Auteur |
Bericht |
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes
Samen circuit onveilig maken Sigrid
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
30 apr 2010 21:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik wel, met de juiste instructie vooraf
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 apr 2010 21:24 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Gas geven, goed sturen en op tijd remmen en insturen
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
30 apr 2010 21:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Kan ik allemaal, maar wat nou het juiste moment van remmen of gas terug nemen is en de ideale lijn.....dat zou ik nog wel eens willen "leren". Gaat natuurlijk ook om veel doen, maar een goede instructie lijkt mij de basis.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 apr 2010 21:28 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Vrouwen dagje organiseren
|
30 apr 2010 21:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nee hoor, gewoon mix, kan vast nog veel leren van anderen en zoveel vrouwen hier op het forum gaan niet het circuit op...of mogen het niet
|
30 apr 2010 21:33 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Slimmerd, dan hebben wij het hele circuit toch voor onszelf
|
30 apr 2010 21:48 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Dat lukt jullie ook zonder auto...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
01 mei 2010 0:30 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, Ik zal het ontbijt alvast klaarmaken. Het zal het laatste ontbijtje in dit cafe wel zijn. Tijd om uit te kijken naar een nieuwe locatie. Zodirect even de auto naar Steenwijk brengen voor een beurt, dan ben ik rond koffietijd wel weer terug. Ik verheug me nu al op de lege snelweg naar het noorden Nu maar hopen dat de allle agenten een ATV'tje hebben genomen, dan blijft het roze papiertje in de zak. Fijne zaterdag.
|
01 mei 2010 5:59 |
|
|
esgigt
|
Goedemorgen Maukers! Lekker ontbijtje, Ewout! ( en veel plezier naar en van Steenwijk... dat gaat dus wel lukken) Ik begin met een kop koffie..... lekker. Ik zie ook dat ik snel Deel 2 van het speukjescafé moet gaan openen.... werk aan de winkel dus. Mauk ze en Mauk ze verder PS: @Corine: dat vrouwendagje, gaan jullie zeker een PC Hoofdje pakken?
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
01 mei 2010 6:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
01 mei 2010 7:02 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
NEE, alleen kijken zeker en niet kunnen kopen, niet een straat waar je mij ooit tegen zult komen. Maar ik kom hier nog even op de vroege morgen, volgens mij zijn we nog niet gesloten en het ontbijt staat klaar ipv alleen herman BROOD.
|
01 mei 2010 7:38 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Lekker ontbijtje Ewout. Hier de Cappu. Allemaal een fijn weekend en maukse.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 mei 2010 8:00 |
|
|
cabrio wim
|
Bedankt voor ontbijt en koffie. En op naar een mooi weekend.
|
01 mei 2010 8:09 |
|
|
esgigt
|
Sigrid.... je bent moeizaam... #zucht#
|
01 mei 2010 8:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik ben wakker heet dat Boodschappen al gedaan, kind zo naar atletiek, mama hoeft vandaag niet. En jij bent blijkbaar nog moe.....gaap.
|
01 mei 2010 8:59 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Goedemorgen allemaal, lekker ontbijt en Cappu. Voor de verandering eens uitgeslapen, best wel moe geweest van al die km gisteren! Fijne dag
|
01 mei 2010 9:13 |
|
|