Volgende keer wel even met mijn vrouw overleggen. Die moest op facebook lezen dat ik 'm gekocht had.
Ze was "not amused"
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
29 jan 2013 17:27
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Re: Even geen Porsche (Audi-adepten onder elkaar)
Ja schat ik wilde het je vertellen maar je lag ziek op bed en net lekker te dommelen, ik kon je gewoon niet wakker maken zo vredig als je erbij lag
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
29 jan 2013 17:28
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
horn schreef:
s-line is zo'n interieurpakket. gaf mij destijds het gevoel van een 316i met een M badge achterop. Heb het er zelf toen meteen afgesloopt. Maar wie betaalt bepaalt. En ik vind het een koele bak!
Ah, oké....maar dan is je associatie is niet juist. S-Line is overigens interieur EN aanpassing onderstel dus het staat wel degelijk ergens voor. Net zoals de ///M aanduiding bij BMW staat voor een sportievere aanpassing in onderstel en interieur. Zo heeft Audi ook een aanduiding Quattro.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
29 jan 2013 17:32
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Interieur en Exterieur zijn tegenwoordig los van elkaar gekoppeld. Je kunt dus een Sline interieurpakket bestellen en daar zie je aan de buitenzijde niets van
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
29 jan 2013 17:37
horn
PF #57
behalve dan dat suffe embleem... (ik had een s-line interieurpakket en zo'n suf stickerding. Was niets aan het onderstel gedaan). Vandaar.
@ Rob - laat J blij zijn dat er uberhaupt FB bestaat. Anders had ze hem pas volgende week plotseling op de oprit gevonden
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
29 jan 2013 17:42
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
dobbelsteen schreef:
S6 is wel een groot risico. Blijkbaar zijn er veel problemen met de V10, bij de RS6 zou deze problemen niet voorkomen. Ik weet wel niet welke problemen specifiek, misschien dat Devils Son ze weet?
Nee, ik heb mij in het geheel niet verdiept in de S6. Begreep wel dat de RS6 C6 bullitproof zou zijn.
Het zou mij bij de S6 niet verbazen als er weer een distributieketting niet helemaal conform is. Dat is bij nogal wat Audi's het geval.
29 jan 2013 19:19
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
Klopt ,vriend van me heeft een onafhankelijke garage.Veel audi's met horror verhalen. Heeft nu weer een 4 jaar oude A8 staan met kapotte turbo's. Heb mijn A6 3.2 3 jaar terug ook maar weer heel snel verkocht nadat ik over de ellende met de distributie etc hoorde en overgestapt naar een (w211)E500 met wel 306 ouderwetse Pk's. Bewust een beproefd blok gekocht.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
29 jan 2013 19:40
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Joehoe, heb 'm net mag ik nog even genieten zonder horror verhalen, heb immers ook al een gevoelige IMS Lager
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
29 jan 2013 19:59
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Delnoy schreef:
Volgende keer wel even met mijn vrouw overleggen. Die moest op facebook lezen dat ik 'm gekocht had.
Ze was "not amused"
mijn teerbeminde is ook al een paar x m'n aankopen via FB (smoelenboek) te weten gekomen....
m'n nova, m'n quest, m'n E-320 cdi (maar zolang het over kleingeld (wisselgeld....) gaat, maakt ze zich niet echt druk...... (I love my wife......)
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Over TOTMBO's en auto's gesproken: een collega van me is op jacht naar een 997. Heeft een mooie donkerblauwe gespot, met terracotta interieur. Zegt zijn vrouw: ik vind die bekleding niet mooi. Zegt hij: nou en, je zult hem toch nooit van binnen zien
En dan denk ik weer: wat heb ik toch een geweldig huwelijk.
29 jan 2013 20:12
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Delnoy schreef:
:shock: Joehoe, heb 'm net mag ik nog even genieten zonder horror verhalen, heb immers ook al een gevoelige IMS Lager
Met horrorverhalen is het nu eenmaal zo dat ze wat meer opvallen.
