Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 17:20

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ja, met een verkoopprijs van 2000 dollar kan het niet anders zijn, dat dit het volumemodel gaat zijn dat BB gaat redden van de ondergang.

:popcorn:

04 aug 2013 10:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Voor 2000 dollar mogen ze dat ding wel wat slijtvaster maken.

Afbeelding

04 aug 2013 11:05
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Franz schreef:
dobbelsteen schreef:
...

Laat die harde cijfers dan maar eens zien aan mij want daar ben ik wel zeer benieuwd naar. Ook dat de grafische prestaties van een PC beter zouden zijn dan een Apple is grotendeels niet waar. De reden waarom men in bijv. de Grafische sector met Apple werkt heeft met een aantal factoren te maken en de belangrijkste daarvan is dat Apple zijn besturingssysteem en hardware zelf ontwikkeld en samenstelt. Het systeem is daardoor stabieler en geoptimaliseerd. Je zit ook niet te kijken met allerlei fabrikanten die je met driver-updates en firmware-updates lastig komen vallen. Een ander groot voordeel is dat je op een drie jaar oude Mac met gemak een nieuwe versie van Photoshop kan draaien terwijl een drie jaar oude pc problemen zal ondervinden. De waardevastheid is daardoor groter. (kijk bijvoorbeeld maar eens wat je nog voor een drie jaar oude MacBook of iMac betaald)
Ook als je een conflict hebt met je hardware of software hoef je in dit geval alleen maar contact op te nemen met één leverancier, Apple in dit geval. Dat kan voor mensen die hun brood moeten verdienen met hun computer zeer aangenaam werken ipv het kastje naar de muur gestuurd te worden door allerlei fabrikanten. Dat het besturingssysteem over het algemeen wat intuïtiever aanvoelt kan voor de meeste mensen ook een keuze zijn maar dat zegt niets over welk besturingssysteem beter zou zijn.

Ik vind het niet zo direct terug op google, misschien zoek ik verkeerd. Mijn bronnen zijn spijtig genoeg in boekjes te vinden en ik zou al niet meer weten welke het waren.
Ik heb een paar keer zo'n artikel moeten tegenkomen eer ik het geloofde, maar er zat eentje bij die echt wel pro apple was. En toch stond er in dat je uiteindelijk beter af bent met microsoft bij hele zware design processen. Een van de redenen hiervoor was dat Steve Jobs in het verleden een serieuze blunder heeft begaan bij Adobe en sindsdien kreeg MS de voorsprong op design applicaties.

De redenen die jij opgeeft zijn inderdaad heel wat beter dan wat ik zei van gebruiksgemak :D.

04 aug 2013 15:43
Profiel
Noord-Brabant
Het is niet dat ik je geloofwaardigheid in twijfel trek hoor, tenslotte worden er veel onwaarheden geschreven over Apple in de media onder het mom van hoge bomen vangen veel wind, maar van oudsher had Apple namelijk een vijfde deel van de aandelen van Adobe in handen. Daarbij wordt al jarenlang procentueel de meeste creatieve software van Adobe verkocht aan Mac-gebruikers en zou het totaal krankzinnig zijn om door een akkefietje 50% van je gebruikers buiten te sluiten. Daarbij ben ik zelf een redelijke Mac-fan en ken ik het verhaal dus ook niet. Wat zich wel afgespeeld heeft tussen Steve Jobs en Adobe dateert uit 2010. Er was forse kritiek over het gebruik van Flash. Flash zou o.a. processorkracht en batterijduur kosten en geen open standaard zijn. Jobs zou graag zien dat Adobe zou gaan werken aan de ontwikkeling van HTML5. Maar dat staat weer los van de verkoop en ontwikkeling van grafische applicaties. Net zoals dat Apple en Samsung al jaren in de clinch liggen met elkaar over allerlei patenten maar Apple wel één van de grootste afnemers van Samsung is.

05 aug 2013 1:58
Profiel
911 3.2 Carrera
Inmiddels een Samsung Galaxy tab3 aangeschaft, 7" uitvoering naast de iPad..... en de iPad hmmm, vind hem zelf gemakkelijker in gebruik.

