Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 22:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 172  Volgende
Goeiemorgen forummers... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht 
Morruguh Maukers, P day today. Moet hem nog ff goed schoonspuiten van de 11 steden, zodat tie komend weekend, de 1001 kurventour, er weer tegenaan kan. :wink:

10 sep 2008 8:06
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
open als het kan, dicht als het moet ...

... gaan we met dan toch met die van jou :?: :lol:

Laatste stickers zijn voorlopig geplakt - nu ff 'n bakkie en wachten op die wijze chinees :wink:

MoGgUh ... :drunken:

10 sep 2008 9:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Goeiemorgen forummers!

Ben hier al een tijdje niet meer geweest. Wat gaat de vakantie snel eenmaal mensen weten dat je uberhaupt vakantie hebt.
Der is elke dag wel wat te doen en te beleven, niet normaal, wel leuk ;)

2 weken terug heb ik mijn 1e skydive ongeval meegemaakt. Op zich allemaal zo erg niet, alleen wat te hoog geremd. Hierdoor ben ik met te grote snelheid weer herenigd met moeder aarde. De linkerhiel heeft de smak het meest opgevangen; ik ben meteen voorover gevallen. Hierbij moet mijn rechterbeen wat scheef hebben gestaan, mijn rechterknie doet dan ook het meest pijn. De linkerknie ziet wat bont en blauw maar echt pijn doet hij niet.
Het staan op de linkervoet gaat al een paar dagen weer goed (zonder noemenswaardige pijn), die rechterknie blijft nog wat vervelend doen. De dokter kon er toch niks ergs aan vinden, maar ik moet toch nog even langs het ziekenhuis om x-rays. Dit staat normaliter vanmiddag op de agenda.

Ook qua werk zit het goed. Mocht ook wel, want tegen dat ik herbegin zal ik 2 maand thuis gezeten hebben....
2 leuke contracten gewonnen, voor respectievelijk 3 & 6 maanden.
Die laatste opdracht is verlengbaar tot....3 jaar ;)
Beiden betekenen ook een forse vooruitgang in verdiensten (van 100 tot 160EUR/dag meer).
Tegen mijn bday (mei 2009) hoop ik op een nieuwe wagen voor de deur :mrgreen:

Ach ja, eerst maar weer eens kijken hoe alles loopt. Het verschil tussen theorie en praktijk kennen we onderhand al ;)

Ik lees hier wel nog even bij op een later moment, nu ga ik wat slapen. Zit een beetje vast in een nachtritme de laatste dagen ;)

Werk & mooi weer ze!

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

11 sep 2008 6:17
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Ook goedemorgen! Wel meteen weer een frisse vroege start hier Torig!

Wordt vandaag nog mooi, daarna heel veel regen even, dus geniet ervan zolang het kan! Werk ze en zomogelijk stuur ze vandaag.

11 sep 2008 6:21
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Wel ja, 'k dacht er net aan dat ik de Porschevrienden nog eens een goede morgen kon komen zeggen :) Het is niet vaak dat ik op dit uur aan de pc zit. Althans niet door net op te staan :)

Ondertussen beslist om wakker te blijven zodat ik weer naar een dagritme kan evolueren. Ben dus al lekkere koffie aan het zetten, voor allen ;)

Werk ze!

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

11 sep 2008 6:30
Profiel
Veghel
Bericht 
mogge @ all en torig . ben al te laat dus geen thee ... haast mzl en werk ze :lol:

11 sep 2008 6:38
Profiel
Bericht 
gmogge allemaal behalve 2 8)

11 sep 2008 6:54
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
??
Zeg bedankt hé zuugnap :P

11 sep 2008 6:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Afbeelding

11 sep 2008 7:02
Profiel WWW
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Het is vandaag 9/11 en steeds als ik de beelden zie, heb ik het gevoel in een film te zitten omdat dit gewoon geen wereklijkheid kan zijn ...

Gisterenavond ben ik nog even naar het strand geweest om hard te lopen. En ik merkte dat het om 20.30 uur al donker wordt! :roll:

Er heeft stiekem iemand, toen ik even niet keek, de zomer uit gedraaid ... :cry:

Gelukkig schijnt de zon en is het niet echt koud vandaag.

Nog even verse koffie, heren?

Fijne donderdag, allemaal. En werk lekker!

Laatst bijgewerkt door Lydia op 11 sep 2008 7:43, in totaal 1 keer bewerkt.

11 sep 2008 7:38
Bericht 
Moguh allen, en ziet er weer goed uit voor vandaag, lekker nog wat genieten van de Porsche, met werken dus. 8)

11 sep 2008 7:40
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Mogguh allemaal.

Schenk nog maar n bakkie in, Lydia. Ben wat later vandaag maar dat mag op zo'n vrije dag.

