Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
Nee Jaap, die trofee heb ik als ereprijs ontvangen van een echte gevoelige IMS Lager. Dit is een luchtgekoelde gevoelige IMS Lager(föhn)
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
12 okt 2009 13:18
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
Re: verhuizen
De prijs van maïs op de spot market stijgt al enkele dagen; zal wel door het toegenomen verbruik naar aanleiding van dit topic komen.
Roomboter/lijnzaadolie heb ik geen real-time koersen van.
12 okt 2009 13:46
gassen
964 C4 Jubi 793
uit Uithoorn
oepserdefloeps vergeet ik me bijna af te melden! Tijdens het lezen kwam de cv monteur en daarna ben ik even een dutje gaan doen. Voorlopig zien jullie mij niet terug, ik ga weer in lurkmode
_________________________________________ Het is er een van 911
12 okt 2009 13:53
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Damn,vergeten aan te melden zondagmiddag. Druk druk-druk...............
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
12 okt 2009 14:14
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Ik vrees dat ik me voor komende vrijdagavond voor het forum moet afmelden. Dan ben ik met een groepje (ongeveer) gelijkgestemden aan het "toeren" in regio 020.
Ik was het afgelopen weekend weg. Was vergeten het te melden. Als jullie me gemist hebben kunnen jullie me dit nog even PB'en. Zit niet meer op Hyves. Sorry.
12 okt 2009 15:12
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Ewout schreef:
Zit niet meer op Hyves. Sorry.
heb je geen "vrienden"meer ??
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
12 okt 2009 15:30
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
In die week dat ik op Hyves zat, had ik er toch al gauw een stuk of drie. Ik verspil al genoeg tijd hier op dit forum.
12 okt 2009 15:32
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Je bent er even niet en het aantal pagina's is zo'n beetje verdubbeld Ik ga zo de sudderlapjes en spruitjes opzetten. Ik kom vanavond nog wel weer langs...
_________________________________________ rouge et noir
12 okt 2009 15:54
bully
mick1512 schreef:
Ik ga zo de sudderlapjes opzetten.
hoelang voor het beste resultaat?.....
12 okt 2009 15:56
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Ow, die pak ik nog net mee Een uurtje of twee, drie... Wellicht een mooie aanleiding om een PF-receptenhoek te starten
_________________________________________ rouge et noir
12 okt 2009 15:59
Wimpie77
Ik ga er van door... Kinderen halen, boodschappen doen en koken!
Tot morgen rond 10.30. Ga morgenochtend eerst even sporten!
_________________________________________ * * *
12 okt 2009 16:05
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Meld me aan en moet zeggen dat na het verder lezen vandaag na het afmelden van gisteren er weer veel te lachen viel, meld me nu weer af, ga verder weken aan die kl*tegaragedeur Greetz JM
12 okt 2009 16:18
Rodger that!
Veghel
Sigrid schreef:
Alleen als het wit is
Helaas moes ... sorry opnieuw ,ik ben er weer(ingemeld) Helaas was het zwart werk..... een grote magneetschakelaar was helemaal uitgefikt koste redelijk veel moeite om me handjes weer wit te krijgen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
12 okt 2009 16:32
hillie944
Porsche 944 Type 1 USA"83
Veghel
Ik ben de TOTMBO van Rodger ,ik weiger me in en uit te melden maar geniet van dit heerlijke topic
12 okt 2009 16:44
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
de TOTMBO van Rodger schreef:
Ik weiger me in en uit te melden
Net binnen - en nu (wil je) al in de ban
12 okt 2009 16:46
bully
hillie944 schreef:
Ik ben de TOTMBO van Rodgerthat
ja ja dat zeggen ze allemaal
12 okt 2009 16:47
Rodger that!
Veghel
Citaat:
de TOTMBO van Rodger schreef: Ik weiger me in en uit te melden
Ken dat mens niet. .... Deur van de P stond open en ze rekend haar zelf nu bij de inboedel
bully schreef:
hillie944 schreef:
Ik ben de TOTMBO van Rodgerthat
ja ja dat zeggen ze allemaal
SSSSST Ze leest mee
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
12 okt 2009 16:54
hillie944
Porsche 944 Type 1 USA"83
Veghel
Weet ik ook eindelijk zijn achternaam That
12 okt 2009 16:58
bully
is toch uit airplane...rodger rodger...over over
12 okt 2009 17:00
Rodger that!
Veghel
Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 12 okt 2009 20:14, in totaal 2 keer bewerkt.
12 okt 2009 17:05
bully
rodger rodgerthat
12 okt 2009 17:06
bully
hillie944 schreef:
Weet ik ook eindelijk zijn achternaam That
12 okt 2009 17:15
Rodger that!
Veghel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum