Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 3:34

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Wie is handig met Autocad 3D en wil een medeforummer helpen? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Wie is handig met Autocad 3D en wil een medeforummer helpen?
De zoon van m'n voetbalmaatje heeft niet stilgezeten! ;)

De offerte voor 50 stuks is net binnengekomen.

Ze worden -dus- precies zo:

Afbeelding

gesatineerd nikkel (het meest weersbestendig en qua finish/glans het meest gelijkend op het origineel) met zijdeglans rood emaille en twee schroefperforaties (de twee gaatjes om het embleem mee te monteren; identiek aan het origineel).

Het -financiële- plaatje ziet er als volgt uit:

50 emblemen (inclusief aanmaken template): € 530,00 excl. BTW (dat is dus € 630,70 incl. BTW) plus € 13,75 verzendkosten.

Het totale bedrag voor 50 emblemen is dan € 644,45 en dat betekent dat een embleem € 12,90 per stuk kost (kostprijs).

Ik ben best bereid om een risico te nemen en -zoals ik hierboven al aangaf- geïnteresseerde medeforummers de mogelijkheid te bieden om een of meer exemplaren tegen kostprijs te bemachtigen.

Ik heb daarom besloten om de eerste 25 exemplaren tegen € 12,50 per stuk te verkopen (onder kostprijs derhalve en wat mij betreft inclusief verzendkosten) en daarna 15 exemplaren tegen een bedrag van € 20,00 (kom ik ook nog een beetje uit de onkosten). Tot slot wil ik met 10 exemplaren Ebay, TheSamba, etcetera 'bestormen' voor een lucratiever bedrag...

De levertijd is 6 à 8 weken.

Mocht je geïnteresseerd zijn, laat dat dan maar even weten en geef ook aan hoeveel exemplaren je zou willen.

Ik ga er overigens wel vanuit dat als je je op deze lijst opgeeft je ook committeert om een (of meer exemplaren) af te nemen: het is dus wel vrijwillig, maar wat mij betreft niet vrijblijvend.

03 maart 2010 13:10
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Wie is handig met Autocad 3D en wil een medeforummer helpen?
beste hebt u nu al een tekening van je embleem?
het beste zou zijn om een tekening in dxf file te zetten en te laten frezen met een cnc machine zal het best een het rapst gaan. maar natuurlijkl moet je de tekening juist zijn ik zelf ben bezig het logo te tekenen van porsche zelf voor school om te frezen op de cnc anders wil ik gerust het embleem eens porberen te tekenen

grtz

11 maart 2010 21:09
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2