Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Ik volg dit topic wel, ben ook gek op horloges, alhoewel ik er maar 2 wel mooie heb. Ik mis alleen de ducaten om nog zulke klokkies aan te kunnen schaffen. Maar als het mag blijf ik genieten van de mooie plaatjes die jullie hier posten! 
|
28 nov 2008 11:29 |
|
 |
ronbeo
|
jongens, waar blijft het niveau hier met al die rolexen
@Amandus: sub met groene dial, errug mooi en niet te opvallend!
_________________________________________ Het leven is te kort om slechte sigaren te roken
|
28 nov 2008 11:44 |
|
 |
amandus
Timeless
|
U volgens mij deze hebben

_________________________________________ Timeless objects
|
28 nov 2008 11:49 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Ronbeo, benne erg blij mt de Green Yoda
Om het nivo op te krikken The New Seadwellar 17 mm dik

|
28 nov 2008 11:53 |
|
 |
ronbeo
|
zelfs 19mm! Is wel erg dik, maar ik ga straks kijken(en kopen) en ben zelf ook wel benieuwd waar ik mee thuis kom. Miss wel met een hele andere klok 
_________________________________________ Het leven is te kort om slechte sigaren te roken
|
28 nov 2008 12:02 |
|
 |
Lydia
|
Klopt, maar ik heb de speciale uitvoering (beperkte oplage) waar de wijzerplaat dezelfde kleur heeft als de band en met gouden cijfers. (kan er geen plaatje van vinden).
En ik heb nog een sportiever horloge, een Balmain.
Hou wel van een 'beetje' horloge, ben niet zo van de steentjes op en in een klokje!
Vind die Yoda wel erg grappig! 
|
28 nov 2008 12:07 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Vind die Anniversary juist wel opvallend.
|
28 nov 2008 12:14 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Fraai klokje, zonder fratsen.........
 Met leren band is ie nog fraaier: 
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
28 nov 2008 12:44 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Mooi!
Ook een Omega liefhebber begreep ik al  .
Voor mij (nog) liever deze: 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
28 nov 2008 13:00 |
|
 |
Reñger
|
Ik zit 's zomers vaak op het water. Dit klokje, de Nautica NST, verdrijft dan de tijd en helpt met op tijd starten tijdens wedstrijden. Stevig en redelijk geprijsd :
@ Eric: is ook heel fraai 
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
28 nov 2008 15:43 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Voor degene die Rolex wél  een warm hart toedraagt is dit wellicht interessant:
Rolex Submariner 1680, roodschrift (1972) 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
28 nov 2008 19:03 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
10k, wat een geld...  Wel mooi idd, net als bovenstaande Omega's.
|
28 nov 2008 19:09 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
@ RenDo Mooi klokje voor bij de boot! Voor mij een beter betaalbare prijsklasse, vind die Rolexen steeds gaver worden, hoe meer je er naar kijkt, maar way-to-far voor mij 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 nov 2008 19:17 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ho ho  ..... €8750 nu hé.
Tja, mooi. Ik vind mijn Seiko net zo mooi voor erbij .....
 ..... en die kost een stuk minder & is handiger bovendien (Kinetic).  .
|
28 nov 2008 19:25 |
|
 |
Reñger
|
 En verdraaid handig ook, die 10 minuten timer, met de rode drukknop te starten. Handig voor het eerste 10 minuten signaal. Ik krijg het elke keer voor elkaar om als 1 van de eerste de startlijn te passeren.
|
28 nov 2008 21:08 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Topklok , ligt bij Subgmt een voor 16.000 ,- ....oeps 
|
28 nov 2008 21:39 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
is vraagprijs........
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
28 nov 2008 22:57 |
|
 |
amandus
Timeless
|
True ...ben een held op sokken wat inkopen betreft , heb ik van horen zeggen .... 
|
28 nov 2008 23:13 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Deze is van een kennis van Bullibeer volgens mij. En dit is wel de going rate op zich. Alhoewel de prijzen van vintage Rollies wel onder druk staan. Dus: cash is king > give it a try
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 nov 2008 23:41 |
|
 |
ronbeo
|
Na een paar jaar zonder toch weer een Rolex.
Vandaag bij Gassan de See Dweller gekocht, vond de nieuwe DeepSee toch een beetje erg dik maar wel mooi trouwens.
Leuke zaak om ff rond te neuzen trouwens, veel leuke klokken!
|
29 nov 2008 8:44 |
|
 |
horn
PF #57
|
mooi. congrats. weer een proleet erbij  Deepsea echt te hoog? Vind hem wel erg mooi nl...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 nov 2008 9:18 |
|
 |
ronbeo
|
thx, ik had het geld bij me en wist zeker dat ik de DS zou kopen......
Nou ben ik niet 1 van de kleinste/slankste(ik pas net an in een 964turbostoel  ....) en vond 'm toch te heftig! Maar zo mooi!
De mooiste vond ik persoonlijk de nieuwe witgouden sub met blauwe wijzerplaat en bezel. Waanzinnig!
Ik bood de verkoper nog 60% van de listprijs(23k), maar was net iets te weinig, anders had ik die meegenomen.

|
29 nov 2008 9:41 |
|
 |
ronbeo
|
@Amandus
Toch leuk om naast een medeforummer bij Gassan te zitten en elkaar niet kennen! 
|
29 nov 2008 10:00 |
|
 |
amandus
Timeless
|
De wereld van de PFer wordt steeds kleiner 
|
29 nov 2008 10:02 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nou ....

|
29 nov 2008 10:10 |
|
|