Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Moghu.......te kort nachtje. Nog even rustig aan doen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
20 apr 2012 7:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Het ontbijt van gisteren staat er nog......nu kan je met de harde broodjes gooien.
Hier plenst het behoorlijk.........helaas.....wedstrijdweekend atletiek valt letterlijk in het water.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 apr 2012 6:44 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
goedemorgen. Ontbijt achter de kiezen. Porsche starten en naar Carman voor vervanging olieleiding. Volgende week op tijd klaar zijn voor Dinslaken.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
21 apr 2012 9:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Kunnen ze niet gewoon tot de volgende verkiezingen in het Catshuis blijven overleggen? Hoeven ze tenminste niet te doen alsof ze toegevoegde waarde hebben voor NL als politieke bestuurders. Lijkt me wel lekker rustig. Kunnen wij hier gewoon doorgaan met leven, werken en bouwen.
|
21 apr 2012 12:19 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Fijn dat bovenstaande foto niet de oplossing was.......weggegooid geld, dat Catshuis gedoe. Ontbijt is niet meer nodig. Zelf een dagje vrij door extra werken vorige week. Geniet van de dag, ga ik ook doen!
|
23 apr 2012 9:33 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge, Zoooo dat ziet er goed uit, ben al onderweg Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
23 apr 2012 9:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Lijkt me een goed plan, rijden we daarna door naar.......
|
23 apr 2012 10:25 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Met de 993
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
23 apr 2012 12:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
of deze Nu naar het politiebureau. Kwam net thuis en zoonlief had een dreigtelefoontje gehad van een onbekende. We moeten aangifte komen doen.
|
23 apr 2012 14:10 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
He das vervelend, succes ermee!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
23 apr 2012 15:07 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Vervelend Sigrid... nummer niet te traceren?
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
23 apr 2012 19:40 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Of dat vervelend is Sterkte en hoop dat ze hem/haar snel oppakken
|
23 apr 2012 21:17 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Geen nummer tracering. Helaas een geheel overstuur ventje hier thuis. Kon goed zijn verhaal doen op het politiebureau en daar kwam ook uit dat er daarna nogmaals is gebeld door een mevrouw met excuses(had hij thuis nog niet gezegd, was teveel van slag)........waarschijnlijk dus een verveeld kind, dat niets beters te doen had in zijn vakantie dan dit telefoontje plegen. Hij is gerust gesteld, weet dat hij direct de politie mag bellen, mocht het ooit weer voorkomen. Maar daar gaan we niet van uit. Morgen speelt hij bij de buren terwijl ik werk en voorlopig even niet alleen thuis.
|
23 apr 2012 21:32 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
mooi dat ie gerustgesteld is. Blijft vervelend.
goedemorgen trouwens. Waar blijft de lente?
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
24 apr 2012 6:49 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Gelukkig liep het goed af voor Sigrid en zoon This hier niet koud maar wel wat somber, inderdaad de lente is ver te zoeken Moet ik altijd weer aan dat liedje denken, "this altijd lente bij de tandarts assistente" Maar goed heb mijn ontbijtje net op en al met de dog gelopen, zo maar aan de koffie het leven valt niet mee Mauk ze
|
24 apr 2012 9:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja. Liep gelukkig goed af, maar de schrik was er nog niet uit vannacht. En dan wordt hij toch wat groot om tussen ons in te kruipen.
Zo, net thuis. Gauw avondhap er in en dan algemene ledenvergadering.......weer een avond aan de slag. En ik doe het mezelf nog aan ook.
|
24 apr 2012 17:43 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Avond allen... vanavond voetjebal .... de tapas staat wederom weer klaar nets als de pilsjes
|
24 apr 2012 18:48 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Kijk dat mis ik ook weer
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
24 apr 2012 19:11 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hebben ze geen voetbal ik Vietnam Ik mis het ook, moet nu de deur uit.
|
24 apr 2012 20:04 |
|
|
Sandman
|
Nu nog in Oman, morgenochtend op reis. 600km in busje naar Muscat...'s nachts vliegen via Qatar en Bangkok naar Ho Chi Minh City, nog een binnenlands vluchtje......nachtje slapen in hotel....volgende ochtend nog ff 3 uur in auyo naar Vung Ang Port. Twee dagen onderweg............Pffffffffff
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
24 apr 2012 20:49 |
|
|
porsonly
|
Zo'n afstand afleggen in een Porsche zou geen straf zijn.
_________________________________________ http://www.porsonly.com
|
24 apr 2012 22:02 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Waar heb je zin in Wout. Weet wel leukere dingen. Al hoewel je alle plekjes op aarde zo wel kan bezoeken Uitvergaderd, notulen uitwerken doe ik morgen. Geen zin meer. Nu...........
|
24 apr 2012 22:38 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Moet je daar doen dan ook al bagger ruimen? of gewoon loempiaa'tjes eten ?
|
24 apr 2012 22:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Schipperen
|
24 apr 2012 22:54 |
|
|
Sandman
|
Good Morning , Vietnam Nieuwe haven in aanleg...was een schipper ziek geworden daar(te veel loempia's ?), dus moet ik daar naar toe om af te lossen. Dus zo maar op reis...........Pffffffff Fijne dag, allen !
|
25 apr 2012 4:18 |
|
|