Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Dat voor L....rijden ligt er maar net aan wat voor tic je hebt naast de Porsche, ik heb toevallig ook die tic om dan maar voor L te rijden
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 jun 2009 23:29 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Je snapt de pointe niet.... geeft niet hoor.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
09 jun 2009 23:31 |
|
|
Lydia
|
Misschien snapt ze de Pointer wél:
|
09 jun 2009 23:35 |
|
|
esgigt
|
Laten we DAAR dan op hopen, Lydia...
Nog een roséetje? Doe ik mee, want dat bier komt maar niet.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
09 jun 2009 23:37 |
|
|
Lydia
|
Ik ben niet zo goed in tappen:
|
09 jun 2009 23:39 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Ik snap de hele pointe van Siggi en Edwin niet Was ook al om 6 uur op weg.... en zelfs toen al een ellenlange file.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
09 jun 2009 23:41 |
|
|
esgigt
|
Ik trek wel een nieuw flesje open...
|
09 jun 2009 23:42 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dan heb je dat grote glas snel leeg. Leg de point eens uit dan als ik hem volgens jou niet snap...dat voor jippie rijden op een rabofiets.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 jun 2009 23:42 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Yep, ik ook, met die nesten fietsen bij elkaar gespaard En eeh, EDIT...ik ga te kooi, welteusten!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
09 jun 2009 23:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik ook.....truste
|
09 jun 2009 23:58 |
|
|
Lydia
|
Zow, Column is weer af ... pffff! Dus ik mag nu ook naar bed! Trusten!
|
10 jun 2009 0:07 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens allen 'k zal weer een heerlijk ontbijtje klaarmaken voor jullie ik zal de jura maar vast aanzetten werk en maukze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
10 jun 2009 5:42 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en dat ontbijt smaakt zeg, gisteren tot laat in de avond door getrokken voor de open deur dag, zodat we niet op het laatste moment doodmoe zijn. Kunnen we even een paar dagen flexen. Verder regen hier, en wind stil. @Marcel, nu de zaag er al in gezet. Wel mooi dat hij weer strak staat, ken dat gevoel.
|
10 jun 2009 7:46 |
|
|
Wimpie77
|
En als het echt mooi weer is kan je ook het dak er even afzagen! Kan je lekker cabrio rijden!!!
Top auto!
_________________________________________ * * *
|
10 jun 2009 9:08 |
|
|
esgigt
|
Goedemorgen allemaal!
@gast: ik zet mijn zonnebril gewoon op. Moet de mijne nog wassen, want die regen in Duitsland heeft hem behoorlijk vies gemaakt.
@Peare: Fantastisch lekker ontbijt. 5-sterren niveau! Hartelijk dank.
Hier: een paar plannetjes op papier knallen en vanmiddag met wat kids naar de bios.
Nu koffie...
|
10 jun 2009 9:10 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, Twee kids op school, de jongste slaapt. Dus heeft papa even tijd voor nuttige zaken.. @gast: zet je auto aub in Rotterdam niet naast de mijne. Deze is namelijk ook nog smerig van de duitse regen, en meer dan een wasbeurtje van 20 min. zit er deze week vanwege de drukte niet in. . Werk ze allemaal.
|
10 jun 2009 9:30 |
|
|
esgigt
|
Ik wordt in de tussentijd een beetje gek van die Olaf met zijn "afgelast" -geintje...
|
10 jun 2009 9:44 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Dan heeft ie nu al succes.
|
10 jun 2009 9:47 |
|
|
esgigt
|
Ik denk dat ik vrijdag hamer en draadnagels meeneem... voor Olaf!
|
10 jun 2009 9:53 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Even een bakkie doen,wat een k*tweer hier vandaag Trouwens wat vinden jullie van dit?: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/06/totaal_controle.html Leve de vrijheid
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
10 jun 2009 15:14 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
jaap hier is het ook niet om over naar huis te schrijven, wat betreft dat fotograveren, als ik gefotograveerd zou willen worden was ik wel fotomodel geworden ik heb tenslotte al mooie benen volgens Lydia , maar volgens mij mag dat niet eens
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
10 jun 2009 15:42 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hier wordt je trouwens geregeld zomaar aan de kant gezet, zonder een overtreding te hebben begaan De flics staan bijna elke week wel een keer in het dorp! Papieren laten zien en altijd blazen
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
10 jun 2009 16:18 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Ik zal het licht wel weer aandoen . Ben ook weer vroeg weg . Iemand ervaring met Russische vrouwen
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
10 jun 2009 19:41 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ze hebben altijd te kleine bikini´s aan en lopen altijd op hoge hakken rond het zwembad.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
10 jun 2009 19:58 |
|
|
bully
|
en ze spelen vals met roulette....
|
10 jun 2009 20:04 |
|
|