Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Wij hebben Bambi op menu staan, dus Olaf kijk uit, want dat zijn serieuze deuken in de auto.
|
25 dec 2009 11:17 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Goeie morgen! Nou, hier hebben we regen en met alle prut op de weg mag de Boxster vandaag dus niet mee op stap. Zo eerst maar eens lekker ontbijten (mannetje mag daarvoor zorgen) Fijne dagen allen, eet en drink ze!
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
25 dec 2009 11:24 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Bij ons staat er o.à. Wild zwijn en konijn op het menu. Maar niet zelf geschoten...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 dec 2009 11:25 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
_________________________________________ rouge et noir
|
25 dec 2009 11:32 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heer Bommel, U, als heer met onderscheidingsvermogen, altijd in de weer; als het niet met het lichaam is, dan is het wel met de geest, zal door mij voortaan met enig respect behandeld worden Maar, als heer twijfelt men wel eens, en dat maakt zwak..., zoals u zelf zegt. En dat u zich het volgende afvraagt, zet mij toch tot nadenken:Waarom heb ik een gat in mijn geheugen, terwijl ik anders zo scherp ben?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
25 dec 2009 11:38 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik weet nog niet wat er bij ons op het menu staat. Ik laat me vanavond verrassen. Als er dit weekend nog wat wild voor de auto loopt ben ik niet blij want de kans is groot dat het dan een eland is Aan de andere kant is er dan wel genoeg om het hele forum uit te nodigen voor een wildschotel
|
25 dec 2009 11:51 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Goedemorgen P-vrienden, Hier is het pokkeweer, al 18l gevallen, en het ziet er maar triestig uit met al die papsneeuw! Maar niet getreurd, openhaartje aan, luisteren naar M. Bublé(kerstkadootje), en lekker nietsdoen behalve eten en drinken Fijne kerstdag allen
|
25 dec 2009 12:11 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
merry christmas everyone hier troosteloos weer de sneeuw is overgegaan in regen ik weet nog niet wat er op het menu staat wij moeten eten bij m'n schoonouders nu ga ik eerst de porsche scene uitpluizen kerstze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
25 dec 2009 14:32 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
_________________________________________ oud is beter
|
25 dec 2009 15:24 |
|
|
Ewout
|
Ze is wel goed op de hoogte hoe het er hier aan toegaat:
"Wij kunnen nu spreken zonder te voorschijn te komen, zonder zelf gezien te worden, anoniem. Domweg, grofweg emoties uiten is makkelijk geworden. Op spreken zonder respect wordt niemand meer afgerekend.''
Misschien krijgen onze mods wel een lintje volgend jaar, voor het in het gareel houden van dit zootje ongeregeld hier.
|
25 dec 2009 15:36 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kan geen pap meer zeggen, joh was van plan niet zoveel te eten Veel hapjes vooraf en toen kwam de "wilde" kiprollade met heel veel erom heen En weer (veel) ijs toe en nu weer koffie met gebak, ooooohhhh dat gaat helemaal verkeerd Zal morgen maar op de fiets naar Zandvoort gaan
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
25 dec 2009 22:08 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
25 dec 2009 22:27 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
26 dec 2009 0:47 |
|
|
JMS
|
Paere, hoop niet dat je het erg vind, maar voor een keer dat ik zo laat nog wakker ben, dacht ik, ik zet alvast buffet klaar, zo kan je ook eens uitslapen en nog een lekkere Belgische koek Koffie zet ik later wel!
|
26 dec 2009 1:04 |
|
|
paere
|
kan ik eindelijk uitslapen
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
26 dec 2009 1:05 |
|
|
Ewout
|
Goeiemorgen, Een uitgebreid ontbijt vandaag. Kom ik misschien ook eens een paar kilo aan deze dagen. De auto is er klaar voor en de koffers zijn gepakt. We hoeven pas weg rond koffietijd, want de boot vertrekt 's avonds pas. Gaan er nog meer mensen op vakantie? Geniet van de vrije dagen, en de gezelligheid.
|
26 dec 2009 8:01 |
|
|
cabrio wim
|
Moguh allen, en de sneeuw is hier verdwenen, wel lekker gevroren, dus mooie blauwe lucht.
|
26 dec 2009 9:43 |
|
|
paere
|
goeie smorgens maukers ik zal de wel even aanzetten weekendse
|
26 dec 2009 9:46 |
|
|
michelm1978
Porsche 911 3.0SC 1982Varik
|
zo.. blijft droog vandaag.. temperaturen in de +.. eens even kijken of we het zout en pekel van onze 'nieuwe' aanwinst kunnen spuiten.
Lekker geen verplichtingen vandaag!
Fijne 2e kerstdag allemaal!!!!
|
26 dec 2009 9:50 |
|
|
JMS
|
Goedemorgen, vandaag eens met de P van Pa gaan rijden Ben benieuwd. Fijne dag
|
26 dec 2009 10:50 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Middag.... zo de laatste voorbereidingen voor vanavond zijn gedaan en over een uurtje verwacht ik de eerste gasten en we beginnen met lekker borrelen.
We eten vanavond lekker makkelijk een Amuse vooraf dan lekker een carpaccio als hoofdgerecht een lekkere varkenshaas met roomsaus met aardappeltoefjes wat diverse verse groenten en als toetje een lekkere apelstrudel met koffie. We doen geen ijs nagerecht oid aangezien de meeste gasten geen toetjes mensen zijn.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
26 dec 2009 14:59 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Zo hèhè,de hele avond de kroeg voor mij alleen gehad( met de barmaid )Hier doen ze niet aan 2e kerstdag,was dus een gewone zaterdag! Nog een glaasje om het af te leren en dan ook maar plat
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
27 dec 2009 2:30 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Jij bent niet alleen, maar ga zo tukken..... Morgen naar de Kerstborrel bij Luitink.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
27 dec 2009 2:49 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morgen ik dacht vandaag maar een ontbijtje op bed.... Straks maar even de auto klaarzetten om straks naar Luitink te gaan....
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
27 dec 2009 10:55 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
27 dec 2009 11:03 |
|
|