Auteur |
Bericht |
Olaf
911 Carrera S
|
... als we het tenminste nog na kunnen vertellen 
|
06 nov 2007 18:19 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
Dát wordt lastig, tenzij..........................we meer belasting gaan betalen!
(De oplossing voor álles  )
|
06 nov 2007 18:43 |
|
 |
Lydia
|
Aangezien ik 1 kilometer van het strand woon, heb ik de tuinmeubeltjes maar in de garage gezet. Dank je mannen ... jullie hebben nu definitief mijn hoop op de zomer ontnomen 
|
06 nov 2007 23:57 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Zet ze maar weer buiten hoor Lydia!
KNMI gelooft niks van superstorm
Icoon WeerDe superstorm die de Engelse weerkundige Piers Corbijn voor eind november voorspelt, is complete nonsens volgens het KNMI. Het meteorologisch instituut zegt dat de voorspelling ''niet serieus is te nemen''.
Corbyn verwacht tussen 24 en 28 november windstoten van meer dan 200 kilometer per uur, hetgeen nog nooit vertoond is in Nederland. Komend weekend zou Nederland al een voorproefje krijgen op de superstorm, heeft hij berekend. De Brit voorspelt het weer op basis van zonneactiviteit en richt zich vooral op de lange termijn. Hij claimt een succespercentage van 75%.
Namens het KNMI zegt Cees Molenaars dat Corbyn onnodige paniek veroorzaakt. De berichten over de storm zijn volgens Molenaars gebaseerd op sensatie en missen iedere wetenschappelijke grond. ''Op deze manier maak je mensen onnodig bang en dat is gevaarlijk.''
Het gaat dit weekend vrijwel zeker stormachtig worden, voorspelt het KNMI, ''maar dat hoort gewoon bij het najaar. Mocht er reden zijn tot paniek dan geven we een weeralarm af.''
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
07 nov 2007 0:02 |
|
 |
Lydia
|
Ga ik morgen doen, Rob. Parasolletje erbij, bikini ... gaat deze dame tóch nog bruin worden 
|
07 nov 2007 0:06 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Wel makkelijk, zo'n storm. Zijn alle bladen van de bomen af in een keer, dus kun je met een weekend doorwerken de tuin weer bladvrij maken.
En als het niet stormt vind ik het ook wel best.
|
07 nov 2007 11:23 |
|
 |
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Nee, die zijn lekker betrouwbaar met hun voorspellingen
Lydia, laat de spulletjes maar lekker binnen staan hoor 
|
07 nov 2007 11:31 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
de helft binnen, de helft buiten.
Problem solved 
|
07 nov 2007 11:43 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Even geduld nog, komt vanzelf veranderering in...
http://www.ad.nl/binnenland/article1804742.ece
_________________________________________ Racefun events
|
07 nov 2007 12:40 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Mooi hoor: politiek. Ten oosten van die randstad is nog ik weet niet hoeveel ruimte over om huizen weg te zetten (alleen mag dat niet omdat grondspeculanten anders minder veel verdienen), dus willen ze de zee inpolderen omdat door het weigeren om bouw toe te staan de grondprijzen inmiddels zo hoog zijn dat het al goedkoper zou kunnen zijn om de zee te vervangen door land...
Waarom twijfel ik af en toe aan het gezond verstand van politici?
Was diezelfde politiek er niet van overtuigd dat als we niet rap wereldwijd minder CO2 gaan uitstoten, wat zeer waarschijnlijk niet gaat gebeuren, dat dan de noordzee totaan Apeldoorn ging reiken? Gek zo'n mening en dan toch in diezelfde zee willen bouwen. 
|
07 nov 2007 16:42 |
|
 |
Lydia
|
Hier stormt het nu toch al aardig, hóór!
Kan ik toch weer in Apeldoorn wonen ... aan het strand 
|
07 nov 2007 17:00 |
|
 |
Lydia
|
Hier in Egmond is het hele strand al verdwenen!!! De zee staat al tot aan de duinen. En de échte storm is nog niet eens begonnen 
|
09 nov 2007 17:51 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Sterkte, Lydia. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
09 nov 2007 17:56 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Dat gebeurt toch bij elke grote storm in Egmond?
Dat wordt nog wat als de echte superstorm over 2 weken komt.....
Sterkte , maar als die komt houden wij het hier in Mokum ook niet droog 
|
09 nov 2007 18:04 |
|
 |
Lydia
|
Mochten jullie niets meer van me horen ...
|
09 nov 2007 18:04 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
dan zit je in apeldoorn zonder pc 
|
09 nov 2007 18:07 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Zover laat je het toch niet komen ????
Lydia : snel deze jongens bellen.....
http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... =Arieenina
|
09 nov 2007 18:10 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
09 nov 2007 20:29 |
|
 |
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Zoveel "storm" zal der wel niet komen, beetje meer regen en wat hogere water standen. Tis wel goed dat ze de westerschelde keerring hebben gesloten + dijk bewaking.
Maar jah beter voorkomen dan genezen denk ik maar zo. Dit zal geheid een onderdeel zijn van opwarming van de aarde..Zo zie je maar heo het kan veranderen (niet dat ik iets met het milieu heb maar het valt op).
|
09 nov 2007 20:46 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Wat heeft het met het opwarmen van de aarde te maken?
Het is gewoon herfst.
_________________________________________ Racefun events
|
09 nov 2007 21:09 |
|
 |
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Dat gaat mooi niet gebeuren!  ,. we kunnen hier nu nog mooi tamelijk vrij autorijden en dat willen we wel zo houden  .
|
09 nov 2007 21:15 |
|
 |
Lydia
|
Die jongens laat ik in iedergeval niet m'n Porsche verhuizen
Al gezien wat er in Duitsland en Engeland gebeurd is? Mhhhh ... ik hoop dat het niet nog harder gaat waaien. Alhoewel de zee er fantastisch uit zag vanmiddag. Zolang die zee maar op 1 km afstand van m'n hutje blijft 
|
09 nov 2007 21:27 |
|
 |
ruud964
Hoeksche Waard
|
Tja omdat het onderwerp milieu, politiek zo'n geweldig onderwerp is. En omdat veel mensen blindelings hier zich achter scharen zonder even zelf na te denken. Als je, zoals jij terecht opmerkt, goed luister naar de politiek kom je wel wat tegenstrijdigheden tegen.
Veel wordt dan ook opgehangen aan het zogenaamde broeikaseffect, waardoor sommigen zelfs denken dat een stormpje in de periode hersft iets bijzonders is.
De weermannen en vrouwen die tegenwoordig zogenaamd het weer trotseren en verslag doen ter plaatse van de "verschrikkelijke storm" sterkt ook lekker dat gezamenlijke gevoel
Of zou in dat alles de financiën een rol spelen 
|
09 nov 2007 22:34 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Tuurlijk, die krijgen allemaal een dikke bonus van "de politiek".
_________________________________________ Tjolk.
|
09 nov 2007 22:45 |
|
 |
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Spring d'r maar weer bovenop Jort. 
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
09 nov 2007 23:03 |