Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Android heeft het ook weer gewoon gekopieerd hoor. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 jun 2013 9:24 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Vandaag van meneer Vodafone een S3 ontvangen (wie had dat gedacht " een Samsung in huis"!!). Als fanatieke Iphone (prive) gebruiker moet ik toch wel erg wennen. Was meer dan 1 uur bezig om dat ding online te krijgen omdat je eerst met accounts moet klooien  . Jaja.... dat is ook bij Apple (met Itunes). Maar goed.... de 1e bevindingen zijn zeker beter dan de blackberry (was ook zakelijk). Maar heb wel een hoog tweak gevoel bij de S3. Waarbij de Iphone gewoon gemakkelijk is zonder enige ervaring (zal de leeftijd zijn)  En het voelt allemaal erg plastic aan. Iphone wel een stuk zwaarder, maar voelt daardoor wel degelijker.
|
12 jun 2013 23:14 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Zo, gaaf ding zeg....die nieuwe Samsung S4 zoom. Straks krijgen ze nog een proces aan d'r broek van Canon en Nikon. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
13 jun 2013 0:51 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
 Heb sinds 1.5 maand een Samsung Galaxy S4 en die bevalt opzich prima: lekker snel en heeft een mooi scherm. Enige minpunt vind ik het saaie ontwerp en goedkope "plastic fantastic" gevoel. Mogelijk gaat deze weer retour afzender en kan ik een nieuwe uitzoeken wegens overstap van provider: - Samsung Galaxy S4 (eventueel in een Otterbox case proppen zodat hij hufter-proof is) - Samsung Galaxy S4 Active (voelt iets degelijker aan en water- + stofproof) - Samsung Galaxy S4 Zoom (misbruik mijn smartphones tenslotte al jaren als camera) - Nokia Lumia 1020 (41 Megapixel Camera maar gaat me vooral om scherpte + optische beeldstabilisatie en Windows eens proberen) Adviezen en toesteltips (weet ook niet wat er allemaal is/uitkomt) zijn welkom 
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
31 jul 2013 22:14 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat wordt dus toch een iPhone Mud. 
|
31 jul 2013 23:46 |
|
 |
sunnyfunny
|
Ben een IPhone fan(tje) maar zou zeker een Htc one overwegen. Toestel ziet er gelikt uit in zilver.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
31 jul 2013 23:48 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Zowat iedereen die de overstap gemaakt heeft naar windows phone is er heel tevreden van, van alle personen die ik ken. Dus de lumia zou ik je wel kunnen aanraden. Zeker als die in prijs/kwaliteitsverhouding even goed is als de budget smartphone lumia 520.
|
01 aug 2013 0:26 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
HTC One = The one.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 aug 2013 10:27 |
|
 |
horn
PF #57
|
José Mourinho = The only one 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 aug 2013 10:39 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Lees anders eerst deze redelijk objectieve gebruikerservaring over de HTC One alvorens je hem zou willen overwegen Mud. http://tweakers.net/productreview/79446 ... ilver.html
|
01 aug 2013 10:42 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik heb zelf sinds enkele dagen een Nokia Lumia 920. Ben helemaal geen echte Smartphone gebruiker, zal daar niet Smart genoeg voor zijn. Ondertussen heb ik BB-HTC-Iphone en moet zeggen de Lumia is tot hiertoe het enige toestel waarvan ik alle instellingen die ik nodg heb zelf heb kunnen configureren en dat het nadien nog werkte ook. Van al wat ik tot op heden heb gehad, vind ik het ondanks de windows 8, de meest gebruikvriendelijkste. Het is zowat een smartphone voor dummies. Zegt waarschijnlijk meer over mezelf dan over het toestel 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
01 aug 2013 12:08 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 aug 2013 13:22 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Vind dit wel een mooi en goed opgebouwde uitleg over zijn ervaringen, de plussen en de minnen mbt gebruiksvriendelijkheid 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
01 aug 2013 14:18 |
|
 |
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ik ben nu een half jaartje bezig met een Samsung Note II, na jaren van Iphone. Ben niet super enthousiast over de Note, maar wil niet meer terug qua formaat, erg he?