Ja, er zijn wat problemen, maar het is nu ook weer niet zo dat iedere A6 na 100.000 km uit elkaar valt. En als je Porsche gewoon bent, dan schrik je ook een stuk minder snel van de reparatiekosten. De A6 is een heerlijke auto, gewoon lekker mee rijden, genieten en als er iets mis gaat, aftikken en doorgaan met je leven. Shit happens.
29 jan 2013 20:50
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
Delnoy schreef:
:shock: Joehoe, heb 'm net mag ik nog even genieten zonder horror verhalen, heb immers ook al een gevoelige IMS Lager
Oeps sorry...eigenlijk niet gekeken wat de aanleiding was. Geniet ervan.Ik laat me ook niet door horror en plofverhalen tegenhouden en dus zoekende naar een passende 997
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
29 jan 2013 20:56
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Doe ik ook niet hoor, geniet nog dagelijks van mijn gevoelige IMS Lager En dat gaan we met die Audi ook doen
29 jan 2013 21:01
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Gefeliciteerd Rob, Mooie bak. Jij laat er ook geen gras over groeien. Snel besloten
29 jan 2013 21:05
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Yep, zag er goed uit, reed goed, voelde goed, kopen dus.
29 jan 2013 21:19
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Ewout schreef:
Gefeliciteerd Rob, Mooie bak. Jij laat er ook geen gras over groeien. Snel besloten
Says who?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
29 jan 2013 21:27
erwin996
M140i
Gefeliciteerd Rob en Jos, mooie auto's
Wat betreft de automaatolie. Ik heb de bak van onze S8 (D2) vorig jaar laten servicen bij ZF Dortmund. ZF is ook de fabrikant van de tiptronic bak in de S8 (en van vele andere Audi's). ZF adviseert de automaatolie ongeveer elke 100.000 km te vervangen. De servicekosten waren symphatiek, ongeveer 450 euro, daar kunnen de Nederlandse Audi-dealers veel van leren.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
29 jan 2013 21:32
Devils son
Ik ga begin maart naar ZF...
29 jan 2013 21:36
erwin996
M140i
Goede beslissing DS! Bij onze S8 hebben ze ook meteen de differentieelolie (of zo iets) ververst, kostte nauwelijks extra dus voor de volledigheid maar gedaan. Als ze halverwege zijn, mag je in de werkplaats komen kijken naar wat ze allemaal doen. Top service in Dortmund!
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
29 jan 2013 21:44
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)
Rotterdam
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
29 jan 2013 21:48
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Delnoy schreef:
Wij hebben de A6 C6 3l tdi préfacelift weggedaan na 180k km zonder problemen en we rijden nu intussen al 110k km probleemloos met de A6 C6 3l tdi facelift. Dus maak je maar geen zorgen .
29 jan 2013 22:17
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Devils son schreef:
Ik ga begin maart naar ZF...
Zijn er mss meerdere hier? Forum uitje van maken, hoeven we ons daar ook niet zo te vervelen Ik wil tegen het voorjaar ook die kant op, met een bmw dat dan weer wel
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
29 jan 2013 22:23
Devils son
erwin996 schreef:
Goede beslissing DS! Bij onze S8 hebben ze ook meteen de differentieelolie (of zo iets) ververst, kostte nauwelijks extra dus voor de volledigheid maar gedaan. Als ze halverwege zijn, mag je in de werkplaats komen kijken naar wat ze allemaal doen. Top service in Dortmund!
Diffolie doen ze daar volgens mij standaard, althans, het zat bij mij meteen in de aanbieding. 535 euro voor het totaal. Dat is wat de dealer ongeveer vraagt voor de olie uit de bak laten lopen en er nieuwe olie in mikken zonder verder echt om te kijken naar de bak...
30 jan 2013 10:16
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Fijn dit Porsche Forum... Ben een Audi A4 Avant 3.0 TDI op het spoor maar ben wat huiverig de auto te kopen. Wat zijn de zwakke punten van de machtige 3.0 TDI V6..??
Ik hoor de volgende zaken: - Distributie ketting - Kettingspanners - Verstuivers
Is er meer waar je op moet letten? Het gaat om een handbak quattro uit 2006
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum