Auteur |
Bericht |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
 Re: Business-draadje?
Ik vind het wel wat, weet iedereen wat mijn expertise is. 
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
11 dec 2010 14:53 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Viel me inderdaad tegen van hem, want dan had hij wel even kunnen melden dat al die data ergens opgeslagen moet worden  Serieus: ik denk dat we dit niet moeten doen op het PF, inderdaad zoals Jurgen al zei, je zet een half-commerciele deur open.
|
11 dec 2010 17:29 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Waar kan ik mn visitekaartje plaatsen 
_________________________________________ Timeless objects
|
11 dec 2010 18:14 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Op Linkedin. 
|
11 dec 2010 18:16 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Heb ik net opgezegd omdat elke Jan Doedel daar op zit , was vergeten ook mn manicure ... ben voor een Porschedin 
|
11 dec 2010 18:22 |
|
 |
horn
PF #57
|
@ Amandus 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 dec 2010 18:41 |
|
 |
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Horn is onbekend op linkedin ... dus dat wordt wat moeilijk uitnodigen.
|
11 dec 2010 18:48 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik vind linked-in ook over the top. Meer spam dan serieus zakelijk contact. Ik zou het wel leuk vinden om van de mensen hier te weten wat ze doen, zodat we van elkaar gebruik kunnen maken. Natuurlijk is er altijd het risico van vermengen van hobby en werk, maar als je daar goed mee omgaat, hoeft dat geen probleem te zijn.
Ik wist op een gegeven moment dat Dimitri-Turbo goed een straat aan kan leggen en heb hem een keer benaderd. Uiteindelijk geen gebruik van gemaakt omdat de gemeente niet wilde dat ik dat als privé persoon zelf ging oplossen, maar naders beslist wel.
Dus een vermelding van wat iedereen doet is handig; net zoiets als het smoelenboek!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
11 dec 2010 23:16 |
|
 |
horn
PF #57
|
kan idd zeker handig zijn. heb hier al diverse malen gebruik gemaakt van de (zakelijke) expertise van PF'ers. Alleen door vaak te komen krijg je op een gegeven moment een mooi beeld van wie wat doet. Een 'plug je eigen job/bedrijf' topic is - kan ik me voorstellen - wel erg commercieel. Zie de reacties in het verleden op dergelijke initiatieven van mannen als Jos Targa, Rovako etc... (hoewel dat natuurlijk meer on topic Porsche is).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 dec 2010 23:57 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
En daar wringt 'm de schoen ; degenen die zich netjes opstellen, en op de eerste plaats hier zijn als Porsche-liefhebber, daar heb je geen last van, maar juist de spammers komen hier met andere bedoelingen. Als mod moet je dan iets van de een wél toestaan en van de ander afkeuren, voer voor discussie, want dat kun je nooit altijd juist doen en zal ik ook zeker niet pretenderen. Wat mij betreft ook mede daarom één lijn.
|
12 dec 2010 0:44 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Zoals gezegd: > 100 posts does the trick denk ik wel. En commerciële posts waar deze niet horen, zoals in het verleden in een paar gevallen, ja, dat is best tricky. Maar in een draadje wat er voor is, why not?
Maar goed, het gaat 'm niet worden, zoveel is wel duidelijk, hoewel er 17 voor stemmers zijn en 9 tegen. Geen man overboord, het was just an idea.
|
12 dec 2010 1:28 |
|
 |
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Inderdaad, op deze manier zal het 'm wel niet gaan worden.
Maar noem het sponsorpagina's, beperk de berichten tot 1 p.p. met max. 2 foto'tjes incl. een verplichte jaarlijkse forumdonatie van € xx,00 en het zou een kans kunnen hebben. Wie het allemaal gaat administreren en hoe, geen idee.
Succes ermee.
|
12 dec 2010 4:05 |
|
 |
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Misschien is een andere invalshoek een optie: in de sectie met links een kopje met "bedrijven van pf-ers" waar elke forumer met meer dan 100 posts desgewenst een link kan plaatsen. Is minder opdringerig en je kunt dan toch uitzoeken of het product of de dienst die je zoekt door een mede pf-er wordt geleverd/verzorgd.
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
12 dec 2010 13:16 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Op basis van (slechts) een url zoeken of het product of de dienst door een PF'er wordt geleverd/verzorgd? 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 dec 2010 21:10 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Sommige forumers zetten een link naar hun bedrijf in hun signature (zoals Erick, Marcel, RoVaKo e.a.) - stoort (mij alleszins) niet
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
13 dec 2010 10:30 |
|
 |
Wimpie77
|
Het zou mooi zijn als je een vraag kan stellen in een bedrijven topic die dan per PB beantwoordt moet worden.
"Ik ben op zoek naar een stucadoor voor mijn nieuwe woning"
Alleen is het dan niet de bedoeling dat de stucadoors gaan reageren in het topic ("Je hebt PB! *knipoog*"), maar alleen echt per pb! Dus dan hou je ene topic met alleen vragen over.
Ik zie dat wel zitten!
_________________________________________ * * *
|
13 dec 2010 11:14 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik heb er totaal geen problemen mee. Het is toch ook mooi als je zo iemand de handel kan gunnen.
En met meer dan 1000 doorverwijzingen naar een bedrijf in Steenwijk lijkt mij dit zeker ook te kunnen...
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
13 dec 2010 12:09 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Je grammofoonplaat blijft hangen  en bovendien 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 dec 2010 12:37 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Jij hebt geen smaak , je houd niet van Rolex....en daarbij het fruit is nog niet rijp Weet nog steeds niet waar ik mn visitekaarte kan plaatsen Voor de goede orde voor wie het nog niet weet , ben keukenboer met de preciezie van de 1000 posts van Renntech 
|
13 dec 2010 13:12 |
|
 |
Krimson
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966Zuidlaren
|
Lijkt mij een prima optie. zolang het geen enorme commerciele bende wordt waar iedereen alleen maar met z'n waar loopt te leuren dan goed initiatief. gewoon linkje naar je bedrijf met evt. korte omschrijving van dienst die je kunt leveren en gebied waar je dit wilt/kunt uitvoeren 
_________________________________________ Everything is gone be okay in the end and if it's not okay. It's not the end!
|
13 dec 2010 13:29 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Kijk bijvoorbeeld eens naar de onderschriften van gast & Erick MI is dat (meer dan) commercieel genoeg - en kan je aan dit soort onderschriften zien welke PF'er wel of niet z'n zaakjes op het PF wil slijten Ik vind dat soort uitgebreide onderschriften persoonlijk forum-vervuilend & storend, maar dat ter zijde ...
|
13 dec 2010 15:37 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Dat ben ik wel weer met U eens ....beter omdat in een aparte draad te vermelden 
|
13 dec 2010 15:41 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Wat vind je dan van een username van je bedrijf en een avater met je bedrijfslogo? Vind het raar dat jij je daar bij mij aan stoort. Zeker omdat ik hem onlangs heb aangepast qua kleur. 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
Laatst bijgewerkt door Erick op 13 dec 2010 16:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 dec 2010 16:06 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mijn overgrootvader begon in 1882 een bedrijfje als rietdekker en riethandel. Nam het bedrijf over van paps in 1985 en toen was de hoofdmoot spoorbiels. Kocht ze van de Ned Spoorwegen, maar ook in Duitsland, België, Polen, Denemarken en Zweden. Hoe noemen ze dat tegenwoordig "retail" oftewel groothandel, van Groningen tot Kerkrade en Vlissingen. Helaas het raakte uit de mode en ook door het milieu gebeuren. Nu rijden we met rijplaten en draglineschotten ook weer door het land en heb weer te eten 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 dec 2010 16:45 |
|
 |
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
En dan wil ik ook nog even dat verhaal van ene Joost (ken de jongen verder niet) die Renntech heeft overgenomen onder de aandacht brengen. Dat zijn voor mij de "Bikkels" 
|
13 dec 2010 17:39 |
|
|