Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 19:29

Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Rolling Stones concert Nijmegen 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht stones
Vandaag komen de rolling stones naar Werchter (Belgie), ik kan er makkelijk te voet naar toe gaan, achter m'n tuin is trouwens een parking van de organisatie, elk jaar volle bak met rock werchter (ook op onze oprit)
als er iemand geen parking vind, laat dan iets weten en je mag je altijd hier parkeren (zou tof zijn, m,n oprit vol met Porsche's, maar je bent even welkom met een andere wagen..)

05 jun 2007 9:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
ironpatje,

ik heb serieuze plannen om vanavond die kant op te komen, ik heb je dan ook een "PB" tje gestuurd.
Kan nog niet beloven dat ik met de 911 kom. :D

concert begint om 17.00 klopt dat ?

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

Laatst bijgewerkt door outletvalve op 05 jun 2007 11:54, in totaal 1 keer bewerkt.

05 jun 2007 11:27
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Mijn beste maat staat er mede in voor de securitie.
Ben benieuwd naar zijn verhalen achteraf

Laatste update 22/10/2013

05 jun 2007 11:36
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Sorry , wist het niet eerder.
Gisteren kwam mijn mat langs in "tenue" met de vermelding dat hij naar Werchter moest voor de beveiliging van het concert

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 05 jun 2007 12:50, in totaal 1 keer bewerkt.

05 jun 2007 12:11
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
outletvalve schreef:
concert begint om 17.00 klopt dat :?:
:?:

05 jun 2007 12:42
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Via Google gevonden

Citaat:
er zijn geen extra treins en bussen. en het optreden van de stones zelf begint pas om 21.30u

Citaat:
Van Morisson is trouwens het voor programma en da begint om 17.00

05 jun 2007 12:48
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Koen, bedankt,
ik kon het niet vinden.

05 jun 2007 13:31
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Graag gedaan :wink:

05 jun 2007 13:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht 
911-lover schreef:
Sorry , wist het niet eerder.
Gisteren kwam mijn mat langs in "tenue" met de vermelding dat hij naar Werchter moest voor de beveiliging van het concert

Mijn ,mat' ligt voor de deur (of achter de deur, te zien aan welke kant je staat) :bang: :lol:

05 jun 2007 14:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht 911
outletvalve schreef:
ironpatje,

ik heb serieuze plannen om vanavond die kant op te komen, ik heb je dan ook een "PB" tje gestuurd.
Kan nog niet beloven dat ik met de 911 kom. :D

concert begint om 17.00 klopt dat ?

of je nu met de 911 komt of met een oude lada, dat speelt geen rol, je bent even welkom. Ik woon ongeveer 3 km van de inkom, maar wil je wel een stuk (zover ik mag rijden) wegbrengen (met de 914 als je alleen bent en anders met de Fiat Multipla ( gekocht als monovolume, omdat we 4 kindjes hebben, grooooooooote vergissing :roll: )

groetjes Ironpatje

05 jun 2007 14:26
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
ironpatje schreef:
911-lover schreef:

Mijn ,mat' ligt voor de deur (of achter de deur, te zien aan welke kant je staat) :bang: :lol:

Was natuurlijk "MAAT" (typefoutje) maar eenieder zal dat wel dadelijk begrepen hebben :roll:

05 jun 2007 14:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht mat
911-lover schreef:
ironpatje schreef:
911-lover schreef:

Was natuurlijk "MAAT" (typefoutje) maar eenieder zal dat wel dadelijk begrepen hebben :roll:

Sorry Koen, kon het niet laten (niet slecht bedoeld) :lol:

05 jun 2007 14:34
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
super ironpatje :thumright:

het loopt precies storm voor de Stones in Werchter, hoorde zonet dat er 50 km file staat

zie ook hier

tja, die 'al wat oudere bestuurders' in combinatie met de dagelijkse avondspits in en rond Brussel :wink:

05 jun 2007 19:01
Profiel
Bericht 
Zo, gisteravond een super avond gehad in Werchter!
Die zuiderburen hadden het goed voor mekaar. Tickets te koop aan de kassa, weinig file (vanuit Limburg). Toppie

Ironpatje nog bedankt voor het aanbod, maar wij kwamen van de andere kant, en het was dus niet echt handig om bij jou te parkeren.
(wel 10 Euri gelapt om in de wei te mogen staan :roll: )

Hier de recensie van het concert:
Citaat:
Rolling Stones triomferen in Werchter

Circa 33.000 personen hebben dinsdagavond een fel gesmaakt optreden bijgewoond van de Rolling Stones op de festivalweide van Werchter. Het concert was de opener van het Europese luik van de 'Bigger Bang" tournee die al in 2005 van start ging maar een tijdlang onderbroken werd door de val van gitarist Keith Richards uit een palmboom. Ook in ons land diende om die reden het concert met een jaar te worden uitgesteld.

Na 'Start me up' als opener volgden enkele minder bekende nummers zoals 'Heartbreaker' en 'Rough Justice'. Hierna volgde een lange reeks hits zoals Some Girls, Tumblin Dice, It's only rock and roll, Satisfaction, Honky Tonk Women... Het podium was ondertussen al een 100-tal meter in de weide vervoerd. De bisnummers waren 'Paint it Black', 'Jumpin' Jack Flash' en 'Brown Sugar'. De finale afsluiter was 'Sympathy for the Devil'.

Eerbetoon
Opmerkelijk was het eerbetoon aan de recent overleden James Brown van wie de Stones voor het eerst het vroege nummer 'I'll go crazy' coverden. Even opmerkelijk waren de vele keren dat Jagger Nederlands of Frans trachtte te praten zoals "we zijn al een week in brussels, we voelen ons hier thuis" in het begin van de show. Frans praten werd door het publiek op boegeroep onthaald. Absolute dieptepunten in de show waren de twee nummers die Keith Richard zong met name 'I want to hold you' en 'Slippin Away'. (belga/hln)

Die nummers van Keith waren idd zwaar onder de maat. :cry:

Tip voor Nijmegen gangers: Ga in het midden staan aan het einde van het pad dat vanaf het podium loopt, halverwege komt dan de band tot voor je neus gereden :!:

06 jun 2007 9:49
Profiel
PF #911
België
Bericht 
Hehe, wanneer gaan die bands het nu eindelijk eens leren van in Werchter niet met Frans af te komen :lol:

06 jun 2007 10:56
Profiel WWW
Bericht 
Voor de forummers die gaan vanavond gaan : Veel plezier, 2 uur lang genieten :!:

Ik hoop wel datze de playlist aangepast hebben, en Keith de mond snoeren :roll:

Denk aan mijn tip om aan het eind van het "pad" te gaan staan dat vanaf het midden het publiek in loopt :!:

08 jun 2007 14:56
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
911-lover schreef:
gast schreef:
Koen, G&R was toch ergens laat in de 90 er jaren? Ben ik ook nog geweest. Inderdaad een tof concert.

Toen studeerde ik in 010. Dacht ook voor de poort wel even zaken te doen. Heb kaartjes voor NLG 500 per stuk verkocht zien worden. Een huisgenoot van me is wel een keer voor een knaak naar Madonna geweest :lol:

08 jun 2007 16:11
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Wij zijn nu in nijmegen en volgens mij gaat het zo meteen verschrikkelijk plensen

08 jun 2007 18:29
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
t'is lekker druk in Nijmegen met al die bejaarde rockers, kom bijna mijn eigen stad niet meer in :!:
anyway, have fun, ik luister wel vanuit de tuin en misschien loop ik er nog wel ff naartoe (lekker luxe) :!:

08 jun 2007 18:32
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Zelfs hiero in Wijchen is het af en toe te horen :P zit niet zo heel veel weg hemelsbreed van het goffert park..

08 jun 2007 22:37
Profiel Facebook 
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Wij zijn net terug, en zoals ik al zei, wt zijn we nat geworden, hadden alleen een miniscuul parapluutje bij ons en verder nergens op gerekend. Voor concert van Van Morisson was super maar duurde maar 3 nummertjes of zo en toen moest ie nokken vawege het weer. OM 21.00 uur begonnen the Stones, in 1 woord super, de mannen mogen er nog zijn, maar ja ze hebben ok al 40 jar kunnen oefenen :wink:

ONdanks dat ik drijfnat was, echt genoten, mooie show. We zouden daarna nog een biertje gaan drinken, maar ben maar braaf naar huis gegaan en even een lekkere warme douche gereden. En het is misschien niet te geloven na de broeierige dag van vandaag met de stoelverwarming vol aan naar huis gereden....

09 jun 2007 0:13
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Nou ze hadden het inderdaad wel uitgezocht met dat mooie weer zeg! :twisted: :lol: Ik zag het op het nieuws over die noodtoestanden in het binnenland. En volgens een vriend van mij was het in Petten ook aardig aan het gieten. Hier in Den Helder zijn de hele avond maar een paar druppels gevallen en dat was rond half 1 toen ik naar huis wandelde van een gezellig avondje film kijken bij mijn vriend.

09 jun 2007 8:28
Profiel Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Concert was prima :!: We kwamen om 18:00 aan, kaarten lagen klaar, polsbandje voor de snakepit(bij het podium) en ook de backstage passen. 8) Tijdens de regen en het Van Morrison optreden binnen gezeten in 1 van de de VIP tenten, nog ff met Charlie Watts kunnen praten bij het lopend buffet... Gelukkig was het tegen 21:00 bijna droog toen de stenen aan hun optreden begonnen.

Gelukkig draaiden ze Keith (de vader van Jack Sparrow) een beetje weg tijdens zijn nummers dus het was wel uit te houden. :twisted:

Wat een organisatie zit er achter zo'n optreden. Er reist 250 man mee per 'gig' en er zijn 2 crews, 500 man dus. De andere crew was al in Engeland om voor hun volgende concert alles klaar te krijgen.

outletvalve schreef:
Denk aan mijn tip om aan het eind van het "pad" te gaan staan dat vanaf het midden het publiek in loopt :!:

Het nadeel is als je vooraan staat, ze 100 meter naar achteren verdwijnen... Maar wel gaaf dat rijdende podium.

09 jun 2007 11:52
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Dit was ook echt een 'once in a lifetime' ervaring denk ik. Vriendje die het voor ons geregeld had kent de arts die met de Stones meereist als ze in Europa toeren goed, vandaar.

Charlie is wel cool. Klein opdondertje trouwens. Waarom lijken mensen op TV altijd groter. :?

11 jun 2007 9:18
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende