Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Sorry...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
03 jun 2009 22:19 |
|
|
Lydia
|
Excuus heren, ik besefte niet dat ik vandaag de barvrouw ben. Effe mijn kostuum aan trekken. Nog meer bestellingen?
|
03 jun 2009 22:22 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
bacootje?
_________________________________________ Got coffee?
|
03 jun 2009 22:23 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Heb je vrijdagavond ook dienst, Lydia?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
03 jun 2009 22:25 |
|
|
Lydia
|
Ik zal mijn kostuum meenemen, Radboud!
|
03 jun 2009 22:25 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
lekker
_________________________________________ Got coffee?
|
03 jun 2009 22:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Marcel, dit lijkt me toch beter voor zo'n avond Komen ik en m'n alterego ook
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
03 jun 2009 23:01 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Doe mij maar een Lynchburg Lemonade. Werkt tig keer beter dan een Red Bull
_________________________________________ mijn snapshots
|
03 jun 2009 23:07 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Je gelooft het misschien niet, maar ik heb het net opgezocht... nog nooit van gehoord Maar ja, alles met Gerard Cox is niet aan mij besteed...Ik ga slapen, welterusten allemaal Nog snel een LL voor Berend:
|
03 jun 2009 23:21 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Perfect! Ben ik weer helemaal hyper! Ondanks dat zoek ik toch ook maar eens even de wol op... Heb nog een goed boek liggen en kan dus nog even vooruit.
_________________________________________ mijn snapshots
|
03 jun 2009 23:36 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
casting vindt plaats aanstaande zaterdag op Schloss Solitude om 15u30 ....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
03 jun 2009 23:42 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
zo maar weer eens een ontbijtbuffet gemaakt en de jura klaar gezet eet en maukze vandaag
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
04 jun 2009 5:57 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en staat je niet slecht dat witte petje paere. Vandaag weer aan de Porsche verder, en eens kijken of we er gang in kunnen krijgen. Succes bij de tandarts Marcel.
|
04 jun 2009 7:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, Lijkt ons leuk om te komen kijken Marcel, moet je wel ff aangeven wanneer het is, dan kunnen ik en ik het plannen. @Radboud, jammer dat de P niet mee kan het weekend. Maar Karin rijdt gewoon maar een stukje in die van ons Werk ze allemaal en dank voor het heerlijke buffet.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 jun 2009 7:58 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedenmorgen allen! Paere, wat een service elke morgen, lijkt wel een 4 sterren kroeg hiero. Mooi, deze kreet @Marcel sterkte bij de tandensmid, ik ben daar altijd doodsbenauwd voor @Wim lekker, straks weer toeren in die prachtig gerestaureerde cabrio. Ik ga hem in september zeker bewonderen! Werk ze vandaag
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
Laatst bijgewerkt door Reñger op 04 jun 2009 8:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 jun 2009 8:25 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! De lucht is hier heel bijzonder: aan de ene kant blauw en zon en aan de andere kant wolken, bijna zwart zelfs. Komt helaas allemaal jullie kant op. The Full Monty, grappig Marcel. Trekken jullie dan dezelfde kostuums aan? Werk lekker, allemaal!
|
04 jun 2009 8:37 |
|
|
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
04 jun 2009 9:36 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
@Wimpie77 die gaat er wel in . Oh zal even wat bier en wijn klaarzetten. DONE. Vraagje : Heeft iemand ervaring/advies met een E-Mail contact uit buitenland.
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
04 jun 2009 21:06 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
[flauwegrappenmodus] Ik mail regelmatig met mensen uit het buitenland. Engels gaat dan meestal het beste. Nog meer advies nodig [/flauwegrappenmodus] Wat is je vraag precies, Jeroen
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
04 jun 2009 21:24 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Engels is voor mij ook de beste optie (en ook voor haar ) . Heb een E-mail contact met een heel leuk vrouwtje uit buitenland . Vroeg mij af of iemand een advies of ervaring had .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
04 jun 2009 21:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Geen ervaring, wel advies hou je hand op de knip Ik zou zeggen: neem beide 'n skype abonnement - of iets wat daar op lijkt - of misschien via MSN (microfoontje & cameraatje) .... 't oog wil ook wat - en 'n fijne stem is ook belangrijk Succes
|
04 jun 2009 21:48 |
|
|
Lydia
|
Voor je het weet kom je er niet meer vanaf (20 jaar relatie gehad met een Duitser) Over stem gesproken: vandaag maar eens wezen stemmen. Moest weer op de ouderwetse manier.
|
04 jun 2009 21:51 |
|
|
cabrio wim
|
PVV.
|
04 jun 2009 21:59 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Of ze lopen weg als je geld op is, zo ervoer een klant van mij @Lydia heb je het rode potloodje meegejat?? Schijnt een nationale hobby te worden Goedenavond dus maar, de kroeg is al vroeg open zeker opgewonden door de aanstaande trip morgen
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
04 jun 2009 22:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
^ @ Marcel, ik heb in het hunt draadje al aangegeven dat ik een donderdagavond wel wat lastig vind om na 9en met m'n vriendin langs te komen...dus je moet maar foto's plaatsen na die tijd
|
04 jun 2009 22:06 |
|
|