Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
En Johnny dan??? 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
14 maart 2014 16:43 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat is zeker makkelijk. Mijn Philips tandenborstel doet dat namelijk al jaren.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 maart 2014 16:44 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Ik laat de hond gewoon zelf uit. 
|
14 maart 2014 19:35 |
|
 |
horn
PF #57
|
Nu je het zegt, mijn Oral B ook. Nou nog een manier om al die snoeren weg te halen. Persoonlijk maakt het me niet zoveel uit of ik mijn telefoon in een cradle moet drukken of een stekkertje erin moet stoppen. Gewoon opladen als je hem op het aanrecht gooit, dat lijkt me handig.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 maart 2014 19:50 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Ik blijf het geniaal vinden dat ze altijd maar op Apple bashen. Een beter imago kan Apple zich echt niet inwensen. De vele andere gsm fabrikanten worden gewoon niet eens opgesomd, terwijl ze even hard in de 'fout' gaan  . Draadloos opladen kan tegenwoordig ook al, bv die speciale muis van Apple (magic mouse?) kan je zo'n batterij in steken en dan leg je hem gewoon op een speciaal toestel die het dan draadloos oplaadt. Maar de efficiëntie van overdracht ligt wel nog niet erg hoog genoeg om het voor alles te gaan gebruiken.
|
14 maart 2014 21:29 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Draadloos opladen kan toch al lang, mijn dochter heeft een nachtlampje wat draadloos wordt opgeladen. Philips SoftPal.  Nu nog even wachten tot het voor telefoons is uitontwikkeld.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
14 maart 2014 22:20 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Verbazing is het juiste woord. Gelukkig hoef ik niet in een stationwagon rond te rijden met 2 puberende jongens op de achterbak.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 maart 2014 10:04 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Alle huidige toptoestellen op een rijtje. 5 inch scherm lijkt de nieuwe standaard te worden. http://gizmodo.com/how-the-new-htc-one- ... 1551132554
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
26 maart 2014 1:24 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Heb net voor € 399,- een iPad Air gekocht bij Dixons. Ze hebben een tijdelijke actie. Scheelt toch € 80,- Ik zie overigens dat Mediamarkt en consorten ook deze tijdelijke prijsverlaging aanhouden. Kan mijn iPad 2 mooi naar m'n dochtertje. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 maart 2014 14:53 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
All About Phones had in 2013 de HTC One al uitgeroepen tot het mooiste en beste toestel van het jaar. De nieuwe HTC One doet opnieuw een gooi naar deze titel in 2014 http://www.allaboutphones.nl/video/2505 ... s-on-.html
|
27 maart 2014 12:47 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Wat vinden de heren apple fans ervan dat de volgende iPhones waarschijnlijk 5 en 5,5" groot worden? Toen de android toestellen uitkwamen welke dit formaat hadden was de wereld te klein voor de grote toestellen.
_________________________________________ Mvg,
René
|
29 maart 2014 18:56 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Heb zelf n Sony Xperia P (android) met 4 inch scherm, ik kan daar wel mee leven. Dat Apple ook n groter scherm maakt nu, tsja ze kunnen niet achterblijven. 
|
29 maart 2014 19:18 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Slim van HTC om een nieuwe afgang te besparen en de vingerafdrukscanner, zoals ie op de Phablet zat, maar weer weg te laten.
|
29 maart 2014 20:02 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Weet iemand of en waar de Nokia Tablet 2520 al leverbaar is in Nederland?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
29 maart 2014 20:13 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ze lopen al een paar jaar achter. Weten zij veel. 
|
29 maart 2014 20:31 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Ik vind zo'n HTC eigenlijk een beetje een kansloos GroenLinks telefoontje, maar ieder zijn meug natuurlijk.
_________________________________________ Got coffee?
|
29 maart 2014 20:37 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Bedrijven die er verstand van hebben beweren anders. IK verwacht dat de nieuwe HTC One weer toestel van het jaar gaat worden.
Groenlinks?? Die hebben een Nokia van 5 jaar terug.
|
29 maart 2014 21:00 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
4 jaar Nokia= D66 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
29 maart 2014 21:08 |
|
 |
horn
PF #57
|
een iphone van 5,5 inch hoef ik niet. ga niet lopen bellen met een iphone mini aan mijn oor...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 maart 2014 21:31 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Horn, alles went.... Ik dacht eerst dat die 55 inch in de kamer te groot zou zijn. De volgende wordt 70 inch.
|
29 maart 2014 21:34 |
|
 |
horn
PF #57
|
heb 40 inch in de kamer en hoef ook daar niet groter. 70 inch vind ik leuk voor in de boardroom of als je een thuisbioscoop hebt. Mijn overburen hebben in hun woonkamer een 75 inch aan de muur hangen en zitten 's avonds met zijn tweeën op de bank, 2 meter voor dat scherm naar "Help mijn man is klusser" te kijken. 
|
29 maart 2014 21:40 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Neem dat je een iPad bedoeld. Samsung maakt mini's van hun producten, denk niet dat Apple hieraan begint. Pssst 
_________________________________________ Mvg,
René
|
29 maart 2014 21:53 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
|
29 maart 2014 22:22 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Dat gaat moeilijk worden. (Ondanks de kwaliteiten van plasma).
|
29 maart 2014 22:34 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik doelde op die 55" maar Pana stopt sowieso met plasma dus daar houd het voor mij ook mee op.
|
29 maart 2014 22:43 |
|
|