Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: Goedemorgen, welkom in Beus zijn Spreukjescafé De Negen Elf
Goh Marcel wat voel ik me klein Sjimmie, een mooie zwarte pers (kruising) Zoon zit helemaal stuk en is niet aanspreekbaar
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 feb 2010 23:12 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Sterkte... Ik weet ook hoe het voelt. (1 kat overleden en 1 vermist). Zwaar klote, man!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
16 feb 2010 23:33 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heb niks met katten, behalve dat ik kattig kan zijn. Maar het verlies er van is nooit leuk. Ben eindelijk thuis, was een lange werkdag Douchen en naar bed, heb het wel gehad. Morgen gaat dat ding weer om 6.15 uur.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 feb 2010 23:37 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Gisteravond was ik het zat en ging vroeg plat. Kat ging mee en was nog ff aan het stoeien op het dekbed. Lag de hele nacht bij me en vanochtend zat hij naast me bij het scheren. Tussen de middag nog wat slagroom gegeven en nu is het over en dat doet pijn.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 feb 2010 0:02 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Sterkte!
_________________________________________ rouge et noir
|
17 feb 2010 0:03 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Sterkte Hans. Hier ook een poezenhuishouding. Ben ooit verhuisd vanwege de te drukke weg, waar toen ook een poes werd aangereden. Woon nu aan een doodlopende straat.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
17 feb 2010 0:16 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Klote man, voel met jullie mee. Heb vroeger jarenlang tamme Valkparkieten in huis gehad. Waren echt mijn maatjes en kon ermee lezen en schrijven. Toen 1 ervan in mijn handen dood ging had ik het er echt slecht mee.................en dat was een vogel, laat staan een kat of hond.
Sterkte!!
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
17 feb 2010 0:25 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dank jullie, doet me goed Terusten
|
17 feb 2010 1:03 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Avond allen.... ik heb een drukke dag gehad vandaag Proef gereden in een nieuwe auto voor mijn ouders... ed. Hans sterkte lees dit nu geen leuke berichten
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 feb 2010 1:07 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Morge luitjes, Hier dan weer een ontbijtje van mij en een fijne dag!
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
17 feb 2010 6:54 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens lekker ontbijtje ber ik zet de jura wel een voor een heerlijk bakje sterkte Hans werkse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
17 feb 2010 7:21 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge @ ALL, ben bang dat het weer een heel koude dag voor mij word, ik sta weer de hele dag op een nieuwbouw in de kou ben nog snotverkouden van de vorige week Werk ze.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
17 feb 2010 7:24 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Bedankt voor de lekkere Cappu & dito ontbijt. Werk ze mauk ze en geniet ervan.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
17 feb 2010 8:15 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en gisteren het een en ander ontgaan zie ik. Weet wat het is als je een lievelingsdier verliest, nooit leuk. Vandaag Timo zijn Clio 18V afleveren, en gaan we zoeken voor hem achter een Renault Trafic 140CDi. Jammer dat Porsche nog geen bestel busjes maakt.
|
17 feb 2010 9:06 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Goeie morgen... Wat zijn jullie er allemaal weer vroeg bij Ik ben blij dat het weer redelijk licht is als ik het huis uit ga....en ook als ik weer thuis kom! Nu het zonnetje nog....alhoewel die nu ook via het raam hier tegenover weerkaatst in mijn gezicht Fijne dag allemaal
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
17 feb 2010 9:22 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen,
Lekker rustig op het werk, al die Duitsers moeten waarschijnlijk uitslapen van het gefeest gisteren.
Fijne dag allemaal
Molen - sterkte met je verlies, veel mensen zullen het zien als maar een huisdier, maar zo'n beestje wordt echt onderdeel van het gezin. Laatst 2 katten overgedaan aan een ander stel (kon er niet meer voor zorgen omdat ik veel weg ben en ze wilden niet samenwonen met de kat van m'n vriendin) en dat vond ik al erg.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 feb 2010 9:40 |
|
|
cabrio wim
|
Hier wil ik dus echt niet in gezien worden.
|
17 feb 2010 10:31 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Hé hé begin vandaag maar met frisse tegenzin Er is een nieuwe versie van Norman geplaatst en de comp. is behoorlijk traag Ook heb ik een backup systeem op afstand laten plaatsen, midden in de nacht gaat hij backuppen Deed vanochtend de gordijnen open en daar stond de buurkat, deze haalde hem meest op maar moest haar teleur stellen (klein leed) Zo nu maar weer snel aan de gang en niet teuten jongen, beetje flink zijn Mauk ze
|
17 feb 2010 10:49 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morgen allemaal..... mooie dag om lekker niets te doen.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 feb 2010 12:27 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Dat dacht ik dus ook toen ik wakker werd, en je eerste ingeving moet je altijd volgen Vervelend om te horen van al dat huisdierenleed, maar tijd heelt alle wonden(bij mij althans)
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
17 feb 2010 13:36 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Nooit meer dan de Balkenellende norm.
|
17 feb 2010 14:21 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Daar was ik me al lang van op de hoogte, al die instellingen die zogenaamd "goed werk" verrichten zijn idd goed bezig eigen zakken te vullen. Ik vind dat iemand die hard werkt voor zo'n instelling ook wel netjes beloond mag worden, maar dan vind ik maximaal 50k op jaarbasis toch wel een beetje het maximum. Als je wist hoeveel directeuren van woningbouworganisaties e.d verdienen sla je ook achterover
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
17 feb 2010 15:26 |
|
|
Ber
|
Goedemorgen allemaal. Nu van mij weer een ontbijtje, beetje Paere ontlasten Fijne dag!!
Laatst bijgewerkt door Ber op 18 feb 2010 6:48, in totaal 1 keer bewerkt.
|
18 feb 2010 6:46 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou, eet smakelijk Ber en werk ze allen!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
18 feb 2010 6:47 |
|
|
Ber
|
Zo Sigi, in bed geplast Fijne dag.
|
18 feb 2010 6:49 |
|
|