Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 19:40

Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
bezit baart zorgen (momenteel) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
Ach, ik ben alweer wat tot rust gekomen, zie eerdere antwoorden.
Maar toch, t blijft hier onrustig in Amsterdam West.
Ik heb naast mijn 911 , voor dagelijks gebruik en ja dat is een luxe probleem dat weet ikook wel een toyota camry, lekker onopvallend, maar die hebben ze ook al ontdekt, vul zelf maar in.
Wellicht dan toch maar de stalling van de tot nu vermiste ,'onze W de Pundert', wellicht is ie dan veilig, alhoewel waar is onze W. de P.? :roll:
Zie ook ander topic!!

26 okt 2007 20:58
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
alvin01 schreef:

Hoor ik niet zo vreemd van op.... Woningen renoveren.... Huur omhoog drijven.... Meesten de huur niet meer kunnen betalen en genoodzaakt om een ander plaatsje te zoeken... (Oftewel, probleem gevallen eruit werken :wink: ) enz... :arrow: Probleem verschuiving.... En mensen worden nijdig en gaan afreageren.... Vul maar in. :evil:

alvin01 schreef:
waar is onze W. de P.? :roll:

Die ligt waarschijnlijk met de gemeente te vechten... :roll: 8)

27 okt 2007 3:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Rob 944 schreef:
Waarom denk je dat ik weer een Opel Astra Stationwagon op G-3 heb ? Valt niet op.
Ik vind een amerikaanse SUV hartstikke mooi,maar je hebt gelijk de milieu-lobby op je dak.Of een vreemde breedgebouwde kerel die je auto komt halen omdat die op de "bestellijst" staat. :roll: :roll:

horn schreef:
en om die reden rij je niet de auto die je mooi vindt? :? :shock:

G3 valt idd niet zo op :mrgreen:

27 okt 2007 7:28
Profiel
PorscheForum Rakker
944
Grave
Bericht 
Klassieke auto's,klassieke motoren,sommige SUV 's.Hartstikke leuk allemaal,maar hoe lang nog.De weerstand tegen dit soort auto's en motoren groeit met de dag.
De Europese Unie ziet het klassieke wagenpark als cultureel erfgoed,mede door toedoen van de Fehac.Maar hoe lang nog ?
Je zult je schuur vol hebben staan met klassiek materieel............. :roll: :roll:

Eigenlijk zou ik er schijt aan moeten hebben,en gewoon van de hobby moeten genieten,maar ben wel een beetje huiverig geworden.
......die heeft pech !!

28 okt 2007 16:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
yohanv schreef:
alvin01 schreef:

Hoor ik niet zo vreemd van op.... Woningen renoveren.... Huur omhoog drijven.... Meesten de huur niet meer kunnen betalen en genoodzaakt om een ander plaatsje te zoeken... (Oftewel, probleem gevallen eruit werken :wink: ) enz... :arrow: Probleem verschuiving.... En mensen worden nijdig en gaan afreageren.... Vul maar in. :evil:

alvin01 schreef:
waar is onze W. de P.? :roll:

Die ligt waarschijnlijk met de gemeente te vechten... :roll: 8)

In your dreams. Woningen renoveren. Bewoners lekker aan de subsidie. Maken weer een teringzooi van buurt (zie Mercatorplein). Klagen weer over van alles. Weer lekker renoveren. Het probleem wordt niet verschoven. De probleemfiguren blijven lekker zitten waar ze zitten. 38k werkelozen in 020 waarvan 8k HBO+. En op de laatste banenbeurs kwam geen hond. Dat afreageren van die mafkezen moeten ze lekker op zichzelf doen. Geen opleiding, wel een grote bek en vervolgens respect :ass: willen.

28 okt 2007 17:02
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Rob 944 schreef:
Eigenlijk zou ik er schijt aan moeten hebben,en gewoon van de hobby moeten genieten

dat bedoel ik! :thumleft:

28 okt 2007 20:06
Profiel
PorscheForum Rakker
944
Grave
Bericht 
Oóóóóóóówwwwwwwkkkkkéééééééééééjjjjjjjjj.................... :drive: :drive: :twisted: :twisted:
......die heeft pech !!

28 okt 2007 22:01
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2