Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Heel goed. Eens kijken of ze zichzelf nog grappig vinden als ze lange tijd moeten werken om het geld bij elkaar te verdienen.
|
16 aug 2007 15:15 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Je hebt er vertrouwen in dat ze niet uit een sociaal benadeeld gezin komen; vader alcoholist met lossen handjes; moeder in de prostitutie; ze daarom het heeeel moeilijk hebben gehad; ze ook daarom ook geen geld hebben; dat het een schande is dat hun privacy is geschonden door die bewakingscamera en ze dus maar 40 uur hoeven te schoffelen als ze beloven het nooit meer te doen?
|
16 aug 2007 15:30 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Als moeders in de prostitutie zit hebben ze een inkomen...
In beginsel dienen deze "heren" gewoon e.e.a terug te betalen. Ok, als het kale kippen zijn is er weinig te plukken en helaas mag je ze niet verplichten om er voor te gaan werken, maar veel van dit soort boefjes komen helemaal niet uit een kansarm gezin.
|
16 aug 2007 16:19 |
|
|
Rob986
|
In hoeverre kun je dan vervolgens eea verhalen op de ouders?
|
16 aug 2007 16:25 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Re: WOEST!!!!
Dat klopt, want in zo'n inrichting mogen ze na 2 mnd goed gedrag gewoon op onbegeleid verlof als ze maar netjes beloven voor het donker weer thuis te zijn!
Wat een K*T verhaal man! Krijg je het een beetje orig. terug? Ik zou zoals Paul al suggereert hem terug naar de fabriek sturen en alleen met AM origineel materiaal laten oplappen.
Hufters zijn het!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
16 aug 2007 16:39 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Origineel materiaal... , ik denk dat er voor Aston érg weinig aftermarket materiaal te verkrijgen is, wat níet origineel is... , lijkt me een bijzonder kleine markt
|
16 aug 2007 16:50 |
|
|
Melvin19
|
daar zal ik ook niet vrolijk van worden
|
16 aug 2007 17:03 |
|
|
500E
Audi V8
Mercedes SL 280
Discovery 3 HSE V8 2005Heemskerk
|
Gepakt, dat is mooi. Echter: ik spreek meteen de hoop uit dat de daders geen "kale kippen" zijn. Dit, in combinatie met een moeilijke jeugd zal er waarschijnlijk voor zorgen dat je kunt fluiten naar je centen. Het jongetje heeft het zo zwaar gehad in zijn jeugd... en u bent toch verzekerd, meneer?
Never the less: of dat hotel nu wel of niet aansprakelijk gesteld kan worden weet ik zo net nog niet. Het parkeerterrein maakt deel uit van een commercieel geëxploiteerd complex en men kan nog zoveel bordjes ophangen dat parkeren voor eigen risico is; een feit blijft dat onderhavig parkeerterrein commercieel wordt uitgebaat. Da's hetzelfde met een wasstraat: de meeste mensen denken dat men bij schade in de wasstraat niks vergoed krijgt maar niets is minder waar: de uitbater van een wasstraat is altijd aansprakelijk voor jouw schade. Misschien is er dan toch iets mogelijk.... Maar goed; hou eerst dit kansarme, misbruikte joch eens aan zijn enkels in de lucht en blijf schudden tot er geen cent meer uitvalt. Succes!
|
16 aug 2007 17:10 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
mooi idd dat 1 v.die gassies gepakt is, eerst (heel hard) goed schudden voor gebruik en dan met pek & veren door de straat, stelletje LOSERS
zoo, ben weer wat rustig ............
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
16 aug 2007 17:15 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Mooi dat de politie meldt dat ze een van de daders te pakken hebben, maar heb wel het gevoel, dat ze een beetje valse hoop geven...
Wellicht een rare vraag, maar is dit soort "schade" inderdaad gewoon te verhalen op de personen zelf? (lees: ik ben in de gelukkige positie, dat ik zoiets nog nooit meegemaakt heb, vandaar de vraag)...
|
16 aug 2007 17:51 |
|
|
Devils son
|
Hangt af van de leeftijd van de boefjes en hoe kaal de ouders als kip zijn...
|
16 aug 2007 17:55 |
|
|
Devils son
|
Ja. De praktijk is niet altijd even eenvoudig in deze. Maar als vast staat dat iemand jouw auto heeft vernield, dan moet deze de schade uiteraard vergoeden.
Er spelen hier overigens meerdere aansprakelijkheden en verzekeringskwesties (hoewel vandalisme volgens mij meestal uitgesloten is omdat het kennelijk niet behoort tot "alle risico's" ), maar ik ga jullie er niet mee lastig vallen.
|
16 aug 2007 18:00 |
|
|
Rob986
|
Gewoon alles verkopen wat ze aan waarde hebben, desnoods jaren beslag op elke soort van inkomen, bijstand weet ik veel. Als de mannetjes nog te jong zijn beginnnen bij de ouders, zodra ze zelf gaan verdienen zelf betalen.
Gewoon met je "poten" van andermans spullen afblijven. Toch doen, dan laten voelen hoe pijn dat doet en hoelang dat pijn kan doen!
|
16 aug 2007 18:01 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Da's nou de reden dat ik geen cabrio rijd... wat een trieste figuren lopen er toch rond. Ik hoop dat je de boel netjes vergoed krijgt van dat geteisem.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
16 aug 2007 18:23 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Daarom laat ik het dak altijd open...
Maar weten jullie wat zeker net zo erg is, die ouders houden vaak hun kroost de hand boven het hoofd.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
16 aug 2007 18:31 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
goed werk van de Ned. politie dat ze alvast één dader hebben opgepakt !
Hoe zit het eigenlijk met de beveiliging van een cabriodak -> detecteert een volumetrisch alarm niet als ze door de dakhemel knippen / steken?
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
16 aug 2007 18:53 |
|
|
3 liter-man
911 SCAlkmaar
|
Erg zuur , Gauw laten repareren, en niet meer te veel over nadenken.
Gastjes staan binnenkort met een joint in de hand 15 uur taakstraf uit te voeren ofzo. Blijf relaxed en leef langer , al zou ik het niet moeten zien gebeuren, wat ik zou ze de neus flink breken.
sterkte met het vertrouwen de komende tijd in de medemens op straat
_________________________________________ Verwen uzelf, rijdt negen-elf
|
16 aug 2007 19:25 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
16 aug 2007 20:11 |
|
|
horn
PF #57
|
wees blij dat ze in je dak gesneden hebben en niet in jou. iedereen zal wel gehoord hebben wat die twee 16-jarige gastjes in Amstelveen geflikt hebben. Iemand doodgestoken om een fles cola.
volgens mij, als je aangifte hebt gedaan, krijg je een uitnodiging voor de rechtszaak. Kom je vast wel meer over ze te ween (mocht je dat willen...)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 aug 2007 20:19 |
|
|
markk
MY01 BoxsterS
|
Bin there. Terug van vakantie, direct ff rijden in de BoxsterS 's avonds en al opvallen dat er meer windgeruis is. Ik nog, ach heb twee weken niet in een cabrio gereden. Stoppen bij lantaarnpaal en bijna jankend een gat van 20 cm in je cabrio dak vinden.
Auto staat nu altijd met hardtop en met diverse camera's (zichtbaar en onzichtbaar) geparkeerd.
Mooi dat de daders gepakt zijn. Uitbuiten en stiekem zelf hun topje even met een stanleymes bewerken ...
Suc6
Mark.
|
16 aug 2007 20:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Zet je er elke avond de hardtop op? risico van cabriorijden, klote maar het is niet anders. Zou er niet zo gestressed van worden... zonde van de fun die je met je auto kan hebben!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 aug 2007 20:45 |
|
|
aero
996 Turbo
|
wat een schoftentuig.
Ik hoop dat er iets te verhalen is. Ook mijn nachtmerrie als ik hem ergens neerzet. Hij is verzekerd maar toch. Het idee alleen al.
Zo`n mooie Aston Martin
succes !
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
16 aug 2007 21:03 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
TOP !!!!
Aanpakken die Hamlappen...
Ik zou absoluut naar de rechtbank gaan !!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
16 aug 2007 21:49 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
16 aug 2007 22:05 |
|
|
Lydia
|
Hoi, Erland!
Wat kl^%$@#, zeg! Ik werk in een hotel en ik kan je zeggen dat je bij het hotel geen kans maakt deze schade te verhalen. Ik weet wel zeker dat ze zo'n bordje hebben hangen dat ze niet aansprakelijk zijn en dat parkeren op eigen risico is. Dat kun je wel shaken, bespaar je de moeite en ergenis. Steek die energie maar in het laten repareren van je mooie AM.
Kom je die gasten tegen: eerst héél hard om hulp roepen en dan timmeren (is mij door de recherche geadviseerd ).
Ze moesten die gasten gewoon plees laten schoonmaken totdat ze de schade betaald hebben.
Sterkte ermee!
|
16 aug 2007 22:09 |
|
|