Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 apr 2025 22:44

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Na 3 weken iPad Mini bezit ligt de "oude" retina iPad hier dus stof te vergaren :wink:

02 aug 2014 22:41
Profiel
Ter info, ik hoef hem niet. :wink:

http://tweakers.net/nieuws/97978/afbeel ... cherm.html

Citaat:
Er is een afbeelding online verschenen van een Porsche-smartphone van BlackBerry. De BlackBerry 10-smartphone zou een vierkant 3,5"-scherm en een fysiek toetsenbord hebben. De prijs zou rond de 1500 euro komen te liggen.

Het fysieke toetsenbord is niet aanraakgevoelig en ondersteunt dus geen gebaren, zoals de komende BlackBerry Passport wel doet, schrijft N44b. Ook heeft het toestel geen trackpad, in tegenstelling tot een vorige smartphone van Porsche met BlackBerry. Het scherm is met 3,5" een stuk kleiner dan het 4,5"-scherm van de Passport.

Een afbeelding van de achterkant kwam bovendien voor in uitgelekte firmware van BlackBerry OS 10.3, waarmee de jongste afbeelding een extra bevestiging is van de vorm van het toestel. In de afgelopen jaren brachten Porsche en BlackBerry al enige toestellen uit. Die waren telkens minstens drie keer zo duur als de modellen waarop ze gebaseerd waren: de Bold 9900 en Z10. De Porsche-versie heeft een dualcore-soc, waarvan de processorkernen op maximaal 1,7GHz geklokt zijn, gekoppeld aan een werkgeheugen ter grootte van 3GB. Het opslaggeheugen zou 64GB bedragen.

BlackBerry heeft eerder al gezegd dat het in september de Passport en Classic zal presenteren; de eerste is een toestel ter grootte van een paspoort, de tweede is meer in lijn met de oude Bold-serie. Beide draaien een nieuwe versie van BlackBerry 10.

22 aug 2014 22:54
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Zeer optimistische prijs :shock: . Maar het zal wel verkopen zeker.

23 aug 2014 0:42
Profiel
:shock: :roll: :mrgreen:

Citaat:
Hoewel de vermoedelijke aankondiging van de volgende iPhone nog een week op zich laat wachten, zijn er nu al kampeerders gesignaleerd voor de deuren van de Apple Store aan Fifth Av. in New York.

Het merk Apple wordt door niet iedereen geliefd. Echter zijn er een aantal mensen die gek zijn op alles wat uit Cupertino komt. Deze predikers van het gospel van het heilige fruit staan er om bekend dat ze elk jaar een paar nachten kamperen voor de deuren van de dichtstbijzijnde Apple Store. Dit om één van de eerste met de nieuwste telg uit de Apple lijn te mogen spelen/proken/showen/patsen (doorhalen wat niet van toepassing is).

Doorgaans parkeren deze mensen hun tenten 'slechts' een week of wat voor de release van een product voor de deuren van de betreffende Apple Store. Dit jaar zijn de adepten echter 'wat' vroeger dan normaal. De eerste wachtenden zijn dinsdag namelijk al gesignaleerd. Saillant detail; de nieuwe iPhone wordt, mogelijk, pas aanstaande dinsdag aangekondigt. Men verwacht dat deze vervolgens op 19 september verkrijgbaar is.

Over de geestelijke gesteldheid van deze wachtenden mag je je eigen conclusies trekken.

03 sep 2014 22:46
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Ik zie alhier op het Leidseplein vooralsnog niets van dit alles.......

03 sep 2014 22:51
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Waarom zou je daar op het Leidseplein al iets van zien dan? Nederland behoort niet tot de eerste reeks landen die de nieuwe apple toestellen krijgen.
En eigenlijk geloof ik er niet veel van, een week? Komaan, als dat echt is, horen ze in het gesticht.

04 sep 2014 0:20
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Het zullen vast wel Android-adepten zijn die hun Samsung beu zijn. :mrgreen:

04 sep 2014 7:54
Profiel
3.2S
010
Kost meer dan 800 euries :scratch: . Voor minder dan de helft heb je de veel betere HTC.
http://androidworld.nl/nieuws/htc-desire-820-hands-on/

07 sep 2014 15:21
Profiel WWW
Noord-Brabant
De HTC Desire 820 is één van de allereerste 64 bit-toestellen op de markt.
Zo kun je het ook zeggen als je bij de concurrentie al een jaar een 64-bit toestel kunt kopen.

07 sep 2014 17:39
Profiel
Moderator
PF #57
Zoals dat ijshockey toernooi in de USSR tussen - alleen - USA en USSR. Na afloop stond in russische kranten: "Rusland tweede, USA een na laatste!" :twisted:

07 sep 2014 20:39
Profiel
Noord-Brabant
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

07 sep 2014 23:57
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Net de Sony Xperia Z2 ontvangen ter vervanging van mijn iPhone 4s (die stuk is)...

De eerste indrukken zijn super! Waterdicht, opladen met een magneetaansluiting, heel mooi scherm, supersnel en -toch- weer Android!

