Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
 Re: Forummers' Fietsen
Volgens mijn vrouw toch niet... (En die kijkt RTL Boulevard e.d....) Hij heeft i.i.g. wel smaak: 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
05 jun 2009 15:27 |
|
 |
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Die heppie uit mijn album gejat: 
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
05 jun 2009 16:27 |
|
 |
Melvin19
|
dit is mijn Fiets  en jah, hier fiets elke dag mee naar school soms vraag ik me af hoe dat nog steeds goed gaat tegenwoordig 
|
05 jun 2009 18:35 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
ben naar een fat boy fiets aan het kijken... 
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
05 jun 2009 19:51 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Foto verwijderd, voegde niets toe aan dit topic 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
Laatst bijgewerkt door Henk op 17 jun 2009 12:31, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 jun 2009 20:19 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik heb alleen maar vintage fietsen: een zilvergrijze Koga racefiets ca. 1980, een matpaars metallic rigid Giant ATB ca. 1990 met carbon wielen en voor dagelijks gebruik een BSA Gents Tourer ca. 1975 in smaakvol bruinmetallic, met een Sturmey 3-naaf, een leren Brooks-zadel en trommelremmen. Heerlijke fiets, de schoonheid kunstig verborgen onder een laag roest.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
06 jun 2009 0:12 |
|
 |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
fietsen???? Op de dag dat ik 16 werd heb ik dat ding weggegeven en er nooit meer een aangeschaft. Dat is echt niets voor mij. Ik kom hier rondom ons huis de heuvels niet omhoog zonder pijn in de knieen. Dus lang leve de voertuigen met verbrandings motor 
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
06 jun 2009 2:38 |
|
 |
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
@dannyl
Dat is juist de droom van elke fietser. De berg omhoog! In augustus zit ik weer drie weken in de alpen. Lekker iedere dag weer 10% of meer omhoog! Kan bijna niet wachten.
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
06 jun 2009 8:23 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
@Wimpie77: 3 maarliefst, ik moet volgende week geloof ik die van ons halen. fiets 5 in de garage (voor twee personen) Heb dit jaar al eenmaal gefiets  maar wel op een fijne fiets, heb nog een Gazelle Torrente staan, zo iets als deze......... 
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
06 jun 2009 11:09 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
 Ja, dat kan niet missen na zo'n weekend 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
07 jun 2009 19:57 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Hierop begeef ik mij dagelijks naar de praktijk door weer en wind.  Dan blijft de P lekker warm en droog in de garage.
|
07 jun 2009 20:07 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
'k heb 6 (  ) fietsen....... triathlon: giant tcr tijdrit : giant mcr mtb: specialized rockhopper koersfiets : denti (nog in staal, van in de tijd dat mercxk nog koerste...) fiets om mee naar de bakker te rijden : scott ligfiets : minerva m'n vrouwke ook een gewone + koersfiet oudste zoon: 2 mtb + koersfiets 2e zoon 1 mtb + koersfiets + gewone fiets voor school + de 2-ling (4 jaar) elk een driewieler.....
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
08 jun 2009 4:38 |
|
 |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
mischien haal ik daar wel ergens op een berg in, met de porsche 
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
08 jun 2009 6:59 |
|
 |
E.T.
500E, Challenge Stradale
|
Mijn bakfiets. Model FF 995. FF 996 (ietsje verlengde bak) bestaat ook, maar door alle geruchten over dubieuze betrouwbaarheid van dit type, volgens welingelichte bronnen, durfde ik die niet aan te schaffen. Stel je voor dat ie ploft als ik met de kinderen fiets... 
|
08 jun 2009 13:13 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Dat gevoelige IMS Lager heeft allen de GT3 last van Heb dezelfde bakfiets , in het ferrari rood 
_________________________________________ Timeless objects
|
08 jun 2009 13:27 |
|
 |
E.T.
500E, Challenge Stradale
|
Klopt! Maar dat komt door de Europipe uitlaat  .
|
08 jun 2009 14:24 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Val je van je geloof af....rood  Zilvergrijs toch 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 jun 2009 14:27 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
 (eerlijk gejat van barolo....Sinsheim)
|
08 jun 2009 18:44 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
 De sterkste benen winnen  Of je staat eeuwig stil 
|
09 jun 2009 20:53 |
|
 |
Porsche911Chris
EX! witte 911 3.2 1987. En nu heel rustig op zoek naar een 964.Midden van het land
|
Ik kwam het topic wat laat tegen, maar....ik ben ook wel een beetje een fietsen enthousiasteling. En dan met name Simplex, later overgenomen door Gazelle, en Pedersens. Zie album.
_________________________________________ In between Porsches. Van klassiek naar ietsje moderner. PF #2264 Veloce e Tutto !!
|
09 jun 2009 22:52 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Mijn biekjes: Deze net nieuw:  En deze voor de sporterij: 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
09 jun 2009 22:59 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
 Leuk Chris, dus maar uit je album hier geplaatst  Lange benen 
|
09 jun 2009 23:06 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
 Op speciaal verzoek.... de RaBo Cruiser, een heel nest van die dingen....  @Radboud mooi nieuw fietsje Rad  ken ik ergens van 
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
09 jun 2009 23:26 |
|
 |
Porsche911Chris
EX! witte 911 3.2 1987. En nu heel rustig op zoek naar een 964.Midden van het land
|
Nee hoor, normaal (ik ben 186). Maar op een Pedersen zit je wat hoger dan normaal. Fietst wel heel lekker! En dank voor het foto plaatsen, heb ik nog steeds niet onder de knie. Ik blijf een digibeetje... Groet, Chris
_________________________________________ In between Porsches. Van klassiek naar ietsje moderner. PF #2264 Veloce e Tutto !!
|
09 jun 2009 23:33 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik heb zo'n zelfde rosding, ook de kleuren ... alleen zonder die oerlelijk refelectoren in de wielen.  Goed ding, geveerde voorvork en achterbrug.. alleen mijn achterste derieur is kapot en moet ik nog even laten vervangen 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
10 jun 2009 18:16 |
|
|