Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: verhuizen
F4ck! ... iemand heeft de hit-list gelekt
|
12 okt 2009 0:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
Ik haak af, het is alweer maandag, genoeg flauwekul dit weekend
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 okt 2009 0:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, John
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 okt 2009 0:06 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Doe dat Sigrid! Doe dat! Slaap lekker!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
12 okt 2009 0:15 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Even melden,ik ben van donderdag 29 okt.tot maandag 9 nov.niet op PF! Noteer dat even in jullie agenda!Heb paar dingen te doen in NL en D
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
12 okt 2009 2:43 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers ik ben er weer na een weekend naar Makkum te zijn geweest maar weer naaar de orde van de dag werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
12 okt 2009 5:55 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ben de hele week werken, moet/mag ik dat melden
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
12 okt 2009 6:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
..en je hebt daar niet een paar mooie ontbijtbordjes meegenomen Moghu, ontwijk de druppels en werk ze!
|
12 okt 2009 7:43 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Alleen als het wit is
|
12 okt 2009 7:45 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Al met al, Den Helder staat dus nog gewoon op de kaart... ( btw, van 14.00-15.00u pianoles )
|
12 okt 2009 7:47 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Het hele weekend nauwelijks tot geen internet. Viel steeds uit. Moet toch maar eens gaan uitzien naar draadloos, want ik word gék van Ziggo Weer genoeg werk te doen, rap aan de slag. Maak er een mooie maandag van!
|
12 okt 2009 8:06 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en een mooie nieuwe werkweek. @Lydia, dus je hebt mijn post op de vorige bladzijde niet gelezen. Maar bedankt hoor, je hebt het geflikt.
|
12 okt 2009 8:09 |
|
|
Lydia
|
Ik heb even de kroeg bijgelezen. Dat is mooi Wim. Weer een echte originele P op de weg! Daar worden we van!
|
12 okt 2009 8:36 |
|
|
John
Cayenne
|
@Barbera chapeau hoor, je krijgt het wel voor elkaar om in 1 topic het hele PF team op de been te krijgen.....welke stuk voor stuk toppers zijn, want niets ontgaat ons. Persoonlijk ben ik van mening dat het melden van een afwezigheid niet hier op een Porscheforum thuishoort, heb je geen mailprogramma met dito adressenboek, of Twitter ? Ben ook benieuwd of je een briefje op de voordeur hangt dat je niet thuis bent ?, ikke in ieder geval niet. En het verhaal Koen ??? die heeft zelf (door omstandigheden) een volwassen beslissing genomen, zelfs nu nog siert dat die man, "man een man, woord een woord" staat hoog in zijn leven geschreven.
|
12 okt 2009 9:01 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Vond het mooi geweest. Straks krijg ik die hele meute nog over me heen! Geen zin in.
|
12 okt 2009 10:32 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
laat dan op z'n minst wel even weten wat je aan het doen was...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
12 okt 2009 11:39 |
|
|
Wimpie77
|
Ik meld mij aan.
Eigenlijk al 15 minuten geleden, maar ik moest eerst al die posts van Horn doorlezen... En ondanks zijn uiterlijk ga ik hem steeds meer waarderen, want wat kan hij toch elke keer weer fantastisch uitleggen wat hij bedoelt (ik dus niet...).
EDIT: Ik ga nu lunchen over een half uur weer terug!
_________________________________________ * * *
|
12 okt 2009 11:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Jij moet oppassen vriend Hmmmm... niet vreemd opkijken als je niet meer kan inloggen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 okt 2009 12:16 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ha die Maukers, Het is rustig zie en lees ik in het café. Vandaag een dagje vrijaf en mag wat klusjes thuis doen. Voor de rest een weinig te melden, misschien straks de 911 nog ff uitlaten Oja moest er midden in de nacht nog uit, hond stond te piepen en is aan de race Hij mag alleen nog een beetje bouillon met rijst en kip Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 okt 2009 12:21 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Sigrid, op je avatar kom je zeker net uit een schuimbad
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
12 okt 2009 12:44 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
12 okt 2009 12:48 |
|
|
Wimpie77
|
Ben er weer... Kan nog inloggen... Maar weet niet voor hoe lang...
|
12 okt 2009 12:52 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Zo ben even het beste topic sinds tijden aan het lezen . Ik zit nu op bladzijde 6, duurde even voordat ik hem doorhad maar ik meld me bij deze even af en laat het weten weer als ik het laatste bericht heb gelezen
_________________________________________ Het is er een van 911
|
12 okt 2009 13:02 |
|
|
Wimpie77
|
Voortaan eerst melden dat je er bent alvorens je af te melden!
|
12 okt 2009 13:09 |
|
|
bully
|
DS het was me inderdaad opgevallen dat je er een tijdje niet was ps ben net na de lunch weer terug......broodje kipfilet met een cappuchino
|
12 okt 2009 13:12 |
|
|