Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Vroegâh .. ergerde ik me er ook kapot aan. Sinds ik zo ontzettend veel kilometers in mijn auto heb moeten doorbrengen, heb ik geleerd te relativeren. Als het écht mis gaat met me, pak ik een paar op- en afritten en klaverbladen, raampie open ... komt het met Lydje weer hélemaal goed.
|
16 jul 2007 23:52 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Wat die caravan actie betreft: 1 of andere eikel had een keer een klein gebakje pal voor onze oprit geplaatst in een volle straat: wij konden er dus niet uit. Mn pa, broer en ik hebben dat gebakje 90 graden gedraaid zodat die er niet meer uit kon Mijn moeder vond dat asociaal, maar die eikel was dus 10x erger!
|
17 jul 2007 12:33 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Verkeerslichten zijn idd maar info..Op sommige stukken zijn ze verrekte handig maar soms heb je er ook totaal niks aan en sta je daar te wachten voor niks..Ja voor de bus die nog moet komen
Je hebt altijd wel van die mensen op de weg die vage acties uithalen, vaak zwaai ik dan vriendelijk terug en zie je ze helemaal geirriteerd kijken en doen Nog net geen middelvinger krijg je dan terug maar je zou het wel verwachten.
Ook leuk is hiero in het dorp de mensen beetje laten ergeren, bij ons @ work achter is een groot parkeer terrein wat relatief klein is, terwijl daar enkele winkels ook hun achterdeur hebben voor laden/lossen. Regelmatig staan daar ook vrachtauto`s. Enkel is het zo dat je goed moet opletten want iedereen rijd door ieder hoekje en gaatje..Zelfs over de stoep, tussen de vrachtwagen door..ALs je der iets van zegt wordt je bekant van je sokken gereden (help geregeld de chaffeur met achteruit in loodsen omdat ze vaak niet echt goed kennen rijden, heb al 3 keer gehad dat naderhand de chaffeur terug kwam met de vraag of ik hem ff wou helpen want hij stond helemaal vast ).
|
17 jul 2007 12:49 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
frost, heel herkenbaar
vroeger ging ik dan ook weleens over de flos maar tegenwoordig, laat maar gaan ( I life and they die )
vreet gewoon teveel energie om er telkens tegenin te gaan...................
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
17 jul 2007 14:30 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Over rechtvaardigheid gesproken.
Hier en kaart van België met alle flitspalen.
Bovenaan is Vlaanderen, onderaan Wallonië.
Let eens op de verdeling.
Kleine voetnota , de opbrengsten worden verdeeld naargelang het grondoppervlakte (lees Wallonië is groter dan Vlaanderen)
Eén van de punten dus waarom er veel een splitsing willen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
17 jul 2007 14:44 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Tja, als ik me elke keer zo ergerde aan een dergelijk voorval had ik al een hartaanval of wat te pakken gehad. Het verkeer is inderdaad een puinhoop, je moet er blijkbaar rekening mee houden dat er groepen (vaak fietsers, brommers, taxi's, lui in witte busjes) denken dat ze de regels vrij mogen interpreteren. Ik haal mijn schouders maar op en hoop dat ze een keer zo'n geintje bij de verkeerde uithalen. Verder zorg ik dat ik zo snel mogelijk bij ze uit de buurt ben.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
17 jul 2007 17:43 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Get your gun, open the window and...................daarna haal je gewoon je schouders op. Komen zichzelf wel een keer tegen.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
17 jul 2007 19:31 |
|
|
dicer
997 4s MK2, ex. Boxster 986 /PF #2444Noord-Holland
|
Bij minimaal 50.000 zakelijke Kilometers per jaar kijk ik nergens meer van op...
Al die scooterdebielen gewoon negeren...en vrolijk rond blijven rijden.
_________________________________________ Porsche driving is a state of happiness
|
17 jul 2007 19:53 |
|
|
1972T
911T coupe 1972
|
Je ergeren heb je alleen jezelf maar mee.
Hoe heftiger je reageert hoe meer voldoening ze hebben.
gewoon negeren die gasten (al zou je soms liever anders reageren)
|
17 jul 2007 21:15 |
|
|
mr.burns993
|
Scooterdebielen :lol:
wat een mooi gekozen woord.
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
18 jul 2007 7:48 |
|
|