Re: Gestolen onderdelen bij de politie melden heeft geen zin ?
Ik zie verdeelde reacties, leuk! Maar Jort heeft het wat mij betreft wel bij het rechte eind. Natuurlijk ben ik 24/7 agent, maar dan wel in noodsituaties of andere situaties waarin mijn optreden of hulp niet uit kan blijven. Je moet het ook niet willen dat alle agenten in hun vrije tijd gebruik gaan maken van hun bevoegdheden, dan zijn we ineens weer van die naaiers in burger.
Aan de andere kant heeft Horn gelijk door te zeggen dat ik met argumenten en oplossingen moet komen. Echter is het voor mij natuurlijk wel heel moeilijk om met zo weinig info met een gedegen antwoord, laat staan oplossing, te komen naar de TS.
Verder blijft het zo dat er inderdaad prioritetiten gesteld moeten worden in het politiewerk, mede dankzij de verregaande bezuinigingen die gevraagd worden, en het beledeid dat gevoerd wordt. En dat is vaak lastig te begrijpen door de burger, daar ben ik me terdegen van bewust.
In dit geval, als je echt met zoveel "bewijs" naar de politie gaat en je wordt niet fatsoenlijk geholpen, vind ik dat niet op zijn plaats. Misschien dat als de TS wat info PB't, ik hem van enige repliek kan voorzien. Maar ik beloof niets, dat hangt van de info af.