Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 16:48

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Misschien dat deze link je verder kan helpen Barolo. KLIK

:mrgreen:

05 jun 2013 15:42
Profiel
Amsterdam
Jaja, De wens is de vader van....
Bumperkleven is nog geen inhalen.
Als er nu dit soort speculatieve artikelen bijgehaald moeten worden houd elke gezonde discussie op.

In 2017 is de crisis voorbij, en zijn alle te koop staande huizen verkocht, en heeft iedereen een baan. :popcorn:

05 jun 2013 16:00
Profiel
Noord-Brabant
Nou heb ik nooit de illusie gehad dat Apple met z'n iPhone de nummer 1 positie zou behalen dus wat dat betreft hadden ze me al verrast. Voor de rest hoop ik dat ze mooie degelijke producten blijven maken want daar raak ik namelijk wel gecharmeerd van, en met mij schijnbaar nog velen.

05 jun 2013 16:21
Profiel
Moderator
PF #57
Ach, er zijn zoveel artikelen dat er weer een of andere rijstracer sneller op de Ring is dan een Porsche. Ga ik ook niet meteen een rijstracer kopen. Ik ben blij voor Windows Phone. Ik hoef niet de snelste, noch de mooiste. Ik wil gewoon de meest overpricede met een lekker marketingsausje :^:

05 jun 2013 17:17
Profiel
Noord-Brabant
Toch wel ontzettend knap voor een bedrijf dat zelf haast nooit reclame maakt voor een eigen product.

05 jun 2013 20:05
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Wtf? Barolo nu heb je me toch echt teleurgesteld.
Jij hebt een voorspelling voorspeld? We kunnen de economie niet eens 1 jaar vooruit voorspellen en dan ga jij geloof hechten aan een idioot die denkt dat hij 2017 kan voorspellen?

Trouwens vandaag heb ik nog ergens gelezen dat iPhone nog steeds de marktleider is in de VS. Nogal een sterke prestatie als je weet dat Samsung voor elke prijsklasse smartphones heeft.

05 jun 2013 22:04
Profiel
Groningen
dobbelsteen schreef:
Trouwens vandaag heb ik nog ergens gelezen dat iPhone nog steeds de marktleider is in de VS. Nogal een sterke prestatie als je weet dat Samsung voor elke prijsklasse smartphones heeft.

Iets met patriottisme enzo. Wereldwijd verscheepte Samsung in de bewuste periode bijna 2x zoveel smartphones en dat in een periode vóór release van de nieuwste hotsellers (hetgeen bij bijv. Apple meestal leidt tot een tijdelijke dip).

06 jun 2013 12:44
Profiel
‘64 Kever
Iedereen heeft gelijk! Behalve die meneer die dat artikel schreef, want volgens mijn wiskunde is 12.7 nog altijd minder dan 14.1... Of misschien is DAT wat er mis is met de mensen tegenwoordig ;)

Grappig, doe mij maar een iPhone... Sprak gisteren weer een paar mensen, die een "goedkope" Android hebben gekregen van de baas... Serieuze problemen met het toestel en het OS... S3-Mini... Ding reageert vaak niet hoe het moet, scherm is traag/non-responsive op sommige momenten, ze missen op die manier gesprekken, lijkt me toch redelijk basaal voor een telefoon, dat als ie rinkelt, dat je hem kunt opnemen ;)... En dat waren niet twee mensen met het probleem, maar toch echt wel een berg... Overigens hadden ze daarvoor een HTC One, daar waren ze achteraf wel over tevreden... :cheesy: ... Eindconclusie daar... Een Android toestel is pas fatsoenlijk in de hogere prijs regio's. De regio's waar je ook een iPhone voor koopt ;)...

06 jun 2013 23:38
Profiel Facebook 
Groningen
Altijd interessant om te lezen die anekdotes als poging om een algemeen beeld te schetsen. Kijk ik met een schuin oog naar de meer relevante "pech hulp" statistieken, blijkt de gemiddelde iPhone bezitter met minstens zoveel vragen en problemen te zitten. En het "grappige" is, dat de grootste "berg" bestaat uit bezitters uit het hogere segment, ongeacht OS. Alle voorbarige en generaliserende conclusies t.a.v. goedkopere toestellen ten spijt.

Hieronder graag weer een bloemlezing over falende (goedkopere) Android en/of Windows toestellen om de cognitieve dissonant in de kiem te smoren. :mrgreen:

07 jun 2013 0:43
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
De goedkopere modellen worden dan ook vaker uitsluitend gebruikt voor sms en bellen.
De duurdere worden gejailbreaked enzo, dan krijg je wel vaker problemen.
En in tegenstelling tot een goedkope, ga je niet zomaar even een nieuwe dure smartphone kopen als er iets niet goed werkt na een jaar.

En zo krijg je dan heel veel topics op het internet over problemen die opgelost moeten worden met de dure modellen.

07 jun 2013 6:32
Profiel
‘64 Kever
Jort, je mag mijn posting nog een keer lezen... ;).... Maareh, "je hebt gelijk hoor" :cheesy:

@dobbelsteen: Niet uitsluitend voor bellen en SMS'en, maar mensen hebben over het algemeen wel minder "eisen/verwachtingen" is mijn idee...

07 jun 2013 10:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Uitsluitend is idd een beetje te sterk verwoord :wink:

07 jun 2013 17:00
Profiel
Noord-Brabant
Ach, bij auto's is het niet anders. Daar gaan de premiummodellen ook vaker kaduk. http://www.autokompas.nl/techniek/item/ ... beste-auto’s

07 jun 2013 20:41
Profiel
Noord-Brabant
En iOS7 is een feit. Net een voorproefje gezien tijdens Apple's Keynote tijdens de WWDC en ben zeer onder de indruk. 3D effecten, verschillende lagen en flat design. Ziet er zeer volwassen uit.
Verder was ik verbaasd over het feit dat maar een derde van de Android-gebruikers met het nieuwste OS werkt in tegenstelling tot de idevice gebruikers waar 94% met het laatste OS werkt. IPhone-gebruikers maken ook bijna tweemaal zoveel gebruik van hun telefoon dan de concurrentie.

