Auteur |
Bericht |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
goeie smorgens maukers ziet er heerlijk uit sigrid thanks ik zal er van genieten het is weer lekker afgekoeld werk en maukze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
21 aug 2009 5:52 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen. Lekker weer zo'n ontbijtje. Gisteren hier even een bui gehad met paar klappers, en dat was het. Als ik dan zie wat er weer in Holland gevallen en gebeurt is.
|
21 aug 2009 7:12 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ben ik ook
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 aug 2009 8:15 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeie morgen, eerst nog even koffie en dan de laatste loodjes voor het weekend. Vandaag heb ik mezelf een kort dagje cadeau gedaan. 16:30 klaar, heerlijk. Het weer schijnt dit weekend prachtig te worden. Dit komt goed uit ivm de straat -BBQ zaterdag en de jubi-rit zondag. Werk ze en trouw ze vandaag.
|
21 aug 2009 8:38 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Werkse Ewout ga denk ook maar wat vroeger naar huis vandaag ff lekker van het weer genieten,helaas kunnen we weer niet bij de jubi zijn dit jaar, geen oppas (zijn met vakantie ) maar goed. Werkse allemaal, mijn dag is inmiddels goed begonnen, net een berrichtje van de bank dat Ideal kan worden geactiveerd, van het weekend de data bases maar gaan vullen
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
21 aug 2009 8:41 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Vanmorgen lag alles er uit hier, in het hele dorp. Geen internet, telefoon of TV. Nu werkt het inmiddels weer. De zon schijnt hier weer en geen wind. Wel grappig om te zien: alle vlaggen die hier normaal gesproken overal uitbundig hangen ivm het toerisme, zijn gisteren weggehaald ivm de aangekondigde storm. Kale boel hier zo. Ik heb mijn grapeje weer naar binnen geslurpt, kan nu dus eindelijk aan mijn werk! Ik wens Dimitri en zijn vrouw een geweldige trouwdag en voor alle anderen een zonnige vrijdag!
|
21 aug 2009 9:23 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, He lekker een weekje vrij genomen, ff niks doen een beetje in de tuin rommelen etc. Maar ben ook naar onze oosterburen geweest en kon het niet laten een paar dealers in te duiken Had ik nooit moeten doen, staat me toch een mooie 4S van krap 2 jaar oud met werkelijk alle optie's En echt helemaal nieuw We laten alles tot rust komen en zullen het eens rustig over denken Zo nu nog maar een lekker bakkie van Wim en ga straks een stukkie fietsen met Saskia Kom de (hele) week wel door
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 aug 2009 9:59 |
|
|
Wimpie77
|
Moguh!
Grote kater van drank, maar mooie 2de helft voetbal gezien!
Nu ga ik met een gerust gevoel naar Bratislava!
Werk ze!
_________________________________________ * * *
|
21 aug 2009 10:05 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goedenavond Wie drinkt er een wijntje mee? Het is wel erg rustig hier
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 aug 2009 22:36 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Wel ja, Thx god =friday Graag een rode wijn graag!
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
21 aug 2009 22:49 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou al weer van je goede voornemen af..het was toch ranja Ik drink mee en we proosten op die rammelbak van Marc
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 aug 2009 22:51 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Een wijntje per dag moet kunnen. Ben al weer 3,5 kg kwijt Hard werken, weinig eten. Werkt altijd goed. Ik schenk er een paar in Voor Sigrid een sapje?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 aug 2009 22:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik werk ook hard..maar dat helpt niet Graag een sappie en d'r komt dan zeker niks bij...slecht voor de afslankers in de kroeg..zijn er toch wel veel nu Ik niet..helpt allemaal niks.
|
21 aug 2009 23:03 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik ben niet echt aan het lijnen, let alleen een beetje op mijn eten en blijf regelmatig sporten. Dat werkt prima. Zoals Lydia al zei, als er elke 3 maanden een kilo bij komt is het niet goed. Ik probeer gewoon over een half jaar 10 kg kwijt te zijn, rustig aan, is veel gezonder. Ik ben met al het fietsen op vakantie al wat kg's kwijt geraakt en deze week nog weer wat, dus ik kan mijn eetgewoonte weer wat opkrikken
|
21 aug 2009 23:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Als ik er zo over nadenk moet je eigenlijk wel erg veel eten jij. Je sport heel veel, hebt gewoon een wat bredere bouw en toch kom je nog aan...dat is niet alleen pure chocolade en rode wijn.
|
21 aug 2009 23:18 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Het is wel een waarheid dat als je wat ouder wordt er toch makkelijk wat bijkomt en dat datzelfde er weer zeer moeilijk afgaat Als ik vergelijk wat ik nu eet t.o.v. 10 jaar geleden scheelt dat echt heel veel. Maar goed ook ik ga voor het langzaam afvallen. Streefgewicht wordt net onder de 90 kg.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
21 aug 2009 23:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 21 aug 2009 23:36, in totaal 2 keer bewerkt.
|
21 aug 2009 23:28 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Klopt helemaal. Ik kon tot mijn 30e alles eten wat ik wilde. Bleef gewoon op de 80 hangen. Tot mijn 25e woog ik 70kg.... Maar toen liep ik 130 km per week. (marathontraining) Nu zit ik op 98. Ik probeer weer onder de 95 te komen, was begin van de zomer 104 kg. Komt helemaal goed. Maar echt vasten, dat lukt gewoon niet. Ik neem nog maar een laatste wijntje proost allemaal
|
21 aug 2009 23:31 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Doe voorzichtig
|
21 aug 2009 23:31 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@marcel: morgen naar de Ring? Gaaf Veel plezier en hou hem heel...
|
21 aug 2009 23:32 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Mijn gewichten liggen rondom jou gewichten, Radbout, alleen jammer dat ik een cm of 10-15 korter ben
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
21 aug 2009 23:33 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goede morgen, -middag en -avond... Zoals gewoonlijk weer een planning-nightmare, dus alle plannen voor het weekend liggen weer overhoop. Prettige avond en tuk ze... Ahhhh, Radboud, 104 kg... sleepte daarom de uitlaat over het wegdek?
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
21 aug 2009 23:34 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ja, dat vonken trekken is nu gelukkig weer over
|
21 aug 2009 23:36 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
'navond allemaal! Even een glaasje water, dan maar eens proberen of ik vannacht een behoorlijke nachtrust kan krijgen. Jammer dat ik mijn bed niet buiten neer kan zetten, daar is het een stuk lekkerder qua temperatuur.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
21 aug 2009 23:48 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, Ik zet alleen koffie, anders heeft Dick vast voor niets boodschappen gedaan. Jullie kunnen zo langzamerhand wel een PF-dieetclub gaan oprichten. Iedreen is aan het afvallen. Ik heb gisteravond vlak voor het slapen gaan nog 6 roomboterkano's naar binnen zitten werken om een beetje op gewicht te blijven. Soms is het oneerlijk verdeeld in het leven. Straks nog even de P poetsen, dan kunnnen we morgen goed voor de dag komen. Zal proberen om vanavond bij de straat-BBQ niet teveel te drinken, anders vrees ik dat ik morgen bijrijder ben Fijne dag. @Tom: tijd voor een airco?!
|
22 aug 2009 6:51 |
|
|