Auteur |
Bericht |
Speedy1980
964 TL Limited Edition
|
Met een C4 spinnen, dat gaat niet werken. Daar moet je zo ontzettend veel vermogen voor hebben, want je moet alle vier de wielen laten spinnen, anders gaat het niet goed.
|
16 okt 2007 19:27 |
|
|
Jort
Groningen
|
Kan me herinneren dat Jason baked Potato ...ehh.. Plato bij Top Gear met een 996 4S ooit een mooie donut maakte vanuit stilstand. Was verbaasd hoe gemakkelijk het leek, maar moet wel bekennen dat hij halverwege een randje gras meepikte.
Voor de Top Gear fanaten: dat filmpje met de 996 vs Yamaha R1.
_________________________________________ Tjolk.
|
16 okt 2007 20:21 |
|
|
horn
PF #57
|
deze. goeie makkelijke donut...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 okt 2007 20:32 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Nee, want je kan bij een C4 niet één as wel en één as niet laten spinnen.
Dat kan dan weer wel. Maar lijkt mij niet iets om aan te leren op het internet...
|
16 okt 2007 20:34 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Of gewoon regen en banden van een jaar of 7-8 oud (liefst met weinig profiel). Maar dan nog is een burn-out niet mogelijk om bovengenoemde reden.
|
16 okt 2007 20:36 |
|
|
horn
PF #57
|
k*t, iemand een c4 ruilen voor een c2?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 okt 2007 20:38 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
in tegenstelling tot een "veel inteligentere" donut, heeft een burn-out (van oorsprong) wel zin...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
16 okt 2007 20:44 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Jah om de banden op temperatuur te krijgen + een vers laagje rubber voor een betere grip.
Dat heeft enkel nut op de drag strip en niet in het openbaar verkeer.
|
16 okt 2007 20:49 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
ja, nou hebbie spijt hè...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
16 okt 2007 20:58 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ahh, niet echt vanuit stilstand dus. Meer een handrem bochtje half door het gras, afgemaakt met een mooie donut.
Ik word schijnbaar ook een dagje ouder.
_________________________________________ Tjolk.
|
16 okt 2007 21:20 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Die zijn er hoor, 4x4 met *veel* vermogen
http://www.youtube.com/watch?v=PUL6jFvCk8A
|
16 okt 2007 22:12 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
en voor een c2 een line lock installeren dan kan iedere ... het gewoon.
je druk de rem in , je houd het knopje van de line lock vast en laat de rem los .
nu blijven de voor remmmen onder druk en achter niet je remt als het ware met het knopje.
gas geven koppeling oplaten komen en klaar wel op tijd stoppen
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
17 okt 2007 0:03 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Hehe, een burnout met een 4 wiel aangedreven kar? Vergeet het maar! Misschien als er veyron achterop staat maar anders niet.
|
17 okt 2007 9:06 |
|
|
Speedy1980
964 TL Limited Edition
|
Ja ik heb het een keer gedaan met mijn porsche, heuvel op, moest stilstaan voor stoplicht, direct naast het stoplicht moest je samenvoegen van 2 naar 1 baan. Het was zeiknat, dus ik denk geef wel een hoop gas. Toen het groen was, gas, ik stond met 4 wielen te spinnen haha. Maar goed regen is voor mietjes die geen echte burnout kunnen maken.
|
17 okt 2007 9:23 |
|
|