Auteur |
Bericht |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)
Voor het praktische zou ik een setje extra deuren wensen: zooooo gaaaf het is beste kun je voor info even bij de buren kijken: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 13&t=25531http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =13&t=8612
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
21 nov 2014 9:14 |
|
|
giulia
|
Klant van me kwam net wat wijn halen in zijn i8...imposant hoor. BWM tilt design met dit model echt naar een hoog niveau.
|
21 nov 2014 16:08 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Doe mij die rooie maar. Getwijfeld tussen de 535 en een M3 Sedan. M3 was helaas snel verkocht, nog spijt van...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 nov 2014 16:10 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Onlangs met de Roadster een sprintje van verkeerslicht naar verkeerslicht ± 400m gedaan met naast me een 5 touring. Dat won de 5 ternauwernood (vanwege de traag schakelende bak van de Roadster ). Bleek het vervolgens een 535 te zijn
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 nov 2014 16:28 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
tsja, PK/gewichtsverhouding he. 535 is leeg 1800 kg.
|
21 nov 2014 17:04 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Is die zoooo zwaar Op welke instelling zet je hem, sportstand
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 nov 2014 17:29 |
|
|
Dejan
|
Ik zal de zin afmaken voor je: "....ben je net zo snel kwijt, ongeacht waar je woont." Ik heb het met mijn E90 M3 al 2x meegemaakt dat ze er poging tot diefstal is gedaan. Het stelen ervan is kinderwerk, had ik geen andere maatregelen getroffen, dan had ik hem toen niet meer gehad
|
21 nov 2014 17:42 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Als ik n sprintje doe in sportstand idd. Betwijfel trouwens of een Smart dat echt bij houdt, dan is de 535 echt wel serieus snel.
|
21 nov 2014 18:13 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Het ging mij meer over de manier waarop. Daar zit namelijk een heel groot verschil tussen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
21 nov 2014 18:31 |
|
|
Dejan
|
Dan heb ik je niet goed begrepen. In alle gevallen is het vervelend als de auto er ineens niet meer staat
|
21 nov 2014 18:57 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Touring dus? Mijne vind ik wel meevallen..1675 kg.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
21 nov 2014 19:10 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Zoals je al schreef een kwestie van pk/kg. Een standaard Smart Roadster is geen partij voor een 535, maar na tuning heeft mijn Roadster ± 120pk/780kg en is daardoor ook serieus snel
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 nov 2014 21:25 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Maar nog vervelender als de auto op een gewelddadige manier ontvreemd wordt. RS'en worden vaak voor zware delicten gebruikt zoals afrekeningen in het crimineel circuit en roofovervallen. En als je vrouw en kind met pistool op hoofd gedwongen worden om zo snel mogelijk de auto te verlaten is toch iets andere koek dan 's ochtends ontdekken dat je auto er niet meer staat.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
21 nov 2014 22:29 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
De runflat 's gaan aardig slijten, maar goed met 25 K mag dit ook wel weer. Haal ze meest bij de dealert maar kan ook even shoppen, wat doen jullie meest Waar ik ook een beetje mee zit is dat hier in de buurt veel BMW's worden leeggehaald, airbag's en navi en kijk elke ochtend maar voorzichtig of alles er nog in zit Kennis van me heeft een heel opvallend geel stuurslot met alarm in dat slot, bij hem was hij pas leeggehaald Belde de dealer en bij de verkoper was de demo ook leeggehaald en woont niet ver van elkaar. Op dinsdag is de automarkt in Beverwijk en meest (ook bij hun) komen ze in de nacht er voor op "bezoek" Wij wonen op 10 minuten daar vandaan, tja 1 en 1 is 2
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 dec 2014 12:42 |
|
|
svenaircooled
ex 964 c2 coupe 1991,
ex 911 3.2coupe 1988
|
topbanden.com haal ik ze meestal En ik zou geen runflats nemen
|
01 dec 2014 13:11 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Die runflats er af smijten en deftige banden op leggen
|
01 dec 2014 13:35 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik kan niet wachten totdat ik die runflats van mij eraf kan gooien. Wat een baggerzooi. Ik ga dan toch voor Conti sport. Eerst informeren wat ze op het internet kosten en dan vragen of de dealer in de buurt van die prijs kan komen. Dat lukt meestal wel.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 dec 2014 13:44 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wat vinden jullie het nadeel van die banden Heb ze al vanaf 2006 onder de BMW's, ja een beetje hard zijn ze
|
01 dec 2014 14:34 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Slechte wegligging, veel te veel herrie en ik vind ze te stug. Tis dat ze er net nieuw onder zitten anders had ik ze er al af gehaald.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 dec 2014 14:39 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Stug OK, maar slechte wegligging??? Vorige en deze BMW hebben een uitstekende wegligging op de RF's.
|
01 dec 2014 14:49 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Rijd niet vaak op het randje, maar bij slecht weer doet hij het super Naar mijn idee waren de eerste series wel extreem hard.
|
01 dec 2014 15:01 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Vergelijk maar eens met non-RFTs, je wegligging wordt nog stukken beter. RFTs kunnen ook barsten veroorzaken in je velgen (al denk ik dat dit bijna nooit voorkomt). Je verbruik ligt ook hoger op RFTs.
|
01 dec 2014 15:38 |
|
|
barolo
3.2S010
|
De wegligging valt ook wel mee, dat zou niet de reden zijn om ze weg te doen. Wel die herrie en de stugheid.
|
01 dec 2014 16:19 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ik heb Michelins RF...en vind er weinig mis mee.Volgende keer weer. Als ik er gewone onder zou overwegen is dat vanwege de prijs?(Nog niet naar gekeken) Maar aan de andere kant heb je dan een probleem als je een keer lek rijdt
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
01 dec 2014 19:00 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Dan kan je deze toch plakken mbv zo'n spuitbusje? Niet alleen de BMW's worden hier leeggehaald maar ook bij de Mercedes van mijn buurman is verleden week de navi eruit gestolen. Toen hij zijn auto liet maken kreeg hij een leenauto en je raadt het al....ook die werd van zijn navi afgeholpen. Dat is wel weer een soort van humor.
|
01 dec 2014 19:26 |
|
|