Auteur |
Bericht |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Mooi Willem, pas je er wel in met je lengte?
|
12 dec 2014 19:40 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ja hoor geen probleem, ondanks het Targadak, de kuipjes zitten lekker laag De auto heeft trouwens ooit hier ook te koop gestaan kwam ik later achter
|
12 dec 2014 19:43 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ha die Wim, Cadeau van Sigrid Zie ik je op 2' Kerstdag op Zandvoort met het race monster Goede keuze en leuk voor dat (nog) kleine mannetje Gr Hans
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 dec 2014 19:48 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Nee Hans, cadeau aan mijzelf Nou dat "kleine" mannetje is al bijna net zo lang als z'n moeder Idd. 2e kerstdag op Zandvoort wordt de vuurdoop, ga ik eens kijken wat wel en niet kan
|
12 dec 2014 20:29 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Goed man, het lijkt wat krap op de eerste foto.
|
12 dec 2014 20:32 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Verry naais, ben gezond jaloers! Veel veilig plezier
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
13 dec 2014 8:18 |
|
|
Gijs356
|
Hey Willem! Gave bak!!
|
13 dec 2014 10:23 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mooi speelgoed, Willem
|
13 dec 2014 10:56 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Klopt, was examen dag vandaag. Een (vage) kennis van mij moest vandaag examen doen daar. Ben benieuwd of ie z'n licentie gehaald heeft. Mooi dat de RS ook weer wat kilometers gedraaid heeft waarvoor die is gemaakt Hans Zie je 2e Kerstdag wel in Mickeys
|
13 dec 2014 18:26 |
|
|
Targa Floriaan
|
was t niet wat vochtig op de baan?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
14 dec 2014 0:49 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Als er wat auto's rijden krijg je snel genoeg de ideale lijn droog, mits het niet regent uiteraard. Gisteren middag lekker met de 944 bezig geweest, vanmiddag weer naar het ouderlijk huis verder opruimen en uitzoeken
|
14 dec 2014 9:48 |
|
|
giulia
|
Leuk speelgoed Willem!
|
14 dec 2014 10:00 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Ik denk zo maar es dat hij liever die vrouwen had....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
22 dec 2014 15:40 |
|
|
bully
|
Aber bitte mit sahne
|
22 dec 2014 15:43 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Was ook in Scheveningen bij een concert met er na nog gelegenheid om hem te spreken met erg veel " bekende" Nederlanders Zag ook onze vriend Wolter Gratama, had ik al eerder gezien bij een concert, man heeft gewoon smaak
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
22 dec 2014 16:01 |
|
|
Targa Floriaan
|
mogge altezaam, veel sterkte met de schoonfamilie vandaag...
|
25 dec 2014 10:35 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zalig Kerstfeest Porschevrienden Ze hadden het over sneeuwbuien Niebest voor de anti Kerstverveling morgen op Zandvoort
|
25 dec 2014 11:36 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Fijne dag allen in gepaste dronkenschap.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
25 dec 2014 11:43 |
|
|
Targa Floriaan
|
Zou t liefst nu al beginnen...
|
25 dec 2014 11:50 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Jij ook fijne Kerstdagen Hans Voor 2e kerstdag ziet de voorspelling er juist nog mooi uit voor de AKV, droog weer met een beetje zon erbij . 'T gaat pas 's-avonds regenen en sneeuwen.
|
25 dec 2014 14:13 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Net ff een rondje met Sjors gedaan, er is hier gestrooid Wel prachtig weer met een zonnetje erbij Maak er een mooie dag van, eet niet teveel van het krentebrood daar laat je toch maar winden van Mauk ze
|
26 dec 2014 11:46 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Oh, komt dat van krentebrood Hier ook lekker zonnetje. Zometeen met onze 14-jarige Labrador naar buiten.. Ligt nu nog lekker te slapen. Moe van 1e kerstdag. Veel plezier allen!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
26 dec 2014 12:51 |
|
|
Targa Floriaan
|
pffft, K.dagen weer overleefd. Lekker weer om vandaag een stukje te gaan tuffen met de Targa...NOT. Dan maar verder met het leegruimen van de garage, zodat die Targa ook weer eens thuis kan staan en aan de druppelaar kan hangen. Met de verbouwing van de zolder is er heel veel zooi naar de garage gekomen. Moet 1) op marktplaats, 2) naar de kringloop/goede doel, 3) naar de zolder, of 4) in de container. Helaas staat er dan nog steeds een ijskast in de weg, moet ik ook nog een plekje voor vinden. Geniet van de (relatieve) rust vandaag!
|
27 dec 2014 9:28 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Goedemorgen! Kerst overleefd. Gaan er nog mensen met de Porsche de sneeuw in vandaag? Als ik het goed begrijp is het in een deel van het land chaos. Hier in het natte NH niet, slagregens en harde wind. Ik moest een auto bekijken in Tilburg, maar dat gaat dus effe niet door
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
27 dec 2014 11:03 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Moeten is dwang Steef Het is hier ook fiks nat en net een rondje met de hond gedaan Zou op visite gaan in Woerden maar kijk het weer nog ff aan. Gisteren de eerste Kerst gevierd boven mijn "oude" garage en na de dis de 993 even gestreeld, wat een luxe. Mauk ze
|
27 dec 2014 11:20 |
|
|