Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 1:28

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 S
Loosdrecht
Bericht 
HTC Touch, bevalt me goed, hoewel soms wat traag, maar niet zo traag als mijn communicator.
Heerlijk om lekker mee te "pielen".
Mijn vrouw gebruikt hem overigens ook, ook naar volle tevredenheid...

03 dec 2008 21:10
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
wolf schreef:
iphone is gewoon de benchmark.

Hoor ik hier een apple-fan?

M.i. zijn appeltjesfanaten zeer tevreden met de Iphone, niet appeltjesfanaten zijn er gereserveerder over. Dus als je een appeltjescomputer hebt lijkt mij de Iphone een prima keuze. Zo niet kan deze wel tegenvallen.

Ik vind b.v. het toetsenbord van de Iphone een crime... Zo vaak als je mis zit... Dan heb ik liever het fysieke toetsenbord van de X1.

Maar goed, het blijft een kwestie van smaak. Zo vind ik de X1 ook gewoon het mooiste toestel. Maar het is daardoor ook een gewichtig toestel en dat is ook niet voor iedereen...

03 dec 2008 21:39
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Toch wel een hoop enthousiaste reacties over de I-phone :shock: , terwijl die met een aantal specs (o.a. pixels, flash, video) het niet lijkt te halen tov enkele concurrenten.

De iPhone koop je niet puur op specs, de interface en applicaties maken het toestel. Cooler komen ze niet.

03 dec 2008 23:44
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo S
Amsterdam
Bericht 
Iphone gebruik ik nu al een half jaar, het is en blijft een super "aaibaar" toestel. Veel app. te downloaden, erg leuk! Qua Bluetooth niet op elke carkit goed resultaten (galm), maar de Parrot doet het goed.

Nadeel: snel leeg (ik bel veel dus na een 1/2 dag leeg), wil af en toe nog wel eens vastlopen (nee ligt niet aan Jailbrake, we hebben er nml. 10 st. momenteel en zowel de 2G als 3G heeft er last van). En raar en overklaarbaar op Aruba kan je niet bellen, wel smsen en gebeld worden.

Maar ik ben er nog steeds erg tevreden mee, denk alleen dat je met bv een Nokia, qua betrouwbaarheid beter af bent.

04 dec 2008 0:14
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Tja, ik heb nu alweer een paar maanden een Nokia E66 (dus de opvolger van je huidige Rob!). Ding is geweldig, ding is WEL snel, doet precies wat hij moet doen, en is ook nog eens lief en slank.

Collega's hier lopen rond met een iPhone :cheesy:, een X1 en een N95. Moet zeggen, het doet allemaal hetzelfde, dus dan maar de kleinste ;)

Batterij gaat ong. 2-3 dagen mee, afhankelijk van hoeveel ik bel en hoeveel ik mijn mail synchroniseer :cheesy: .... E71 is zo mogelijk nog mooier, top toestel en relatief zijn ze beide erg goed te betalen (tov. iPhone en X1).

X1 heeft overigens wel een mega-resolutie, dat terzijde!

04 dec 2008 9:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
nou, benieuwd wat de keuze gaat worden.
zoals hier al gezegd zijn sommige telefoons op bepaalde punten beter of juist minder goed dan een iPhone. Is maar net waar je je prioriteiten legt.
Om foto's te maken, gebruik ik m'n fototoestel, om filmpjes te maken mijn videocamera (hoewel je met het programmaatje Cycoder wel kunt filmen met een iphone, moettie wel voor 'gehackt' zijn (zie link)
Ik heb 'm (de eerste versie indertijd al) gekocht vanwege het gebruiksgemak, het scherm met multitouch, de vele functies (iPod, mail, internet, iPhoto, iMovie etc) en vooral vanwege de looks en omdat ik al jaren op een mac werk en makkelijk met alles te syncen is. Plus dat er mega veel leuke, makkelijke, interessante programma's op te zetten zijn. (around me, fring (msn), kooaba (herkent filmposters/dvd & cd-hoezen), snaptell (idem, ook boekcovers), shazam (herkent muziek), allerlei file-info/gps-tracker progs, translaters, unit&currency-converters, file-info, veeeel spelletjes, internet-applicaties, customize-dingen, (andere) onzin, etcetc). Heb dus als het ware mijn computer op de phone.
Succes met kiezen :P

04 dec 2008 11:36
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
ben het eens met ingo, compu op de phone.
en het werkt allemaal lekker intuitief goed.
en er zijn tienduizenden programmaatjes te downloaden, oa http://dynolicious.com/

04 dec 2008 11:51
Profiel
PorscheForum Junkie
amsterdam
Bericht 
...en -niet onbelangrijk- verschillende Porsche-thema's 8)

04 dec 2008 11:56
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
nou herbst, dat gaat dus een ipheun worden, toch? :mrgreen:

04 dec 2008 11:58
Profiel
Bericht 
Ik heb een Iphone om mee te bellen en om er lekker mee te spelen! IK vind dat als je een Iphone hebt je deze wel moeten Jailbreaken (softwarematig kraken). Hierdoor heb je de mogelijkheid om vele zinnige en onzinnige programma's, wallpappers, ringtones, spelletjes, enz... te downloaden! Jailbreaken gaat tegenwoordig heel erg makkelijk! :wink:

Heb nu zelfs iets gedownload waarmee je kerstverlichting op het scherm ziet in vrolijke kleurtjes om de depressieve en donkere wintertijd te bestrijden! :lol:

04 dec 2008 12:18
Profiel
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
ingo schreef:
nou, benieuwd wat de keuze gaat worden.

