Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Renger, gewoon het plaatje terug zetten!!!!!!!!!!!!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 maart 2009 20:40 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Dat is idd niet te geloven Ik neem wel een biertje met je mee! Wat een fietsbel
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
23 maart 2009 23:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... met 'n beetje pech kan je daar straks (ook) nog voor gaan betalen
|
23 maart 2009 23:29 |
|
|
Olaf
|
... 't gaat hier niet om jou ... maar om Neerlands Kromspraak
|
23 maart 2009 23:32 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Wow Marcel, neem nog maar een extra biertje van me!!
Wat een verhaal!!
Dit was wel een heel brutaal exemplaar, hebben ze gewacht tot de hond weg was????!!
Misschien maar goed dat je uiteindelijk door de glijder niet bovenop hem gedoken bent, dan had je z'n handlanger misschien ook op je nek gehad+erger...
Sterkte en slaap ze vanavond, die komen niet meer terug, geloof me!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
23 maart 2009 23:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Kelere, ben blij dat ik dat nog nooit heb meegemaakt. Ja men wordt dus echt steeds brutaler tegenwoordig. Ze hebben je vrouw+hond zien vertrekken en hun kans gegrepen. Dat is wel een hoogtepunt en dieptepunt in een paar dagen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 maart 2009 23:49 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Heb je het nr.niet kunnen opnemen
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
23 maart 2009 23:50 |
|
|
Olaf
|
|
23 maart 2009 23:54 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ik kan me er iets bij voorstellen dat je dat (kentekennummer) in alle consternatie vergeet
|
23 maart 2009 23:54 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ach misschien had Marcel vanmiddag al een biertje op... of nog een champagne van gisteren om zijn aankoop te vieren
Wie drinkt er nog een laatste met me mee?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
24 maart 2009 0:03 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Doe mij er maar één radboud; volgens mij woon ik eigenlijk wel veilig hier in Amsterdam?1?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
24 maart 2009 0:04 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Ken een kerel waarvan de scooter van zijn dochter werd gestolen. Dochter wist wie het waren. Is pa met wat vrienden de scooter "gaan halen " want de politie had het nogal druk met andere zaken!
Politie was niet blij met de actie, maar het was wel erg snel opgelost.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
24 maart 2009 0:09 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Heren ik ga slapen...
Proost en welterusten voor de straks!!!
|
24 maart 2009 0:13 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
+1
|
24 maart 2009 0:14 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Zal het café maar openen, koffie gaan zetten en broodjes in de oven doen.
De kranten (Marcel) liggen al op tafel HARDE INGREPEN IN ZICHT :evil:
Kunnen we onze speeltjes nog houden , ach nou gaat Kathleen ook nog uit K3
Doe ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
24 maart 2009 8:11 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goede morgen, eerst maar eens een sterke kop koffie, man wat een verhaal weer op klaarlichte dag ingebroken.....
Je zou ze de nek omdraaien....
De koffie loopt en er zijn weer verse broodjes.
|
24 maart 2009 8:11 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo ff wat berichten van gisteren laat gelezen, niet best Marcel
Maar ook wij hier in het buitengebied hebben daar mee te maken
Zo verschrikkelijk brutaal staan ze zo in je kantoor
Weet niet of je een beetje heb kunnen slapen, ik had er wel ff moeite mee
Wou net een grapje maken over een mini meeting bij gast om de "black beauty" te bewonderen, maar dat laten we maar zitten
Sterkte
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
24 maart 2009 8:19 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Sterkte gast, wat een Kl###tzakken
laat je niet te veel opnaaien, maar zou denk wel het zelfde doen
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
24 maart 2009 8:41 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedenmorgen allen.
Marcel, wat een verhaal man Ik heb voor zo'n mogelijkheid altijd de stick van mijn zoon klaarstaan. Hoop het NOOIT mee te maken.
Pfff. Ik neem er ook maar gauw een kop koffie op.
En minimeeting in Olst, dan ben ik er zekers te weten bij! Neem ik worstenbroodjes mee, OK?
Vandaag een lekkere dag voor de boeg.
Werk ze allemaal!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
24 maart 2009 8:53 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Mogguh allen, het zonnetje is (hier) toch weer even op!
@ Marcel: niet te geloven gewoon, dat dit zomaar gebeurt. Kan me de frustrtatie geheel voorstellen. Goed dat je het gelukkig een heel klein beetje van je afgeslapen hebt (met GT3 dromen ). Sterkte en hopelijk is het incident binnenkort door veel mooie momenten naar de achtergrond verdreven.
|
24 maart 2009 8:54 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Inderdaad, heb een tijd met een honkbalknuppel onder mijn bed geslapen, wat zijn we gek he
Was toen wel een inbraakgolf in ons dorp
|
24 maart 2009 9:02 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Heftig Marcel, ik kan me wel het ongeloof voorstellen als je dat ziet gebeuren: WTF??? Sterkte, en gelukkig niet erger afgelopen.
|
24 maart 2009 9:07 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ben wel eens beter aan mn koffie begonnen ....
Succes Marcel,
Werk ze allen
_________________________________________ Timeless objects
|
24 maart 2009 9:12 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh,
@Marcel succes met de verdere afhandeling en sterkte. Wat een .... dat ze niet van je spullen afblijven
Lydia nog steeds niet in de kroeg en ook Kathleen uit K3
de dag begint weer goed
Nou ja, maar even een sterk bakkie en we gaan er weer tegenaan vandaag!
Werk ze.
|
24 maart 2009 9:30 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Wat zie ik nu? Er is naar mij gehunt? Leuk bedacht Reñger!
Pfffff ... ja, ik was even weg. Ik had een privé een plooitje of twee, drie glad te strijken. Ging niet helemaal vanzelf! Maar wat ons 'nicht töttet macht uns stark!' Alles is weer in orde nu! Beter dan dat zelfs!
Tot overmaat van ramp vrijdag een virus in mijn computer binnen gehaald. Niets deed het meer. Alles wat je opstartte verdween ook direct weer. Gisteren de hele dag bezig geweest. De computer echt hélemaal leeg gehaald, uithuilen en weer opnieuw beginnen! Dus, ik kan de kroeg weer!
Ik kon me dus ook voor zondag niet via het Forum op de Leandermeeting afmelden (heb dit overigens wel gedaan via de telefoon bij het treintje). Ik stond zaterdagnacht 1½ uur stil tussen Muiden en Diemen. Lag om 2.30 uur in bed. Had de moed niet om om 7 uur al weer op te staan!
@ Marcel: gefeliciteerd met dat zwarte monster van je. Pracht auto, zeg! En enorm vervelend van die inbraak op klaarlichte dag! Kan me je woede heel goed voorstellen!
Nou, weer genoeg voor vanochtend! Fijne dag allemaal!
|
24 maart 2009 9:37 |
|
|