13 aug 2013 17:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Clemento schreef:
Binnenkort komt bij mij de Microsoft Surface RT binnen.
Afbeelding
Vorige week een bestelling gedaan bij surfspot.nl voor een sterk gereduceerde prijs. Zo'n Surface RT is denk ik erg leuk om te hebben en zeker voor dat geld (€259). Heb ook een iPad1 en is ook wel leuk, lees er vooral veel de krant mee en doe overschrijvingen naar de rekeningen van mijn kids als ze weer geld nodig hebben. Zo'n Surface RT kan veel meer dan de iPad heb ik begrepen zoals office toepassingen en het lijkt me ook wel leuk eens met een andere interface te werken. Want eigenlijk is iPad met die ikonen een methode van 1993 windows 3.1!
Heb niet het hele draadje doorgelezen maar zijn er meer mensen hier met een Surface RT of de Pro versie? En wat zijn de ervaringen?

Hier een stukje van iemand die erg tevreden is in het engels.

Thnx voor de tip :thumleft: .
Vorige week onder de aandacht van een collega gebracht en die heeft hem gelijk besteld...nu dus afwachten :mrgreen: .
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

14 aug 2013 22:00
Profiel Facebook 
3.2S
010
HTC One en Sony Xperia Tablet Z uitgeroepen tot smartphone en tablet van het jaar

De European Imaging and Sound Association heeft bekend gemaakt dat HTC en Sony in de prijzen zijn gevallen in de mobiele categorie voor 2014. De HTC One is de beste advanced smartphone van het jaar en de Xperia Tablet Z is de beste tablet van het jaar

http://www.allaboutphones.nl/nieuws/233 ... -jaar.html

20 aug 2013 12:32
Profiel WWW
THE MUD schreef:
Clemento schreef:
Binnenkort komt bij mij de Microsoft Surface RT binnen.
Afbeelding
Vorige week een bestelling gedaan bij surfspot.nl voor een sterk gereduceerde prijs. Zo'n Surface RT is denk ik erg leuk om te hebben en zeker voor dat geld (€259). Heb ook een iPad1 en is ook wel leuk, lees er vooral veel de krant mee en doe overschrijvingen naar de rekeningen van mijn kids als ze weer geld nodig hebben. Zo'n Surface RT kan veel meer dan de iPad heb ik begrepen zoals office toepassingen en het lijkt me ook wel leuk eens met een andere interface te werken. Want eigenlijk is iPad met die ikonen een methode van 1993 windows 3.1!
Heb niet het hele draadje doorgelezen maar zijn er meer mensen hier met een Surface RT of de Pro versie? En wat zijn de ervaringen?

Hier een stukje van iemand die erg tevreden is in het engels.

Thnx voor de tip :thumleft: .
Vorige week onder de aandacht van een collega gebracht en die heeft hem gelijk besteld...nu dus afwachten :mrgreen: .

Ik zit nog steeds te wachten op levering.
Hopelijk vandaag of morgen dan zal ik ook mijn evaringen posten.
Ben benieuwd of ik de iPad nog zal willen gebruiken?

21 aug 2013 7:59
Noord-Brabant
Eindelijk. Steve Ballmer, die clown van Microsoft, heeft ontslag genomen. Dat wordt helaas niet meer smakelijk lachen om zijn uitspraken zoals die ene keer toen de iPhone geïntroduceerd werd en hij voorspelde dat dit Apple's grootste flop zou worden om vervolgens na een aantal jaar met de Windows-Phone op de proppen te komen. Ik zie trouwens al dat de aandelen M$ aan het stijgen zijn.

23 aug 2013 16:35
Profiel
Mijn eerste post hier met de Surface RT. Ben er erg tevreden mee en heb de andere apparaten niet meer in handen gehad. De browser is echt veel fijner dan die van de ipad en ik kan er makkelijk het scherm overnemen van mijn werk PC's dat ik vaak doe om procedures te checken of die nog goed runnen. De NRC kan ik lekker lezen, werkt ook beter dan op de iPad en INB bank is ook goed te gebruiken. mijn USB speeltjes heb ik eenvoudig aan kunnen sluiten en ook geheugen kaartjes zonder problemen uit kunnen lezen. Verder heb ik een server met foto's muziek etc en daar kan ik vi verkenner makkelijk bij. Moet nog een handige player scoren maar dat heeft geen haast. Als tablet vind ik WinRT veel beter doordocht dan iPad. De iPad heeft eigenlijk de functionaliteit van een iPod maar dan een groot scherm.

Op dit moment Frans weet ik niet of ik de iPad ooit nog zal gebruiken. Ik ben er blij met dit product van Steve Balmer cs.
Frans ik ben wel met je eens dat het wat onhandige types zijn mij MS maar deze WinRT is echt goed doordacht en geen speit van mijn investering van 259 euro en mogelijk bestel ik er nog een paar voor de kids.

24 aug 2013 7:39
Ik vind het nuttig om jouw mini review te lezen en geloof je zonder meer. Alleen deze zin is natuurlijk onzin.
Citaat:
De iPad heeft eigenlijk de functionaliteit van een iPod maar dan een groot scherm.

En de prijs geldt alleen voor studenten. Anders betaal je € 439 met touchcover. .
Voor €259 lijkt het mij een top aankoop.

24 aug 2013 8:30
Profiel
Wat kan de iPad dan beter of meer dan de iPod?
De bediening van iPad is niet geoptimaliseerd voor Touch bediening maar werkt puur met iconen net als de IPod.
Microsoft heeft gewoon heel goed nagedacht over hoe dat beter kan.
Apple zal tzt ook wel met iets nieuws komen maar ik vind de integratie van PC en tablet via WinRT erg geslaagd.
De communicatie met publiek ik niet de sterkste kant van Microsoft en daarom veel geklaag, Apple maakt natuurlijk erg mooi en doordacht spul en heeft vooral veel hele trouwe fans die ik meer zie als gelovigen. Maar ik ben benieuwd of Apple Touch gaat integreren in de laptop? Ik zie toch duidelijk meerwaarde in integratie van tablet en PC en daar is Microsoft naar mijn mening met WinRT goed in geslaagd.

Wat die prijs betreft van 259 dat is idd een koopje. Maar ook voor de standaard prijs is het een prima aankoop.

24 aug 2013 9:04
Noord-Brabant
Wat bedoel je precies met Touch?

24 aug 2013 9:11
Profiel
‘64 Kever
Dat je met je vinger op het scherm dingen aan kunt wijzen en daar ook iets mee kunt doen ;)... Nieuwe Lenovo laptop is erg gaaf met Windows 8... Zonder touchscreen is Windows 8 een beetje jammer ;)

Die RT, deze prijs is natuurlijk een lokkertje, wel slim, maar niet realistisch ten opzichte van de rest...

24 aug 2013 12:14
Profiel Facebook 
Het is voor studenten en leraren. Het gewone publiek betaald 439 euro minimaal.
Wel slim van Microsoft, nu krijgen ze wel marktpenetratie en gratis reclame.
Op fora waar ik zit hoor ik verhalen dat familie en vrienden er ook 1 willen.
Ik ga er maandag mee naar het werk en wie weet haal ik nog wat collega's over ook te bestellen.

24 aug 2013 12:40
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Ik als student heb hem ook maar besteld ik ben benieuwd hoe deze tov een android.

24 aug 2013 14:23
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Surface zou ik eerder afraden. Ga dan voor de pro.
Veel te weinig apps voor de rt surface.

Reden dat ze zo goedkoop zijn is ook omdat ze amper verkocht geraken. De fabrikanten die deze produceren hebben spijt van de beslissing.
Asus is er al mee gestopt en HP was het van plan om het te produceren, maar is op deze beslissing terug gekomen.

24 aug 2013 15:59
Profiel
‘64 Kever
?? HP heeft toch gewoon de ElitePad, of zie ik dat verkeerd? Of is dat dan de "Pro"?

24 aug 2013 16:41
Profiel Facebook 
dobbelsteen schreef:
Surface zou ik eerder afraden. Ga dan voor de pro.
Veel te weinig apps voor de rt surface.

Reden dat ze zo goedkoop zijn is ook omdat ze amper verkocht geraken. De fabrikanten die deze produceren hebben spijt van de beslissing.
Asus is er al mee gestopt en HP was het van plan om het te produceren, maar is op deze beslissing terug gekomen.

Is helemaal niet nodig. Er zijn apps zat en EI is toch de "App" die je het meeste gebruikt.
De pro is tegen de 1000 euro en een stuk zwaarder in gewicht.
Microsoft komt met een 2de generatie RT tablet pc's vandaar deze korting.
Het is ook een nieuw product en het zal zeker blijven want het is erg handig.
Op een tablet heb je helemaal geen windows desktop applicaties nodig.
Microsof office uitgezonderd dat is wel handig en die grijg je er gratis bij.

24 aug 2013 16:49
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Pascal schreef:
?? HP heeft toch gewoon de ElitePad, of zie ik dat verkeerd? Of is dat dan de "Pro"?

HP had plannen er voor, maar heeft er van afgezien.

24 aug 2013 19:08
Profiel
Noord-Brabant
Net zoals Samsung en Toshiba en inmiddels ook Asus en Acer. Was ook ergens wel te verwachten nu Microsoft zelf z'n Tablet ontwikkeld en uitgebracht heeft. Marketingtechnisch niet bijster slim aangepakt. :wink:
Pascal schreef:
Dat je met je vinger op het scherm dingen aan kunt wijzen en daar ook iets mee kunt doen ;)

Oke, dat dus. Maar dat is totaal niet interessant voor het gros van de bezitters van een MacBook. Die willen geen vlekken en vingerafdrukken op een scherm tijdens het bewerken van foto's of films. Daarbij werken de sneltoetsen vele malen sneller bij programma's zoals beeldbewerking en ProTools of Logic.

Maar de RT is een leuk stukje innovatief speelgoed al kleven er voor mij nog veel te veel nadelen aan zo'n ding. Ten eerste is zo'n 16:9 scherm leuk voor films maar het beperkt ook grotendeels het gebruik van de tablet. Even een kwartslag draaien om een pdf-bestand of iets dergelijks te lezen is er niet bij terwijl dat toch bijna een pré behoort te zijn bij een tablet. Ook het scherm haalt het qua scherpte al helemaal niet bij de concurrentie zoals de Retina-iPad. Ook qua benchmarks is het nog zeer bedroevend. Ik begrijp daarom ook niet dat Clemento de browser van de RT veel fijner vindt dan die van de iPad omdat deze bijna 2,5 keer sneller werkt dan de RT, maar ik vermoed dat dat komt omdat hij nog met de iPad 1 werkt.
Waar ik ook wel verbaasd over was is dat je maar zo'n 10GB aan opslagcapaciteit overhoudt na het in gebruik nemen van de 32GB RT. Je hebt wel de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden met een SD-kaart maar daar kun je weer geen applicaties op kwijt.

24 aug 2013 20:01
Profiel
Noord-Brabant
Even iets anders, afgelopen week een Samsung SSD 840PRO in m'n Macbook gezet. Dat was een zeer zinvolle aanschaf. Binnen 6 seconden staat ie gebruiksklaar. Bijna een iPad zo snel. :mrgreen:

Afbeelding

24 aug 2013 20:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Netjes Franz :thumleft:
Ik ben ook nog op zoek naar een (budget) SSD voor m'n daily netbookje.

Het beestje draait nu op Windows 7 Ultimate 64-bits. Zou het torretje sneller (lees: minder traag) worden als ik er een 32-bits versie op zou laten draaien :scratch: ?

Hoe gaat dat trouwens in z'n werk om windows e.d. over te zetten naar een SSD als ik een losse SSD koop :scratch: ?
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

24 aug 2013 23:22
Profiel Facebook 
Noord-Brabant
Gewoon even dit artikel doorlezen. http://computertotaal.nl/cursussen/2075 ... n-ssd.html Bij m'n MacBook was het eenvoudig. HDD eruit, SSD erin. Opstarten met command r en de boel via time machine terugzetten. OSX ondersteund alleen TRIM bij de SSD's die bij levering in een Mac zit maar via een handig toontje is dit alsnog eenvoudig te activeren. En aangezien Apple de hoofdprijs vraagt voor een SSD en ram-geheugen heb ik dat mooi zelf achteraf ingebouwd.

De nieuwe Samsung 840EVO schijnt een hele leuke SSD te zijn maar ze zijn ook goedkoper aan te komen. Ikzelf heb voor de duurdere PRO gekozen omdat ik veelvuldig grotere bestanden wegschrijf en dan lopen de meeste SSD's ,na een paar GB weggeschreven te hebben, een stuk langzamer. De 840PRO heeft daar geen last van en is op dit moment de snelste SSD die er te krijgen is. Maar als je niet veelvuldig bestanden van +12GB weg hoef te schrijven zou ik voor de gewone 840 gaan.

25 aug 2013 0:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Thnx voor het linkje Franz :thumleft: . Wordt weer even prutsen en doen, meen dat ik ergens nog wel een Image van m'n huidige windows heb liggen. Zal op een sticky moeten daar ik geen interne CD/DVD drive heb.

Mijn netbookje was nieuw 177,- + een 4GB DDR3 bankje er bij gekocht (geloof totaal nog onder de 200,-).
Moet toch minimaal 256GB hebben daar het m'n enige PC is en ik met de huidige 320HDD al regelmatig in de knel kom.
Zal dus voor 2e hands moeten gaan daar het niet de bedoeling is om een SSD te kopen die bijna net zo duur is als het gehele apparaat zelf :oops: .

Weet ook niet welke lees-/schrijfsnelheden nut hebben met dat gebakje van mij.
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

25 aug 2013 0:32
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 100  Volgende