Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
 Re: Kroymans in de ´uitverkoop´ - veiling
Wat keken we toch tegen zo'n man op hé Haalde regelmatig de tv en kon het allemaal zo mooi vertellen Heb ook een aantal malen staan te kwijlen aan de Soestdijkerstraatweg 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 jul 2009 15:48 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Wie niet inderdaad? 
|
07 jul 2009 15:52 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dit is eerder al in de pers geweest. Ik snap ook niet waarom dealers niet gewoon rechtstreeks de BPM over maken aan de overheid. Als iemand over de kop gaat worden wel meer zaken niet betaald, maar dat is niet meteen frauduleus.
|
07 jul 2009 17:35 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
@devils son; in mijn optiek wel als er keuzes gemaakt gaan worden, wie wel en wie niet betaald gaan worden.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
08 jul 2009 22:14 |
|
 |
horn
PF #57
|
vervelend als je bij degenen hoort die niet betaald worden. maar frauduleus? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 jul 2009 22:31 |
|
 |
bully
|
|
08 jul 2009 22:42 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
M.i. alleen als je dat op zo'n wijze doet dat je er zelf beter van wordt (b.v. eigen ltd in een warm land die rekeningen stuurt voor een fijn "pensioen"). Eerst betalen wat eerst betaalt moet worden... dat is geen fraude. Dat is standaard kopje onder gaan wanhoop.
|
09 jul 2009 9:07 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Tuurlijk. Voor dat geld moeten ze dranghekken neerzetten denk ik
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
09 jul 2009 14:11 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
09 jul 2009 16:32 |
|
 |
bully
|
Vanavond 21.50 in Zembla..Mister ferrari...over het autoimperium van Frits Kroymans....
|
08 nov 2009 19:32 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Hij heeft er nog 40 liggen , mio's welterverstaan 
_________________________________________ Timeless objects
|
08 nov 2009 19:39 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ja, zielig he 
_________________________________________ rouge et noir
|
08 nov 2009 20:45 |
|
 |
horn
PF #57
|
En terecht, hard voor gewerkt.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 nov 2009 21:51 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Exact. Man heeft een paar honderd miljoen weggepist. En inderdaad er staan een paar duizend man op straat. Hij wilde dat ook niet, heeft er 25 mio extra ingestopt en toch verloren.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
08 nov 2009 22:05 |
|
 |
bully
|
Mister Ferrari Frits Kroymans over de knie in Zembla ‘Het is een verschrikkelijk jaar geweest, ik hoop dit nooit meer mee te maken. Niet prettig op deze leeftijd. Je moet positief blijven denken, anders ga je er aan onderdoor’, aldus een vermoeide en uitgeleefde Frits Kroymans tegen de camera van Quote. Mister Ferrari, de kersverse hekkensluiter van de nieuwe Quote 500, gaat vanavond over de knie in Zembla.
|
08 nov 2009 22:06 |
|
 |
MS964
|
Begint over een paar minuten, ga het wel even bekijken!
|
08 nov 2009 22:47 |
|
 |
Patrick
|
Ik heb gekeken en weinig gezien wat nog niet bekend was. Viel dus een beetje tegen.
|
09 nov 2009 0:39 |
|
 |
MS964
|
Op zich wel redelijk interessant, maar idd wat oppervlakkig.
|
09 nov 2009 0:54 |
|
 |
Patrick
|
Van Zembla had ik, naief als ik ben, meer verwacht. Ben wel benieuwd wat er nu uiteindelijk met al die auto's met vierkante wielen gaat gebeuren. Dat gaat nog een hoop geld kosten om daar vanaf te komen neem ik aan.
|
09 nov 2009 9:21 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
Ja ik had ook wel wat meer diepgang verwacht, vond die laatste personen ook niet echt een aanvulling, was beetje makkelijke sensatie... Het blijft natuurlijk vervelend hoor als je +30 jaar magazijn medewerker bent geweest en je valt terug naar 70%, maar Dhr. Kroymans is zelf wel verder terug gevallen! Een paar 100 miljoen kwijt  , dan mag hij van mij en dat recht heeft hij ook, best "maar'' 40 miljoen nog hebben en wat hij daar mee doet moet hij vooral ook lekker zelf weten! Hij is in ieder geval als ondernemer weer aan de slag en dat verdient ook respect.
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
09 nov 2009 11:14 |
|
 |
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
Sluit ik me bij aan. Ook het stukje waarin melding werd gemaakt van de aankoop van een prive-jet zonder dat er verder in werd gegaan op details (bijv. wanneer besteld, is deze inmiddels verkocht, op welke BV gekocht, etc.) vond ik nou niet echt een toegevoegde waarde hebben anders dan toevoegen aan het sensatie verhaal.. Kreeg een beetje een Des Bouvrie/Panamera deja vu (daar werden ook eerst alleen maar losse flodders de media in geholpen..)..
|
09 nov 2009 11:30 |
|
 |
sanendave
BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
Ex 964 c2 CabrioRotterdam
|
Zo waren er wel meer stukjes, bv met die foto van Pr Bernard ("dat het zo een lieve man was op die foto"), zo'n andere quote waar hij iets controversieels zou roepen (kan er even niet meer opkomen wat dat was, maar geheel uit zjn verband gerukt en geen enkele functie in het verhaal).
Vond het bijzonder tegenvallen; geen diepgang veel van dat soort stukjes die niets toevoegen, alleen sensatiebelustheid illustreren. Jammer want wel interessant onderwerp.
Laatst bijgewerkt door sanendave op 09 nov 2009 12:51, in totaal 1 keer bewerkt.
|
09 nov 2009 12:06 |
|
 |
Frits77
986 S040
|
Eens met bovenstaande reacties. Wat wilde men nou duidelijk maken? Dat Kroymans een boef is? Bleek niet echt.. De onderste steen boven? Ook niet gezien. Dat het allemaal erg vervelend is? Ja, maar dat wisten we al.
|
09 nov 2009 12:13 |
|
 |
Airhead
1986 C1Friesland
|
Kroymans is natuurlijk niets meer of minder dan een autohandelaar. Als hij zichzelf echter wat hoger inschat, en aan die indruk kan ik mij niet geheel onttrekken, zou hij mi. tenminste de schijn van noblesse oblige wel wat meer op mogen houden. Of op zijn minst zorgen voor een wat betere PR. afdeling. 
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
09 nov 2009 19:55 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik zapte d'r even langs en hoorde hem iets zeggen over "mag je 5 minuten m'n vrouw lenen." nou ja humor in de autohandel waarschijnlijk 
_________________________________________ oud is beter
|
09 nov 2009 20:04 |
|
|