Auteur |
Bericht |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Môge! En lekker ontbijtje gaat er goed in! Hoop te doen vandaag. Sterkte voor de Museumgangers om de omslag na een weekend kijken en toeren weer naar het werk te maken! Vrijdag de tunnelchallenge!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
08 jun 2009 8:29 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Ik heb na zo'n weekend inderdaad wat opstartproblemen. Voel me net een Boxermotor, de olie moet eerst op temperatuur komen! Zo'n ontbijt maakt weer een boel goed. Ik heb genoeg te doen vandaag, dus aan de slag. Vanmiddag de Porsche maar eens wassen, lekker zonnetje hier. Maar wat een regen gisteren! Werk lekker, allemaal!
|
08 jun 2009 8:33 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 jun 2009 8:44 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goede morgen allemaal.. Dat is weer even wat anders na zo'n fantastisch weekend.
... koffie!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
08 jun 2009 8:59 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
.... koffie goed idee, 'k zit met een katertje
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
08 jun 2009 10:11 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedenmorgen allen, Beter laat dan nooit. Ontbijt al gemist, dan maar gauw een kop koffie. Siggi en Rad, prachtige plaatjes van het Stuttgart weekend
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
08 jun 2009 11:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dank! Net in de DD de honden van de buuf uitgelaten......viel ff tegen dat rijden......die hobbyauto rijdt toch een stuk beter
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 jun 2009 11:53 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ik hoop met en niet in
_________________________________________ Got coffee?
|
08 jun 2009 11:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, met , nog steeds wat duffig....maak te veel fouten vandaag en de dag is nog niet eens half om.
|
08 jun 2009 12:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
nog steeds wat duffig
... reeds 42 minuten voorbij de helft op het moment van jouw post
|
08 jun 2009 12:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, maar in mijn beleving is de ochtend altijd kort en wat daarna komt nog erg waarom was je het weekend niet zo.......
|
08 jun 2009 13:02 |
|
|
cabrio wim
|
Niemand hier in het café, had net zin in een borrel, heb ik even nodig. Drink hem dan wel alleen op.
|
08 jun 2009 22:20 |
|
|
Reñger
|
Nee, joh. Wim, ik ben er ook hoor Neem jij een Palmpje , doe ik met je mee....... even wat anders dan dat Duitse bier...
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
08 jun 2009 22:23 |
|
|
cabrio wim
|
Zat net aan de borrel, maar een kopstoot kan er wel bij, worden de hersenen weer wakker van.
|
08 jun 2009 22:26 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Ha lekker, ik sluit ook aan met een palmpje! Tot net zitten werken, dus het mag! @ Renger: ga je nog mee met de Tunnelchallange?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
08 jun 2009 22:29 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Halloooo!!! Ik neem er ook nog snel 1-tje. Leuk om alle reacties op het weekend te lezen. Nog even nagenieten op deze manier. Heerlijk! Op naar de TC!!! Gaat er nog iemand mee fietsen op 11 / 12 juli
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 jun 2009 22:35 |
|
|
Reñger
|
hé Rad, goed te lezen dat het idd de airco pomp was! Ik kan die maand juli nog absoluut niet overzien, dus kan ook niks zeggen over meegaan met fietsen. Was wel een erg gezellig weekend! @Jurgen, ja hoor en nog wel met de Targa ook die maakt tenminste wat herrie
|
08 jun 2009 22:37 |
|
|
Lydia
|
Fietsen? Wat is dat? Staat er ergens nog wat koud voor me? Bij de weg: ik heb vandaag definitief besloten niet naar de TC te gaan. Ik heb gemerkt dat de meisjes me wel heel erg gemist hebben afgelopen weekend. Ik heb zaterdag ook nog cursus, dus de rest van het weekend quality-time voor ze!
|
08 jun 2009 22:58 |
|
|
Reñger
|
Voor de onwennige fietsters is er wel een aardige oplossing Met electro motoretje....
|
08 jun 2009 23:03 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
En nog een fully ook Best bizar, ik zie nog niet snel een bejaarde op zo'n fiets stappen Proost
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 jun 2009 23:05 |
|
|
Lydia
|
Ik denk, nee ik weet zeker dat deze niet voor bejaarden bedoeld zijn. Ik zou eerder denken: integendeel zelfs!
Ik fiets wel eens hoor. Het was een grapje. Ik heb het vanavond nog gedaan. Oh en ook weer flink hard gelopen. Vanavond eindelijk over de pijngrens nadat ik 2 weken wat ontregelmatig had hard gelopen.
|
08 jun 2009 23:07 |
|
|
esgigt
|
@Rendo: voor zeer onwennige fietsers zoals ik staat er altijd nog een Porsche voor de deur! @Lydia: Gekoeld Roseetje? Zelf neem ik nog een colaatje en dan ga ik op een oor!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
08 jun 2009 23:11 |
|
|
Lydia
|
Ik dacht dat je het nooit zou vragen Edwin! Was gezellig dat treintje op de heenweg, hè?
|
08 jun 2009 23:12 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Moet zeggen dat het fietsen al een tijdje geleden is! Lopen wel, maar fietsen, nee niet zo vaak.
|
08 jun 2009 23:17 |
|
|
esgigt
|
Was heel erg gezellig! Maar eens over gaan doen "for ol' times sake!"... maar dan met after-party!
|
08 jun 2009 23:18 |
|
|