Nog erger is dat er allerlei cowboy geluiden bij komen.
In de jaren 80 (van de vorige eeuw) was 200 een prestatie maar tegenwoordig is dat toch niet veel bijzonders meer.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
13 mei 2007 22:27
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Volgens mij is er iets niet goed met je 964 als ie zo moeilijk op de 230 komt. Met mijn 200 pk (wel een stuk lichter dan jouw 964, maar toch) lukt dat al best makkelijk. Doen alle cilinders wel mee?
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
13 mei 2007 22:54
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Jeroen C3.0 schreef:
Doen alle cilinders wel mee?
... en alle(n) 12 - bougies
13 mei 2007 23:34
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Jeroen C3.0 schreef:
Volgens mij is er iets niet goed met je 964 als ie zo moeilijk op de 230 komt. Met mijn 200 pk (wel een stuk lichter dan jouw 964, maar toch) lukt dat al best makkelijk. Doen alle cilinders wel mee?
Dat lukt al prima met een 944'je' hoor Heb ooit in der Heimat de teller op de 250 gehad. Dat zal ~235 zijn geweest, dat was dan wel zn top, maar met 'slechts' 178 pk.
14 mei 2007 4:06
cabrio wim
Heb al eens eerder geschreven dat een 964 mij niet bij houd bij trekken, topsnelheid oké, maar voor de rest.
14 mei 2007 8:09
don_carrera
P O R S C H E
NUTH
ik denk zelf als er een goede vr6je naast me staat dat ie me nog gewoon bijhoud of sterker nog wegtrekt ook..
maar laats een wedstrijdtje met een vriend van me heeft een bmw 330diesel ik rij hem niet weg in de 1 en de 2 in de 3de versnelling is het pas wegschieten geblazen...
nee auto heeft pas zijn beurten gehad was 4500,00 lichter haha..
ik ga een film maken van 0 tot top ik plaats dit dan vanavond even kijken wat jullie ervan vinden als die idd langzaam is dan gaat ie eruit..
heb de laatste tijd zoiezo minder zin in de porsche..
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
14 mei 2007 10:34
leander
Brabant - Westland
Ik wilde net zeggen. Het moet wel een zieke 964 zijn als hij niet makkelijk op de 230 kan komen. Ik heb ook ooit aan mijn auto laten sleutelen, daarna had ik geen power meer in mijn 1 & 2 en voor 3000 rpm. Hij vertelde me dat het voor die 3000 rpm een vw was.. en daarna echt Porsche. Ik heb hem maar meteen onderbroken en gezegd dat het gel*l was. Nu loopt hij gewoon lekker hoor !!!
Laatst nog 220 op de teller gehad.. geen probleem voor deze 924 !
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum