Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Mijn bevooroordeelde mening Jeroen; niet aan beginnen. Voordat je elkaar eindelijk echt kunt verstaan...begrijpen, is de lol er volgens mij af. De vrouwen willen graag naar het westen, alleen als ze zelf veel geld hebben blijven ze daar, en maken dan hun keuze uit een selectie mannen, net zoals de mannen dat doen uit een selectie vrouwen. Mijn advies; uit de forumkroeg en in de echte kroeg, er loopt in NL ook genoeg vrouwvolk en ze lopen echt niet allemaal door
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
10 jun 2009 20:21 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ja ... wat wil je weten WoDkA RuLeZzzzzzzzzz .... ... die ga je (wij) nooit begrijpen - volledige andere cultuur ... volgens mij kan je nog beter 'n Moslima daten
|
10 jun 2009 20:24 |
|
|
Yashmina
|
Een oude schoolvriend is met een Russische vrouw getrouwd, inmiddels hebben ze ook een kindje. Maar ze hebben jaren problemen gehad. Russische vrouwen denken geheel anders dan Nederlandse, verwachten dat een man voor hun zorgt.
|
10 jun 2009 20:40 |
|
|
Olaf
|
... en niet op de minste manier ... maar moet zeggen dat ze wel meer klasse hebben dan de meeste Hollandse vrouwen WoDkAaTjUh? .... Ga je nou nog mee met de TC. Yashmina .... heb nog geen 'aanmelding' op Tunnelchallenge Gmail.com mogen ontvangen
|
10 jun 2009 20:48 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Hoi Yashmina, het lijkt er op dat je daadwerkelijk bestaat en geen bedenksel bent van één van de heren hier. Ik zag zojuist je nieuwe aanwinst op de foto. Mooie auto Heb je je al opgegeven voor één van de meetings?
|
10 jun 2009 20:50 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heb wel een enorme transformatie ondergaan de afgelopen dagen, zal eens in de spiegel gaan kijken
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
10 jun 2009 20:51 |
|
|
Yashmina
|
Veel ned. mannen hebben ook geen klasse. Ik was op een bruiloft en en groot gedeelte van de mannen kwam in t-shirt en spijkerbroek. Niet eens een colbertje. Mail heb ik vanavond verzonden voor het tunnelrijden.
|
10 jun 2009 21:02 |
|
|
Olaf
|
Naar het verkeerde (oude) E-mail adres ... maar ik heb 'm
|
10 jun 2009 21:06 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Waarom zou je in godsnaam een colbertje moeten dragen op een bruiloft? Een mooi overhemd en nette broek voldoet imho.
Een colbertje is voor mannen die verder niets hebben om zich te onderscheiden.
Is wel wat anders dan spijkerbroek en t-shirt, dat wel.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jun 2009 21:08 |
|
|
Yashmina
|
Dat adres heb je doorgegeven in je persoonlijke bericht aan mij, ik heb het niet verzonnen, meneer Olaf. Klopt, maar ik schreef t-shirt en spijkerbroek en geen colbertje. Goed lezen. Mooie broek en net hemd is wat anders. Als je in een t-shirt komt onderscheid je je lekker...
|
10 jun 2009 21:10 |
|
|
Yashmina
|
Wel eens op een Joodse bruiloft geweest? Zij weten hoe ze zich moeten kleden!
|
10 jun 2009 21:12 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Volgens mij schreef je: Dus wel goed gelezen...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jun 2009 21:15 |
|
|
Olaf
|
|
10 jun 2009 21:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik heb van nature al een keppeltje op Ik ga even snel douchen (net een stuk hard gelopen) en kom dan een watertje mee drinken Olaf, ik zet er vast wat neer. Verder nog iemand?
|
10 jun 2009 21:18 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Hebben we een dresscode bij de TC?
P.s. Doe mij maar een whisky
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
Laatst bijgewerkt door ver boven de 200 op 10 jun 2009 21:24, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jun 2009 21:23 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
juist Yashmina alhoewel er tegenwoordig wel heel mooie shirts zijn van state of art
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
10 jun 2009 21:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
JA! .................................Gewoon aandoen waar het bruidspaar om vraagt, dat is heel normaal in deze tijd. Pardon, zij weten hoe ze zich moeten kleden. Ja in de synagoge mag de vrouw geheel bedekt in het beneden deel komen en haar direkte familie. Verder zit je je leven lang als vrouw achter zo'n hekje boven. Hoe bedoel je gelijke rechten.
|
10 jun 2009 21:25 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
doe mij maar een palmpje ik ben net terug van de avond 4 daagse, ik ben kats naar de kloten
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
10 jun 2009 21:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, geluiddoorlatend en windbestendig
|
10 jun 2009 21:27 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
@sigrid; machtig zo'n Boxster met een linnen kapje
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
10 jun 2009 21:28 |
|
|
Yashmina
|
Juist, dat bedoel ik maar met ned. mannen. Omdat je niet naar de McDonalds gaat maar naar een bruiloft. En als je perse met spijkerbroek en t-shirt moet komen trek dan tenminste en colbertje aan. Sigrid, je loopt wel een paar jaar achter. Joodse mensen in ned. leven echt niet meer zo. De Joodse bruid is advocaat. De bruidegom was ook Joods.
|
10 jun 2009 21:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
geef mij maar een gele fiets
|
10 jun 2009 21:31 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Net zoals je streng christelijke mensen hebt en veel minder streng, is er een hele grote groep Joodse mensen die deze traditie nog steeds in ere houden. Er trouwen niet voor niets veel Joodse mensen "met" elkaar. Alleen een Joodse vrouw kan een Joods kind baren. En net zoals je bijv. in de moslimcultuur hebt is het erg moeilijk voor veel mensen om zich zomaar aan te passen aan een andere cultuur en geloof. Dus de vrouw kan dat wel advocaat zijn en dus gestudeerd hebben, ze had waarschijnlijk niet thuis moeten komen met een niet-Joodse man. Naast mijn Italiaanse vriendin(voor de intimi) heb ik ook een Joodse vriendin(nee plaats geen foto) en heo modern zij ook is in het dagelijks leven, ook een goede funktie w.b. werk, de tradities blijven en er is geen denken aan dat die verdwijnen. Heb er vele meegevierd sinds mijn 15de en dat is al heeeel lang geleden!
|
10 jun 2009 21:38 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Tijd om te verhuizen Mensen beoordelen op hun kleding.... En dat zegt iemand in een GELE Boxster
|
10 jun 2009 21:39 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo goedenavond forum maukers, Zo ben weer ff boven water, had een behoorlijk virusje opgelopen Joh wat was ik beroerd en het kwam er aan alle kanten uit Ging van mijn graat in de badkamer en dat komt hard aan op de vloer Ben al niet zo knap, maar als je me nu zou zien Maar de 911 staat nog te glimmen voor de deur en het gaat weer over Heb ik nog veel gemist de laatse paar dagen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 jun 2009 21:44 |
|
|