Aangezien ik een volgzaam type ben, nijg er momenteel naar om als een goede patiënt te luisteren naar de Afbeelding......., al klinkt die X1 ook niet slecht! :wink:

Inderdaad maar weer eens een keer geen Nokia!

@wolf: hoe vaak moet zo'n Appeltje geserviced worden? 8)

04 dec 2008 21:14
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Rob Herfst schreef:
al klinkt die X1 ook niet slecht!

Ik zou ze bij de BC eens naast elkaar bekijken. Uitstraling van de toestellen en ook bediening is totaal anders.

Eigenlijk is het net als met de vraag GT3 of Turbo: gewoon beiden rijden en dan weet je het... :wink:

04 dec 2008 21:35
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
goed zo jongen. Afbeelding
services lopen via itunes, automatisch.
no oil needed :colors:

04 dec 2008 21:36
Profiel
Bericht 
wolf schreef:
services lopen via itunes, automatisch.

Hetgeen wel mis kan gaan... wat een bekend kwaaltje is (waar mijn vrouw niet gelukkig van werd).

En na jailbreaken zijn updates niet meer mogelijk dacht ik. Toch?

04 dec 2008 21:42
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
geen idee. heb de mijne origineel gelaten.
nooit vastlopers of andere ellende. sorry.

04 dec 2008 21:46
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
het duurt altijd even maar dan kan je ook weer updaten naar die nieuwe software.

robert

04 dec 2008 21:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Ik heb een nokia 9300i eens aangeschaft , puur om onderweg bij wachttijden , op P.F. bij te lezen .
In het begin was het een geweldig alternatief , maar sinds een aantal maanden krijg ik het bericht dat ik gebannerd ben op het forum .
Nu is het voor mij een waardeloos ding . :!: :cry: :evil:

04 dec 2008 21:56
Profiel Facebook 
Bericht 
Updates voor een gejailbreakte Iphone zijn gewoon mogelijk! Alleen moeten die gemaakt worden door "hackers". Maar deze zijn gewoon via bijvoorbeeld de Iphoneclub te downloaden en daar staat precies wat je moet doen! Ik heb zelf nu een jaar de Iphone. Oorspronkelijk uit Amerika. Deze toen gekraakt. Dat was versie 1.1.2. Een half jaar geleden update naar 1.1.4 gedaan en nu zit ik op 2.1. Allemaal heel erg makkelijk. Ben er nog steeds blij mee! :D

05 dec 2008 10:44
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Ik heb zelf nu een jaar de Iphone.

Dat is dan niet de 3G... (toch?)

Ik had het nadrukkelijk wel over de 3G.

05 dec 2008 11:07
Profiel
Bericht 
Ook te jailbreaken en up te daten!!! :wink:

05 dec 2008 11:09
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:

Zou kunnen...

05 dec 2008 11:11
Profiel
Bericht 
http://www.iphoneclub.nl/forum/f59/iphone-help/f60/wiki-handleidingen/25764-jailbreak-quickpwn-3g-firmware-2-2-windows.html :wink: 8)

05 dec 2008 11:23
Profiel
Bericht 
Ik gebruik nog steeds dit :arrow: Afbeelding
Heb ik nu al een half jaar..........is voor mij erg lang met een telefoon :lol:

05 dec 2008 16:37
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
amsterdam
Bericht 
Devils son schreef:
Wimpie77 schreef:

Zou kunnen...

Ja hoor. Prima zelf te doen. Heb eerst een jaartje de 2G gehad en nu bijna half jaartje de 3G. Is nog makkelijker te jailbreaken en updates zijn er meestal al binnen een week na de officiële release (in het geval van 2.2 besturing bijvoorbeeld). Op internet veel duidelijke info over hoe dat te doen ook. :idea:

05 dec 2008 17:07
Profiel WWW
Bericht 
ingo schreef:

Ja hoor. Prima zelf te doen. Heb eerst een jaartje de 2G gehad en nu bijna half jaartje de 3G. Is nog makkelijker te jailbreaken en updates zijn er meestal al binnen een week na de officiële release (in het geval van 2.2 besturing bijvoorbeeld). Op internet veel duidelijke info over hoe dat te doen ook. :idea:

Mijn vrouw heeft daar helemaal geen interesse in, dus vandaar dat ik er nooit goed naar gekeken heb.

05 dec 2008 17:11
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 100  Volgende