Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Moguhh allen, en vandaag is het zover, lekker 2 weekjes vakantie. Dus zien wel wat we gaan doen, lekker nooit iets plannen en de dag nemen zo hij komt. Zal verder nog maar even wachten met ontbijten als ik het goed begrepen heb van Ewout. Verder allen een prettig weekend. En jubitocht, F1 race en meeting ze.
|
22 aug 2009 7:29 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedenmorgen allemaal, wat een heerlijk weer vanmorgen, strakblauw, zomers koel, helemaal goed. Wim voor mij geldt hetzelfde, alleen startte ik donderdag al. Gewoon twee weken doen wat je wilt is heerlijk! Begin met koffie, want ik begrijp dat de broodjes zo binnenkomen?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
22 aug 2009 9:02 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge allemaal! Even een ontbijtje, dan naar de kapper. Dat vond ik alijd onzin, maar het wordt steeds nuttiger...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
22 aug 2009 9:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dat is ook mijn idee van een vakantie Morge Maukers, Zal de 911 maar buiten zetten en ff gaan wassen, mooi weer hiervoor Zo Wim ook in "urlaub", kan dat wel Heb zondag een bruiloft in Kasteel Heeswijk bij Den Bosch, iemand daar al eens geweest Nou maak er een mooie dag van.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
22 aug 2009 9:31 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Een beetje later vandaag. Ik heb vanmorgen eerst maar de 'week' boodschappen gehaald. Het is hier de afgelopen weken zo ontzettend druk met al die toeristen. Dan moet je als bewoner (oke, import bewoner ) een beetje vroeger boodschapen doen. De AH hier had donderdag een oververhitte koeling: alle koelingen en diepvriezers vielen uit. Tonnen schade (verzekerd) en lege koelingen. Ik ga zo de Porsche maar eens lekker wassen voor morgen. En voltanken voor de sceptici: dat doe ik dus inderdaad zelf!Hier ook lekker zonnig. De meisjes hebben al weer hun volgende tennistoernooi. Ik kreeg afgelopen week de foto's binnen van hun fotoshoot. Pfew, wat worden ze groot en wat zijn ze fotogeniek! Ik ben benieuwd hoe Dimitri het gisteren gehad heeft en hoe het met het boeket op de motorkap is gegaan. Ik wens jullie een fijne zaterdag.
|
22 aug 2009 9:42 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge @ ALL Heeswijk Dinter ligt een paar kilometer hier vandaan,is een heel mooie locatie en uitstekend geschikt voor een paar mooie plaatjes van je porsche Neem oud brood mee voor de KARPERS
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
22 aug 2009 10:14 |
|
|
Tom80
|
Zo, mijn haar is weer op beschaafde lengte en de boodschappen zijn weer binnen, heb mezelf ingehouden en geen overbodige of ongezonde zaken aangeschaft. Krijg net een telefoontje van een vriend of ik vanavond kom barbecuen. Goh, vervelend.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
22 aug 2009 12:17 |
|
|
Lydia
|
Vandaag heb ik de brochure van de Panamera ontvangen, inclusief de Panamera Card voor de Panamera-introductie. Tot heden ben ik niet gecharmeerd van dit model. Misschien moet ik het eens in levende lijve bekijken!
|
22 aug 2009 13:11 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Wij gaan een nachtje en dagje weg...
Tot maandag!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
22 aug 2009 13:42 |
|
|
Tom80
|
Ik vermoed dat-ie in de categorie 'lelijk maar zeer competent' gaat vallen.
|
22 aug 2009 14:44 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Gewoon doen, je hebt deze week verder nog geen auto gekocht toch?
|
22 aug 2009 16:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Wat is de Panamera card?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
22 aug 2009 16:42 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik heb er ook een uitnodiging voor. Het is een persoonlijke kaart voor de introductie van de Panamera in het weekend van 12/13 september. De auto is in ieder geval van binnen erg fraai, vind ik. Van Buiten eerst maar eens in het echt zien. @Ewout; lees ik hier een aanval van groene jaloezie???
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
22 aug 2009 17:31 |
|
|
Ewout
|
Nee hoor, dan ken je me toch slecht. Iemand die zo hard werkt en tegelijkertijd nog twee dochters opvoedt gun ik het van harte. Neem mijn berichten a.u.b. niet te serieus.
|
22 aug 2009 21:34 |
|
|
Lydia
|
Haha, nee déze week even niet! Iemand wat te drinken? Ik zit aan de
|
22 aug 2009 21:45 |
|
|
Ewout
|
Een glaasje water tussendoor is niet slecht. De straat -BBQ is in volle gang Ik heb net de kinderen in bed gelegd en ze wilden dat papa nog even thuis bleef tot ze sliepen.
|
22 aug 2009 21:47 |
|
|
Lydia
|
En dan ga je uit verveling maar een beetje in de kroeg rond hangen, Tsssskkkk, mannen! Hier is het andersom: de meisjes zijn bij vrienden "Missed call" aan het kijken en mamsie gaat zo naar bed!
|
22 aug 2009 21:48 |
|
|
Ewout
|
ja ziek is dat eigenlijk hè? Ik hoor beneden de voordeur opengaan, TOTMBO vraagt waar ik blijf.
Tot morgen!
|
22 aug 2009 21:51 |
|
|
Lydia
|
CU tomorrow!
|
22 aug 2009 21:52 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Rustig hier? Nog iemand hiero, die misschien ook oppast
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
22 aug 2009 22:42 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heb jij op jouw leeftijd nog oppas nodig Of bedoel je forumoppas , morgen is zo ongeveer iedereen die wat in de pap te brokkelen heeft onderweg, dus een uitgelezen plek om je te misdragen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 aug 2009 22:50 |
|
|
Reñger
|
Jeroen en ik zijn morgen ook van de partij... niet dat we iets in de melk gaan brokkelen , dat doen we bij het ontbijt al!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
22 aug 2009 23:02 |
|
|
Lydia
|
Nou, tijd voor de 40+ om naar bed te gaan dus! Trusten en tot morgen!
|
22 aug 2009 23:03 |
|
|
Reñger
|
en voor de 50+ ook dan maar...teruste!
|
22 aug 2009 23:18 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Veel rijplezier morgen...
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 aug 2009 23:20 |
|
|