Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes
mogguh, Have fun op Zolder vandaag. Hier wordt het minder spectaculair. Eerst nog wat klusjes doen en later nog even met de kinderen naar de Kermis. Ik zal trouwens even een ontbijtje maken. Geniet van de vrije dag.
|
30 apr 2010 6:43 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Goeie morgen allen! Opgestaan met koppijn....lekker begin van de dag Maargoed.... overleven we ook wel weer Voor de Zolder-gangers: Veel plezier! Hou die P's heel! Voor alle anderen: Fijne koninginnedag! Mazzel
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
30 apr 2010 8:19 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Goedemorgen een ieder. Ondanks het slechte weer iedereen toch een hele gezellige Koninginnedag! Vanmiddag wordt het beter, tenminste.....aan de kust ( en daar woon ik toevallig!)
|
30 apr 2010 9:54 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Ook hier geen best weer, erruuug jammer Heb altijd wel wat met Koninginnedag, meest gzg in de binnenstad Ga strax maar ff naar circuitpark Zandvoort Vijverberg trofee Wij zijn met de zaak bezig de Haarlemmerhout vol te leggen met rijplaten voor de welbekende Bevrijdingspop, doen we al vele jaren Let op forummers niet teveel bier en hou het netjes, morgen naar Dinslaken zonder punthoofd Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 apr 2010 10:30 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
goedesmorgens Maukers, Fijn koninginnedag... lekker niksen! Regen? de tuin vaart er wel bij! Mannen, houd daar op Zolder het spul heel... zal daar ook wel nat zijn. Prettige dag en Mauk ze!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
30 apr 2010 10:34 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Nee hoor ! Kurken droog hier in Zolder , wel deze nacht lelijk onweder gehad , gr Diablo PS: ga zometeen ff loeren daar in "Terleamen" woon er maar 2km vandaan
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
30 apr 2010 10:54 |
|
|
esgigt
|
Goeie zaak dat het in Zolder droog is
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
30 apr 2010 11:14 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Ik ben ff gaan loeren maar kon niemand van 't Forum zien Allemaal de piste op , alleen Do waar ik een afspraak mee had ben ik tegen gekomen , straks ff terug
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
30 apr 2010 12:04 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Ik ben alweer thuis ben 2.5 uur gebleven, toen vond ik het wel mooi geweest. Er zijn een paar mensen die schuivertjes gehad hebben, maar toen ik weg ging geen schades. Wel enkele van de baan gestuurd vanwege teveel lawaai
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
30 apr 2010 12:33 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Gezellige boel daar dus....ben benieuwd naar de verhalen
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
30 apr 2010 12:54 |
|
|
esgigt
|
FAUTAUX!!!
|
30 apr 2010 14:10 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Ik heb er een aantal geschoten met de camera van Berrie, dus daar zullen we even op moeten wachten
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
30 apr 2010 16:46 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
BERRIE!!! Schiet eens op dan
|
30 apr 2010 17:30 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Ik heb vandaag een ber leren kennen maar weet niet of je dezelfde bedoeld , horen het straks wel
|
30 apr 2010 17:35 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Jaja....dat is zeer waarschijnlijk dezelfde! Hoop dat je je gedragen hebt, pb is al weg
|
30 apr 2010 18:16 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
daar krijgt ie vanzelf bericht van
|
30 apr 2010 18:43 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Snapt nog niet iedereen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 apr 2010 18:48 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Het weer is weer lekker geworden! Ga nog maar even op stap denk ik! Gezellig een biertje drinken vanavond!
|
30 apr 2010 19:09 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
30 apr 2010 19:46 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Ikke wel gelukkig
|
30 apr 2010 19:50 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Ik ook dus een paar met die van de Ber geschoten, was een prachtige dag en heel gezellie, volgende keer meer pitpoezen gewenst, dus damens volgende keer aanwezig zijn
|
30 apr 2010 20:54 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Wat zit er dan voor ons in?
|
30 apr 2010 21:01 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Wat er dan in jullie zit ...........of lees ik het nu verkeerd
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
30 apr 2010 21:11 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
|
30 apr 2010 21:16 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou het zit er dik in dat er dan geen pitspoezen zijn, maar pitskaters.....vrouwen op het circuit
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 apr 2010 21:17 |
|
|