Weet ik, maar 30 augustus kan ik niet, de dag te hoog. totmbo jarig
Pakken de restjes wel.
24 aug 2009 17:30
racebeus
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Tafel en bed gescheiden houden svp
_________________________________________ ieder zijn meug!
24 aug 2009 19:54
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Kom maar op met een frisse pint Heb weer niet nagedacht met boodschappen doen dacht dat ik nog bier in huis had
Schenk voor Sigrid alvast maar een frisje in, ze is naar een vergadering van de athletiek club van Lucas maar ik verwacht haar ieder moment thuis.
24 aug 2009 22:00
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Goedenavond
Ik haak ook graag even aan. Nog lang bezig geweest voor de zaak, het sporten is er ook bij ingeschoten
Dan maar een biertje
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
24 aug 2009 22:12
Sigrid
964 C2
Zo, nou ik heb dan nog mondeling gesport(en geen gorigheid daarover graag)...en wat kunnen mannen ouwehoeren zeg. Dat zeggen ze altijd van vrouwen...maar hier ging dat niet op. Helaas hebben ze mij als voorzitter voor hun neus, dus vanavond toch de vergadering kunnen afronden in een recordtijd Marcel, waar blijft m'n glaasje
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
24 aug 2009 22:18
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Tintelfruit Was dat nu weer
24 aug 2009 22:24
Sigrid
964 C2
Wat doet dat met je...tintelfruit
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
24 aug 2009 22:24
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Sigrid, hou de teugels van die mannen maar lekker strak, helemaal goed Ik drink mijn glas leeg en dan naar bed... ik ben goed gaar.
welterusten voor straks
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
24 aug 2009 22:28
Sigrid
964 C2
Marcel..heehee niet zo denigrerend he.....ik doe dan wel niks(volgens....), maar ik kan nog wel wat.....en een hamer heb ik er niet voor nodig. Ben heel wat kippenhokken gewend, maar die hanen vanavond, niet te stoppen
24 aug 2009 22:29
Sigrid
964 C2
24 aug 2009 22:42
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ov
Utrecht
Zo, eerste dag na de vakantie en meteen overwerken. Leuk zo'n vakantie, het werk blijft liggen en de deadlines blijven staan...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
24 aug 2009 23:04
Sigrid
964 C2
Ach Marcel, je hebt wat te stellen met vrouwen die GRID in hun naam hebben Slaap lekker.
24 aug 2009 23:23
Sigrid
964 C2
Heel duidelijk...maar ga nou lekker slapen..en denk aan het goede van zaterdag
24 aug 2009 23:35
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Ik zie dat ik weer een woelige avond in het Mauk Cafe heb gemist: een Tintelfruit presentatie en de vogeltjesdans opgevoerd door Sigrid, iets met teugels door Sigrid (Pony-play?)
Tijd om te gaan slapen....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
25 aug 2009 5:52
Lydia
Selamat pagi, Mannen!
Beetje koude start vanmorgen, pffff, kwam mijn bed niet uit. Gisterenavond er vroeg in vanwege een knallende hoofdpijn de hele dag. Vanmorgen nog niet fris. Ik ga de auto starten en op weg. Ben benieuwd of het erg druk is, zo vlak na de vakantie!
Dank voor het ontbijt!
Ik wens jullie een mooie dinsdag!
25 aug 2009 6:58
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Goedemorgen allemaal,
Nog steeds relaxed hier door de vakantie. lekker ontbijtje ! prettige dag allemaal!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
25 aug 2009 7:31
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Dat is boffen Jurgen, maar dan ben je er nog op tijd bij!! Hier regent het pijpenstelen. Het zal wel druk worden op de weg, dus ik ga zo weg.
Werk ze (bijna) allemaal!
25 aug 2009 7:39
Sigrid
964 C2
goedemorgen, heerlijk ontbijtje weer....hier ook regen...goed voor de natuur zullen we maar zeggen en wat er nu valt, valt zondag niet
25 aug 2009 7:44
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ov
Utrecht
Moge allen! Inderdaad, regen... da's even wennen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
25 aug 2009 7:44
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Morge Mauker,
Rustig, rustig Marcel, kreeg al een mailtje dat "die" 911 reeds is verkocht Geeft niets er zijn er nog zoooooveeeeel te koop Neem maar vast een lekker bakkie om wakker te worden
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
25 aug 2009 8:52
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Goedemorgen allemaal!
Weer echt weer om wat nuttigs te doen..
Glaasje tintelfruit (omdat het zo trendy is)? nee... Pommery graag! "Quality never goes out of style.."
Werk ze, Mauk ze en Pommery ze
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
25 aug 2009 9:04
Mauk
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
molen934 schreef:
Morge Mauker,
Rustig, rustig Marcel, kreeg al een mailtje dat "die" 911 reeds is verkocht Geeft niets er zijn er nog zoooooveeeeel te koop Neem maar vast een lekker bakkie om wakker te worden
Mauk ze
@ Marcel en Lydia: ik vind dat we Hans nog niet uit zijn 2S moeten praten! Op dit moment is mijn budget nog te klein om enige kans te maken mijn ultieme auto weer terug te kopen......
@ Hans: gewoon blijven rijden in de 2S, die 997 wordt vanzelf een 998. En die zijn weer VEEEEEEL beter
Mauk
25 aug 2009 9:12
Wimpie77
Moguh!
Jammer Hans... Op naar een volgende!
Vanochtend zoon naar peuterspeelzaal gebracht. Voor het eerst zonder luier! "Succes juf Joke!"
Daarna naar de sportschool en lekker een uurtje gesport zonder misselijkheid en spuugje doen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum