allemaal eens dat het geneuzel wat beter is kan stoppen en nu de discussie voortzetten welke apps of welke toestellen handig zijn.

22 mei 2013 22:29
Profiel WWW
‘64 Kever
Die toestellen weten we Gizmo... Alleen Android toestellen ;) (hahaha)...

Heb laatst een geniaal man zien switchen van een domme nokia naar een Lumia... Man is er erg enthousiast over, maar klaagt wel over batterijduur ;)... Hoe kan die evolutie van een telefoon toch zo snel gaan (denk even acht jaar terug, toen het "zo klein mogelijk" moest) ;)

22 mei 2013 22:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Ik heb ook al naar zo'n lumia gekeken maar ik hoor er nog geen pos. geluiden over. Ik twijfel nu nog tussen One en S4, ik heb nu al 2x een samsung gehad en wil weer eens wat anders.

23 mei 2013 0:06
Profiel WWW
Noord-Brabant
Dan koop je een iPhone. :mrgreen:

Maar je vraagt welk toestel handig is en vooralsnog is mijn voornaamste eis aan een toestel dat ik 'm gewoon in mijn broekzak kan stoppen. Heb het eerlijk gezegd ook nog nooit geprobeerd maar dat lijkt mij serieus lastig, vooral als er nog zo'n leder hoesje om zit.

23 mei 2013 1:24
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Heb hier de one en de s4, beide mooie toestellen maar de s4 is de winnaar. Meer instellingen en de camera is veel beter.
De s4 ligt ook beter in de hand, qua grip, de one is wat gladder afgewerkt.

23 mei 2013 1:40
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Hmm dat is weer eens handig om te weten. Dat een mobiel in mijn broekzak moet passen is een vereiste, sommige collega's hebben een note dat is echt te groot.

23 mei 2013 8:16
Profiel WWW
Cayman S
Ik heb nu sinds 1 jaar een One X en moet zeggen dat mijn volgende toestel weer een Samsung wordt. Ik vind de skin welke Samsung gebruikt net wat fijner.

René

23 mei 2013 16:24
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
wat ik hier uit opmaak is dat Blackberry over en uit is?, mijn zoon zijn BB is RIP en een nieuwe kost €350,00. Heb voor hem nog een oud internet onbeperkt BB contract voor 20,00 Euri incl bel/SMS in de maand, maar als ik het zo zie gooi ik die 350,00 in de sloot :scratch:

23 mei 2013 20:26
Profiel
Moderator
PF #57
marktplaatsje? :idea: :wink:

23 mei 2013 21:49
Profiel
3.2S
010
MY00 schreef:
Ik heb nu sinds 1 jaar een One X en moet zeggen dat mijn volgende toestel weer een Samsung wordt. Ik vind de skin welke Samsung gebruikt net wat fijner.

Heb zelf ook de One X en zou zelf voor de HTC One gaan. De HTC skin Sense bevalt mij wel goed. Ik gebruik die overigens minimaal. Veel functionaliteit zit verborgen zoals bij contacts, waarbij je Linkedin, Facebook, WhatsApp, navigeren, update foto's, Facebook messenger met iconen etc door elkaar kan gebruiken. De meeste functionaliteit wordt door HTC Sense op de achtergrond uitgevoerd. De agenda widget en de weatherskin van HTC Sense gebruik ik wel op de voorgrond. De rest zijn standaard Android widgets.

25 mei 2013 12:07
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
hoe zijn de speakers van die nwe samsung?

25 mei 2013 12:15
Profiel
3.2S
010
Lees deze info:
http://tweakers.net/reviews/2991/6/tita ... tures.html

25 mei 2013 12:28
Profiel WWW
3.2S
010
Ja hoor, ik had het al voorspeld. Het eerste artikel met: Windows Phone haalt iPhone in. :thumleft:
http://computerworld.nl/telecom/78013-- ... newsletter

05 jun 2013 15:08
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 100  Volgende