Zo ff rennen en vanmiddag een huisje bekijken. Altijd leuk. :D

Werk ze guys!

11 sep 2008 7:56
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
G'morgen allemaal,

Een collega van me heeft met karten bij Raceplanet een week de beschikking over een Cayman gewonnen. Net even gekeken bij z'n 'nieuwe' auto. Hele mooie wagen, maar dat wist ik eigenlijk al.

11 sep 2008 8:29
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Moge allemaal (zonder uitzonderingen!) vanuit een nu al warm en zonnig Nieuwegein.

Gisteren even een koelwaterslang vervangen van de 924, daar zat een haarscheurtje in... en onder de slangklemmen bleek-ie volkomen vergaan. Dat was niet lang meer goed gegaan, narrow escape! Nu maar snel alle slangen checken en waar mogelijk vervangen.

11 sep 2008 9:03
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Dank je gast ;)

Zaterdag zal je wel bedoelen, want ik trein lekker mee naar Duitsland ;)
Ben ook zo een van die wussies die lekker ontspannen gaat aankomen, wat van het goede leven op Bourgondische wijze genieten, lekker uitslapen....en dan heerlijk rijden toch ;) :D

Traveller, amai, dat is wel een mooie prijs zeg!

11 sep 2008 9:07
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Goedemorgen allemaal,ik ben alvast de regen aan het testen,die jullie gaan krijgen! Wel hij is nat,gatver :cry:

11 sep 2008 10:19
Profiel Facebook 
Westervoort
Bericht 
Voor de meesten een laatste werkdag... 't wordt een aardig goed weekend zo te zien ; wss héél rustig hier op 't forum met alle geplande activiteiten.

Goeiemorgen trouwens :wink:

12 sep 2008 6:12
Profiel
Veghel
Bericht 
ook goedemorgen ... waar is de thee in hemelsnaam,,, ik kan in de nieuwe kroeg nog steeds de weg niet vinden... ah daar is het.. nu de #$%%^%^suiker nog geen zoetjes :twisted:

Werk ze :wink:

12 sep 2008 6:31
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
ook goedemorgen

ha koffie!

vandaag maar ff naar het circuit, er rijd dit weekeinde voor het eerst een dame in mijn wagen een race in de cup....... moet maar ff trainen vandaag. ik hoop dat ze hem heel houd.

12 sep 2008 7:11
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Ook goedemorgen, cafégangers! Hier is het nog altijd aardig open hoor. Las gisteren dat er 30mm regen zou gaan vallen. Kan me dus zo voorstellen dat het aan de kust heel wat minder zonnig is. Mochte hat echt snel opklaren, dan ga ik straks na het werk weer eens even rijden 8) .

Ik zal weer even verse koffie zetten voor alle binnenkomers zodadelijk, lekker heet en aan de sterke kant.

O ja, de suiker staat hier vaak net onder de toog, om de vaste clientèle een beetje tegen zichzelf te beschermen; passen ze ook na langdurig cafébezoek nog steeds in hun sportstoelen :mrgreen: .
Werk ze allen (of doe iets veel leukers)!

12 sep 2008 7:14
Profiel
Bericht 
Goeiemorgen,

Voor degene die het nog niet gezien hadden: http://www.stijnvankooten.com/simpleviewerr/

Prettige dag!

12 sep 2008 7:17
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Zal ik dan maar even thee zetten? Die staat een beetje laag in de kast, anders kan ik er niet bij ... :mrgreen: Sinds we 's morgens vroeg met z'n drieën staan 'te schilderen' in de badkamer, ben ik wat later in de kroeg!

Een kennis van me, die redelijk spiritueel is, heeft altijd gezegd dat er een 'oude geest' bij mij is. Gisteren heeft hij 'hem' gezien: het is een oude Indiaan! :wink:

Hier aan de kust zijn dikke wolken, maar nog wel droog!

Fijne vrijdag, allemaal. En werk lekker!

12 sep 2008 7:41
Bericht 
Lydia schreef:
Een kennis van me, die redelijk spiritueel is, heeft altijd gezegd dat er een 'oude geest' bij mij is. Gisteren heeft hij 'hem' gezien: het is een oude Indiaan!

De soorgelijken zoeken elkaars leven 8)

Ook gmogge!!

12 sep 2008 7:53
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Goedemorgen, uit een erg mistig maar droog zuid limburg.

12 sep 2008 7:58
Profiel WWW
Bericht 
Moguhh allen, en koffie smaakt weer. :D
Hier gisterenavond serieus gedonderd en onweer, dacht dat het wormgat eraan kwam, zo donker werd het. :wink:
Geniet allen van jullie laatste werkdag, en denk maar al aan het weekend. 8)

12 sep 2008 7:59
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 172  Volgende