De iPhone heeft een 'probleempje': hij denkt voortdurend dattie in een dock zit en daarom kan ik geen youtube-filmpjes meer via de speakers van de iphone luisteren (stuurt er geen geluid meer naartoe), maar ook muziek luisteren gaat niet meer. Bluetooth wordt 'overruled', dus handsfree bellen in de auto is ook niet (meer) mogelijk...

Antwoord van Apple: we geven 1 jaar garantie en dit valt buiten deze garantietermijn. Het is een bekend probleem (ligt aan/in de connector). Die repareren we niet (meer); u kunt 'm wel inleveren en als u dan € 300,00 bijbetaalt, krijgt u een gerefurbished nieuw apparaat (4s) met weer een jaar garantie! :?

08 sep 2014 10:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Die 4s moet wel te fixen zijn dacht ik. Vroeger de 4 (zonder s) van mijn vrouw al eens weggebracht naar de lokale telefoon turk (ze kunnen toch ook alles) met een soortgelijk probleem paar tientjes en hij deed het weer. Ik had ook al het een en ander op internet gevonden, maar voor dat geld ging ik hem niet zelf open maken en zitten "priegelen". Zij hebben toen de speakers vervangen. Zelf dacht ik dat het aan de koptelefoon connector lag, enfin, hij deed het weer ;)

08 sep 2014 10:19
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Hebben jullie in NL niet ook 2jaar garantie zoals in België?

08 sep 2014 12:31
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
dobbelsteen schreef:

Ja zeker, daar moet Apple zich ook aan houden. Maar doen er alles aan om je het bos in te sturen.

08 sep 2014 19:31
Profiel
Noord-Brabant
dobbelsteen schreef:

Nee, dat hebben wij niet. In sommige gevallen zelfs langer.

08 sep 2014 22:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik zou die appelboer maar eens gaan lastigvallen.

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/wettelijke-garantieperiode-in-europa

Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.

Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.

U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.

Voorbeeld

Van een wasmachine mag u verwachten dat die een langere tijd meegaat dan een paar schoenen voor uw kind. Gaat uw wasmachine na vier jaar stuk, en is het niet uw schuld? Dan hebt u volgens de wet nog steeds rechten. U kunt dan nog teruggaan naar de verkoper. Hij moet u een goede oplossing bieden.

09 sep 2014 10:19
Profiel
3.2S
010
Franz schreef:
Het zullen vast wel Android-adepten zijn die hun Samsung beu zijn. :mrgreen:

Samsung heeft Apple zojuist gefeliciteerd met hun nieuwe TOP model.
Afbeelding

10 sep 2014 11:39
Profiel WWW
Moderator
PF #57
:cheesy: Vooral de onderste regel is leuk :thumleft:

10 sep 2014 11:43
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
barolo schreef:
Samsung heeft Apple zojuist gefeliciteerd met hun nieuwe TOP model.

Hoezo Samsung? Nexus 4 komt helemaal niet van Samsung?

Overigens vind ik die oversized formaten heel spijtig :( . Ben echt niet aan zo'n onhandige minitabletten.

10 sep 2014 13:24
Profiel
3.2S
010
Ik heb alweer een jaar zo'n 4,7 inch en mijn volgende wordt minimaal een 5,5 inch. Ik heb ook nog een Tablet 10 inch en daar wil ik liever een kleiner model voor. Waarschijnlijk de 8.3 inch versie.

Apple had nog een nieuwtje. En we noemen hem... Apple Watch
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... _campaign=

10 sep 2014 13:39
Profiel WWW
ex Porsche 987 Boxster S en nu Porsche 981 Boxster GTS
Mijn vrouw heeft een Samsung Note2. Ook 5,5". Persoonlijk vind ik deze te groot.

4,7" lijkt mij wel een mooi formaat. Binnenkort maar eens kijken.

10 sep 2014 13:54
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Je kan l@llen wat je wil maar geen enkele intro van Samsung (of andere) doet zo veel stof opwaaien.... Positief of niet.... Apple, is nog steeds de norm kennelijk. Net als Porsche.... "911 killers".... Wie heeft het over een "Samsung killer"?

10 sep 2014 15:35
Profiel
Noord-Brabant
Dat Apple met grotere schermen zou gaan komen was allang duidelijk. Ik zie daar zelf nog niet echt het nut van in maar met de komst van de Apple Watch hoef je zo'n 5,5" niet alleen maar in je zak te dragen natuurlijk. Ben benieuwd, tot nu toe heb ik nog maar één iemand met een smartwatch gezien. Dat zal volgend jaar wel gaan veranderen. En ondertussen ben ik nog steeds tevreden met m'n 5s 64gb. :thumleft:

11 sep 2014 9:25
Profiel
3.2S
010
Ben geen Samsung liefhebber, maar die Note spreekt mij wel aan. Ben een HTC fan en dit zijn een aantal reacties van HTC op de iphone 6 intro.

HTC, in de vorm van Mark Moons, stuurt een tweetje de wereld in over het design van de iPhone 6, hij lijkt wel erg op een HTC One-device.
For a company that is keen to sue others for copying, the backside looks very familiar...
Afbeelding

Happy To Congratulate #Apple on joining the world of big screens!
Afbeelding

11 sep 2014 14:04
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Volgende