Auteur |
Bericht |
Jort
Groningen
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Maar werkt het ook in 1080P, want bij de 5 van m'n broer kwamen we (in tegenstalling de Macbook Pro die wel FHD kon streamen) niet verder dan 720P via Airplay...
_________________________________________ Tjolk.
|
11 sep 2013 22:09 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Heeft je broer de ATV 2 of de 3? Alleen de 3 streamt 1080P namelijk.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
11 sep 2013 22:13 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
ATV-2 is sowieso "maar" 720p toch? ATV-4 staat op punt van uitkomen, interessant 
|
13 sep 2013 22:17 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
ATV2 is inderdaad 'maar' 720p maar is wel te jailbreaken zodat je er bv XBMC op kunt zetten. Dat is met de ATV3 nog niet mogelijk.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
13 sep 2013 22:30 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
I know (heb overigens geen van beide).... Zit er nu met Netflix wel over te twijfelen 
|
13 sep 2013 22:35 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ben benieuwd wat de eventuele nieuwe ATV aan bijkomende features heeft. Icm Netflix is het zeker heel interessant. Ik heb zelf een Mac Mini aan mijn tv hangen, puur als mediacentre, maar om even snel wat foto's of filmpjes te laten zien op tv gaat met zo'n ATV toch wel net even makkelijker.
|
13 sep 2013 22:50 |
|
 |
Clemento
|
|
14 sep 2013 8:20 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Zijn er hier ook Lumia 920 gebruikers op het forum die mij (Galaxy S4 gebruiker) kunnen vertellen hoe het toestel bevalt en waar je op kunt rekenen aan plussen en minnen  ?
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
14 sep 2013 12:45 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
ik zie wat de Bottom-line is 
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
14 sep 2013 13:01 |
|
 |
Jort
Groningen
|
ATV3 (zie opmerking Macbook Pro). Probleem is inmiddels opgelost, router van de auto stand naar "n" en viola. Blijft toch een tikje omslachtig allemaal, maar misschien ben ik de laatste jaren ook gewoon verwend, druk op een knop en alles verschijnt op de TV zonder tussenkomst van iets anders dan de router. Neem ook zelden nog de moeite om het eerste op de NAS te knallen, gewoon naar binnen halen op de telefoon die als mobiele "NAS" dienst doet en later nog wel een keertje syncen met de vaste NAS...
_________________________________________ Tjolk.
|
14 sep 2013 13:20 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Zijn er al mensen die iOS7 hebben gedownload? M'n iPhone wacht ik nog even mee maar op mijn iPad werkt alles prima. Safari werkt wel erg lekker zeg.
|
18 sep 2013 23:52 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Het staat er op 
|
19 sep 2013 6:39 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Voorlopig nog niet op mijn iPhone, want ik wil jailbreak niet kwijt Mijn vrouw heeft sinds afgelopen week echter ook een iPhone i.p.v. Samsung, een hele verbetering  , en daar zet ik het op zodra het weer een beetje rustiger is op de Apple-servers  . Ben benieuwd!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 sep 2013 8:17 |
|
 |
Patrick
|
Welke iPad heb jij ? Ik heb een iPad 3 en wil graag weten wat iOS7 vraagt van de processor ivm snelheid.
|
19 sep 2013 8:51 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik heb hier nog een iPad 2 en daar werkt het prima op hoor. Je moet gewoon rekening houden dat je niet het geheugen helemaal vol zet want dan wordt ie wel aanzienlijk trager.
|
19 sep 2013 9:13 |
|
 |
Patrick
|
Mooi, ik heb de iPad3. Thnx
|
19 sep 2013 10:18 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Werkt prima hier op de iPhone 4... Vind het een beetje "licht", maar overleef het wel  ... Wennen, leuk... Overigens maar wel sparen voor een 5S, maar dat terzijde 
|
20 sep 2013 21:33 |
|
 |
horn
PF #57
|
heb het gisteren op de Iphon5 en de Ipad 2 gezet. Prima, beetje LSD kleurenschema's en witte agenda en telefoon. verder prima die ronde telefoonknoppen. Vind dat 'find your Iphone' wel handig.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 sep 2013 22:04 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Iphone update Nieuwe styling beetje ruk, Lijkt wel samsung
_________________________________________ remmen is angst
|
20 sep 2013 22:25 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Sinds gisteren op mijn 4s...
Ben nog niet overtuigd: onduidelijker, ouderwetser vormgegeven, buttons die plots niet meer werken, een heel onhandige e-mail (die er bovendien 'back dated' uiziet, wat -net als bij Porsches- duidelijk niet altijd een verbetering is), etcetera...
Kan ik nog terug?
Ik vind het ruk!
Volgende toestel wordt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een Android.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
20 sep 2013 23:10 |
|
 |
Black Betty
|
En wat ziet die agenda er knullig uit, zeg...
Lijkt wel Wordperfect (jaja, kennen we die nog?).
Echt... Zelfs de meest toegewijde iPhone adepten kunnen dit toch niet (in ieder geval visueel) een vooruitgang vinden...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
20 sep 2013 23:18 |
|
 |
Black Betty
|
En je kunt steeds meer icoontjes niet van je beginscherm verwijderen: you have to have/see it, whether you want it or not...
Lekker klantvriendelijk.... NOT!
|
20 sep 2013 23:20 |
|
 |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Gisteren is de 3 jaar oude maar in nieuwstaat verkerende SII van het dashboard van de werkbus gejat , nu moet ik op zoek naar een nieuwe . maar welke een SIII , experia Z of een HTC one . De S IV wil ik niet want daat zit geen radio op
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
28 sep 2013 10:24 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik zeg de HTC One. Je kunt Tunein radio downloaden en dan heb je ook op de s4 een radio. LG G2 is nu ook highly recommended en de S5 van Samsung met Aluminium frame en flexibel scherm wordt binnenkort verwacht. Keuze genoeg....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
28 sep 2013 10:38 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
+1 vind het echt helemaal niets! 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
28 sep 2013 11:06 |
|
|