|
01 aug 2013 17:30 |
|
 |
horn
PF #57
|
gewoon compensatie 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 aug 2013 18:06 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Had jij niet ook al zo'n oversizede mini 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
01 aug 2013 18:45 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Nee, hij heeft "de normale"  ... Hehehe, size doesn't matter was het toch?
|
01 aug 2013 22:10 |
|
 |
horn
PF #57
|
oversized? Ja. Maar niet zo eentje waarbij ze op de uitlaat hebben geblazen... 
|
01 aug 2013 22:48 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Nee niet jij, ik bedoelde Marino. Hij compenseert niet alleen met z'n foon... ik zal voortaan toch maar gewoon quoten om misverstanden te voorkomen
|
02 aug 2013 0:04 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Je refereert naar die gepimpte uitlaat van Marijn? Die heeft inmiddels alweer een wat meer discrete sound hoor 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
02 aug 2013 7:57 |
|
 |
Clemento
|
Binnenkort komt bij mij de Microsoft Surface RT binnen.  Vorige week een bestelling gedaan bij surfspot.nl voor een sterk gereduceerde prijs. Zo'n Surface RT is denk ik erg leuk om te hebben en zeker voor dat geld (€259). Heb ook een iPad1 en is ook wel leuk, lees er vooral veel de krant mee en doe overschrijvingen naar de rekeningen van mijn kids als ze weer geld nodig hebben. Zo'n Surface RT kan veel meer dan de iPad heb ik begrepen zoals office toepassingen en het lijkt me ook wel leuk eens met een andere interface te werken. Want eigenlijk is iPad met die ikonen een methode van 1993 windows 3.1! Heb niet het hele draadje doorgelezen maar zijn er meer mensen hier met een Surface RT of de Pro versie? En wat zijn de ervaringen? Hier een stukje van iemand die erg tevreden is in het engels.
|
02 aug 2013 8:26 |
|
 |
horn
PF #57
|
veel plezier ermee, zie er strak uit. En voor die prijs Maar als ik geen Microsoft hóef te kopen, zal ik het ook niet doen. Ben maar een simpele gebruiker en daar voldoen de ipads 1, 2 en mini in mijn huishouden prima voor. 
|
02 aug 2013 10:13 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Nope ik doelde op de aanschaf van zijn Countryman, zie topic viewtopic.php?f=17&t=32608&start=1100
|
02 aug 2013 10:19 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
De kracht van zo'n iPad of tablet is juist dat het ding lekker handzaam, licht en compact is en voor 95% de huis,tuin en keukentaken van de computer overneemt. Zo'n Surface vind ik daarom een typisch product voor mensen die niet beschikken over een tablet en/of computer maar het toch handig vinden om zo'n ding 'voor het geval dat' in huis te hebben. Wat je nu met die ikoontjes/Apps bedoeld begrijp ik niet zo goed want dat is bij W8 niet anders hoor. 
|
02 aug 2013 11:03 |
|
 |
Clemento
|
@Franz met zo'n RT-tablet kun je net weer ff wat meer dan een iPad zoals USB aansluitem mircoSD aansluiting, HDMImicro uitgang een kickstand en een Type cover. De RT heeft geen ikonen maar live tegels die je informatie geven of het nuttig is de applicatie op te starten. De ikonen stammen uit een verleden dat ze dat nog niet bedacht hadden en ik vind het een slimme uitvinding die voor met name een tablet wat de surface in feite is erg handig zijn. De RT tablet is net zo zwar als een iPad trouwens maar een breder scherm waardoor je bij films geen zwarte balken hebt. Helaas moet ik nog een poosje wachten want de levertijd via surfspot.nl zou 3 weken zijn. Overigesn heb je al een RT voor €325, de prijzen zijn recent met € 150, omlaag gegaan. MS heeft er 900 miljoen op af geschreven omdat het nog niet aangeslagen is bij heb publiek maar ik denk met dat windows RT (de touch aansturing met live tiles in Windows 8  de toekomst gaat worden. De oude desktop zal alleen nog meer professioneel gebruikt gaan worden voor zware taken.
|
02 aug 2013 11:30 |
|
|