10 jun 2013 22:01
Profiel
Net even de video bekeken. Het wordt wel een flinke update. Nu nog even een paar maanden geduld.

10 jun 2013 22:39
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
De 3GS zal wel niet meer ondersteund worden zeker.
Ik ben nu aan het twijfelen om een mooie 4S over te kopen, ofwel wachten tot de 5S uit komt en deze misschien aan te schaffen voor veel te veel geld.

Laatste generaties zijn die iphones toch echt wel veel te duur geworden imo. Niet dat ze het niet waard zijn, maar wie haalt er daar het equivalent van 800 euro aan nut/plezier uit?

11 jun 2013 7:43
Profiel
Noord-Brabant
Als je 'm puur en alleen maar gebruikt om een keer te bellen en te whatsappen dan is zo'n ding duur. Ikzelf gebruik bijvoorbeeld de agenda-functie iedere dag en onderhoud er onze zakelijke FaceBook-pagina mee incl. fotobeheer. Ook om even wat op te zoeken gebeurd meestal even snel met de iPhone. En sinds kort bedien ik er mijn lampen thuis mee. :mrgreen:
Maar of die € 800,- in verhouding staan, ik denk het waarschijnlijk niet. Maar dat deden die 30k euro voor mijn 964 ook niet, of die 35k voor mijn dd, die 2200,- euro voor mijn televisie en blablablazwetsleuter....... :wink:

11 jun 2013 9:16
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Even naar de aankomende update gekeken van apple, maar ik vindt het niet heel bijzonder.

Wat ik wel een leuke toevoeging vindt is dat de update er voor zorgt dat je app al wordt opgestart indien deze weet wanneer je wat doet. bijv. je facebook bekijken als de wekker is afgegaan.

Overige updates ken ik al van de android.

11 jun 2013 19:05
Profiel WWW
Groningen
Pascal schreef:
Jort, je mag mijn posting nog een keer lezen...

Ik mag heel veel, maar er staat wat er staat met een vooralsnog komische eindconclusie. :wink:

11 jun 2013 19:33
Profiel
Noord-Brabant
Gizmo schreef:
Even naar de aankomende update gekeken van apple, maar ik vindt het niet heel bijzonder.

AirDrop is handig. Encrypted file transfer mogelijk zonder internetverbinding. Automatisch updaten van Apps, iTunes Radio, betere multitasking en een compleet nieuwe interface. En weet je wat zo leuk is....het blijft toch allemaal intuïtief zoals we dat van Apple gewend zijn.
Maar de komst van een nieuwe Mac Pro vind ik veel interessanter. Net zoals Mavericks, het nieuwe OS van Apple.

@Jort, doe je ook effe wat zinnigs zeggen dan alleen maar wat te komen trollen hier?

11 jun 2013 21:28
Profiel
‘64 Kever
Ja, die nieuwe Mac Pro is erg interessant, ken wel een paar mensen die dat ding aan gaan schaffen ;)... (haha)...

iOS-7 ziet er vooralsnog wel fancy uit... Interessant!

Omdat ik niks ten nadele van Android mag zeggen, even een vraag, wat is de gemiddelde batterij duur van de mensen hier eigenlijk? Sprak vandaag mensen met een niet-iPhone ( :cheesy: ), en de een klaagde dat hij maar net een dag (lees: 24 uur) haalde waarbij de ander enorme grote ogen opzette, dat hij al blij was als hij tussen "opstaan en slapen" haalde! :shock:

Ik zit standaard op "maandag opstaan van de lader af, dinsdag slapen weer terug aan de lader"...

11 jun 2013 21:53
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
heb dat ding 's ochtends 45 min in de auto aan de lader hangen en 's avonds 45 min terug. Van vrijdagavond tot maandagochtend laad ik hem niet. No problems.

11 jun 2013 21:57
Profiel
Noord-Brabant
Ik hang 'm iedere dag aan de lader maar ik gebruik 'm ook zeer intensief.

11 jun 2013 22:51
Profiel
3.2S
010
Pascal schreef:
iOS-7 ziet er vooralsnog wel fancy uit... Interessant!

Tja, het meeste is gekopieerd van Android.
http://www.androidauthority.com/ios-7-b ... ks-224854/

12 jun 2013 0:33
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Allez, een van de weinige dingen waarbij je eens gelijk hebt :lol: .
Aan screenshots alleen te zien, dacht ik meteen dat apple gewoonweg helemaal de android weg op gegaan was.
Maar blijkbaar vinden de beta testers dat het nog redelijk meevalt.
Het is al eerder voorgekomen dat ios wat nadoet van android (en misschien omgekeerd ook?).

1 ding zou ik nog graag zien bij apple en dat is een soort van aanpasbare homescreen (dus dat je niet vastzit aan die icoontjes, maar dat je er echt iets zelf van kan maken) en dan zou ik ios het ideale besturingssysteem noemen. (persoonlijk)

Overigens over batterijduur, als ik mijn mobiel internet en wifi afleg, schermhelderheid staat altijd rond 60% bij mij. Dan kan ik makkelijk 3 dagen ver met toch redelijk wat smsen erbij. Zonder sms is 4 dagen geen uitzondering. Met 3G aan is het anderhalve dag. Wifi leg ik bijna nooit aan, 3G is toch ook internet.

12 jun 2013 9:14
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 100  Volgende