Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Ik ken ook wel wat mensen uit 'andere' culturen, maar de meesten die hier al een paar generaties wonen zijn toch wel wat moderner dan jij schetst hoor, Sigrid! Het gros van de moslimvrouwen loopt hier ook niet meer in een Burka. Hoogstens met een hoofddoek. Waarvan de jeugd dat ook niet meer doet!
En Radboud: ik moet haar gelijk geven. Ik kan ook afknappen hoe de mensen hier zich soms kleden. Mannen en vrouwen. Ik had eens een date met een man die ik zakelijk (door het hotel waar ik werkte) kende. Als hij in het hotel was, droeg hij altijd een kostuum. Ik moest een chic restaurant boeken. Ik had een net restaurant gereserveerd. Kom hij op teenslippers, een korte broek en een blauw overhemd met grote gele bloemen. Sorry, maar dan ben ik er wel klaar mee!
Laatst bijgewerkt door Lydia op 10 jun 2009 21:46, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jun 2009 21:45 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
blijven we jippie of word er ook nog gezopen doe mij nog maar een palmpje
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
10 jun 2009 21:46 |
|
|
Lydia
|
One beer for sexy-legs!
|
10 jun 2009 21:48 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Hier een Palmpje, nog een droge witte wijn voor Lydia? Watertje voor Radboud?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
10 jun 2009 21:49 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Een Burka is wel wat anders dan je tradities willen laten voortbestaan Mijn traditie...proost
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
10 jun 2009 21:54 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Wow Drie dames in de kroeg? Ik doe graag mee met een palmpje. @Hans Flink ziek geweest begrijp ik? Weer helemaal opgeknapt
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
10 jun 2009 21:58 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Palmpje voor renger en gaat de patient ook al weer aan de alcohol?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
10 jun 2009 21:59 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
thanks
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
10 jun 2009 22:00 |
|
|
Reñger
|
Ik heb een aantal jaren met Engelse aandeelhouders te maken gehad. Overdag strak in krijtstreep. Maar je schrok je wezenloos als je ze in vrijetijds kleding meemaakte. Wat een onaards verschil. Die blauwe met gele bloemetjes was daar nog netjes bij
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
10 jun 2009 22:03 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Da's niet zo mooi Hans. Maar gelukkig weer beter. Jij valt natuurlijk wel van hoog. Doe mij maar een bacootje, 3 ijsblokjes.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
10 jun 2009 22:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dank je dank je mannen, Het was vooral Saskia die schrok, raar je man zo te zien liggen Maar het gaat gelukkig weer goed Voor mij maar een watertje graag, Was zelfs het Ned. elftal vergeten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 jun 2009 22:11 |
|
|
Reñger
|
Stephan, wauw, wat heb JIJ een onwijs gave Harley. We gaan wat afspreken op de Harley dag in Breda, die van jou wil ik ook wel eens in RL bewonderen
|
10 jun 2009 22:12 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Watertje en bacootje staan klaar!
|
10 jun 2009 22:13 |
|
|
cabrio wim
|
Doe effe mee met een Palmke als dat mag. Is weer een ouderwets café hier, lekker over van alles en nog wat discussiëren. Wilde hans ook even mailen omdat ik hem miste, maar weet nu de reden. Hoop dat het al wat beter gaat, en als wij vallen Hans, vallen we inderdaad diep.
|
10 jun 2009 22:15 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
@Hans - dat is wel in de pocket denk ik. @Renger - 16 augustus toch Is een
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
10 jun 2009 22:16 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Een burkha, dat zie je inderdaad niet vaak, maar hoofddoeken/gewaden Je bent van harte welkom op mijn werk in A'dam ZO.... En echt... ze zijn er trots op hoor. En onder de 25. Er zit toch echt een groot verschil tussen het dragen van een Hawaipakje en een verzorgde outfit. Ik lach me altijd rot om collega's die denken dat ze meer autoriteit hebben omdat ze in pak lopen. En dan lekker 1x per maand naar de stomerij opgaan in de massa. Als pinquins naast elkaar staan, lekker onopvallend... Be creative maar wel verzorgd, dat is mijn motto. Voor uitstraling heb je geen pak nodig. Overwicht is aangeboren. Overgewicht vaak ook, trouwens.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jun 2009 22:23 |
|
|
Reñger
|
Stephan, gaan we doen en idd 16 augustus. Dames en heren, die dag is spectaculair . Honderden Harleys, die zich in het centrum van Breda laten zien en in optocht de stad binnenkomen.. Ook gezellige terrassen. De moeite waard. HIER wat meer info.
Laatst bijgewerkt door Reñger op 10 jun 2009 22:26, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jun 2009 22:24 |
|
|
Lydia
|
En dit is ook wel heel wat anders dan tradities. Kom op, zeg! Ha, lekker, een wit wijntje! @ Radboud: dat zijn waarschijnlijk culturen die bij elkaar wonen en die niet willen integreren. Dat is wat anders dan hier boven beschreven: vrouwen die geen rechten hebben! En ja, ik ben ook een pinguin. Als ik zakelijk onderweg ben, draag ik een mantelpak. En hakken draag ik altijd, dus ik ben inderdaad ook maar oppervlakkig en denk dat ik daardoor overwicht heb.
|
10 jun 2009 22:25 |
|
|
Reñger
|
|
10 jun 2009 22:30 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik merk dat mensen je ongelooflijk beoordelen op je uiterlijk. Is helemaal niet gek, ik doe het in beginsel ook. Maar je moet daar eens bewust op letten. Is echt een heel leuk spelletje. Ik merk zelf dat mensen heel negatief op mij reageren als ik met mijn speedboat aanleg bij een terras met mijn kale kop, zonnebril en tattoo. Daar kan ik echt om lachen. Dan blijk ik altijd erg mee te vallen Ik ben bijvoorbeeld bij sollicitatiegesprekken afgestapt van het principe dat de eerste indruk het meeste waard is. Juist de mensen wel kiezen die op het eerste gezicht wat apart over komen (wel goed screenen in de daarop volgende gesprekken!) brengt talenten binnen die anderen laten gaan, daar ben ik van overtuigd.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jun 2009 22:40 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Ik vind een mantelpakje altijd erg charmant staan bij vrouwen!
|
10 jun 2009 22:46 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik ook, maar we hadden het volgens mij over mannen met colbertjes ... [genuanceerd]Er zit ook een groot verschil tussen werkkleding/voorschriften en bruiloften[/genuanceerd] Ik ben toe aan mijn 2e biertje.. wie doet er mee?
|
10 jun 2009 22:49 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
O.k. Radboud, doe met je mee! Warsteiner?
|
10 jun 2009 22:54 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
10 jun 2009 22:56 |
|
|
Lydia
|
Ik heb 3 jaar in het Ruhrgebiet gewoond en gewerkt. Ik ben nu eenmaal niet het toonbeeld van een Nederlandse vrouw, dus ik weet als geen ander hoe het is op je uiterlijk beoordeeld te worden. Waarbij benadrukt dat ik mensen niet op hun uiterlijk veroordeel. En ik vind het heerlijk om ze te dragen, Jurgen. Past bij mijn functie. Mijn werkgever legt mij dat niet op, ik weet zelf hoe het werkt. En ja, daar is een eerste indruk zeker belangrijk! @ Ollie: alweer 100 pagina's vol!
Laatst bijgewerkt door Lydia op 10 jun 2009 23:09, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jun 2009 22:56 |
|
|