Auteur |
Bericht |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Wat een stilte hier... nog een BBQ afgerond en nog even nagepraat... het werd wat fris om buiten te zitten en ik had geen zin om naar binnen te verhuizen dus ik ben maar naar huis gegaan.
Morgen lekker over de Klassiekerbeurs in het Autotron lopen, even de accu van de camera opladen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
22 aug 2009 23:24 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Hier hebben we de BBQ ook net afgerond. Nog even een paar uurtjes slapen en dan fijn een stukje
|
23 aug 2009 0:57 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Zow, het is vroeg op de zondagochtend. Qua weer ziet het er hier goed uit. Ik heb even snel wat klaar gezet. De rest doet Dick straks wel Ik wens jullie een mooie zondag!
Laatst bijgewerkt door Lydia op 23 aug 2009 22:28, in totaal 1 keer bewerkt.
|
23 aug 2009 6:22 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen! Ik zet even een ontbijtje klaar voor de thuisblijvers... Gisteravond meegevaren met de gondelvaart in Loosdrecht. Ben toch altijd weer blij als ik de boot weer heelhuids binnen breng. Een soort carnaval op het water. 15 grote boten met muziek en hossende en dansende mensen er op en iedereen die er omheen kroelt met zijn boot en een zatte kop... Wel een erg goede sfeer, ook mooi vuurwerk achteraf. Vandaag familie-reunie in Zaandam. Het weer is in ieder geval super. Ik neem de P mee, dan hebben we toch ook nog een mooi ritje i.p.v. de jubi-rit.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
23 aug 2009 8:55 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Lekker ontbijtje. Vandaag nog even genieten van het mooie weer en vanmiddag een ritje richting Zeeland. Ik hoop niet te veel vliegjes tegen te komen na de poetsbeurt van gisteren.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
23 aug 2009 9:35 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Wow, super dag met super weer vandaag. Jammer, dat een aantal kroegtijgers andere verplichtingen hadden want dit was weer een topper. Voor het eerst een forumrit met Jeroen meegedaan. Hij heeft de helft van de afstand gereden in de 993 en vond het helemaal "koning". Wel jammer, dat een dwaas in een zwarte 996 Turbo alle verkeersregels aan zijn Gucci laars lapte. Wie de schoen past........
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
23 aug 2009 22:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
....er moest toch iemand oppassen van jou
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 aug 2009 22:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Zo Renger, weer terug op aarde? Ach ja, sommige dingen gaan nu 1-maal voor heh. Volgende week en de week er na weer P-gerelateerde uitjes waar ik erg naar uit zie, het kan niet elke week feest zijn Wij moesten vandaag de familie-banden aanhalen tijdens een reunie. Ook een hele geslaagde dag gehad. Nog een afzakkertje dan maar
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
23 aug 2009 22:18 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ja, Renger, ik was vandaag wegens andere vakantie-invulling afwezig. Heb de berichten erover gelzen, wat erg goed klonk. Gelukkig wel vandaag 250 km open kunnen rijden, dus toch genoten!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
23 aug 2009 22:18 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Doe met je mee, Marcel
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
23 aug 2009 22:24 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
3 maal
|
23 aug 2009 22:25 |
|
|
Tom80
|
Zo, terug van een dagje sterrenkijken... dat wil zeggen, een klassiekerbeurs in het Autotron met een 'iets' hoog Mercedes-gehalte. Je waande je soms in een Mercedes-showroom in de jaren '70, zoveel van die taxi's stonden er. Zoals gebruikelijk in Nederland stonden de écht mooie auto's buiten op de parkeerplaats.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
23 aug 2009 22:26 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
De Warsteiners staan klaar. Ben vandaag o.a. wezen rijden met iemand die net een kleintje heeft en overweegt zijn buikschuiver motorfiets ( 217 PK op de rollenbank!!) in te ruilen voor een Boxster. Hij vond het gaaf, vooral open zonder helm was erg prettig!. Heb wel geadviseerd, vanwege de kleine, toch voor een 911 cabrio te gaan!
|
23 aug 2009 22:29 |
|
|
Lydia
|
Doe mij nog maar een Spaatje rood dan!
|
23 aug 2009 22:30 |
|
|
Reñger
|
Plus één Yep, terug op forum aarde, Rad...
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
23 aug 2009 22:31 |
|
|
Lydia
|
Hij reed als de "duivel" zeker?
|
23 aug 2009 22:31 |
|
|
Tom80
|
Voor mij ook een Spa, graag. Het is hier nog best warm...
|
23 aug 2009 22:32 |
|
|
Reñger
|
JHa, echt IDIOOT, en anders zeker de zoon van ...doorgetrokken streep, tweemaal de toegestane snelheid, zigzag voor een tegenligger.......
|
23 aug 2009 22:35 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Is er nog wijn? Pfff ben goed gaar van mijn eerste Jubi maar wel genoten.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
23 aug 2009 22:36 |
|
|
Reñger
|
Marcel, reken maar dat ik kom helpen... Ow, en Sig, prima op de toko gelet hoor
|
23 aug 2009 22:38 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Pfoeh, moet dat fust vanavond nog op? Ik ga na dit biertje samen met WM over op de wijn
|
23 aug 2009 22:41 |
|
|
Lydia
|
Die kan dus wel een advocaat gebruiken! @ Wouter: kan me voorstellen dat je gaar bent. Volgens mij is het vermoeiend rijden in dat oude hok!
|
23 aug 2009 22:41 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Dus DS heeft zich aardig in de kijker gereden, begrijp ik...
|
23 aug 2009 22:46 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Jij bent lekker bezig Lydia; eerst kijk ik chagrijnig en nu is mijn auto een oud hok. Ik vond de jouwe een fraaie witte voor een fraaie donkere (even wat omgekeerde psychologie toepassen). Nu heb ik je nogsteeds niet gesproken en wanneer je zo doorgaat houd ik dat zo
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
23 aug 2009 22:48 |
|
|
Lydia
|
|
23 aug 2009 22:53 |
|
|