Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
 Re: Groeten van een ouwe veteraan
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 dec 2011 16:18 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Welkom terug gozert!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
31 dec 2011 19:05 |
|
 |
racebeus
Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Je bedoelt die ene vierkante meter zwart pvc 
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
31 dec 2011 19:39 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Sorry...  Fiets met een dak* Lotus, op de wishlist, maar wel pas op nummertje 7-8 hoor 
|
31 dec 2011 19:51 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Kijk wie daar weer komt "piepen" ...  Michael Dan voel ik mij ook geroepen On Topic : Paar maanden geleden 3 dagen zo'n tweelingbroertje van een Lotus gehad ==> (in Turbo uitvoering)  tijdens het rijden met zo'n kart zijn er bepaalde lichaamsdelen die spontaan van omvang en volume veranderen. Ik begrijp dus je keuze ... SENSATIONELE auto en bovendien echt wel SNEL ! 
|
03 jan 2012 19:53 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Heee nog een verloren zoon! Dirk ook leuk om weer van jou te horen 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
03 jan 2012 20:02 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
dirkie, dirkie... Die naam zegt me wel wat... Maar waarvan ookweer?  Wauw, wat is dit, terug naar het nest jongens? 
|
03 jan 2012 20:24 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Hé Dirkie! Grappig, onder welke steen hebben jullie samen gelegen? Doet het klokkie het nog? 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
03 jan 2012 21:50 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Héhéhé ... Jaja t klokkie doet het wonderbaarlijk nog steeds ! Heb hem verleden week nog uit zen luxe verpakking gehaald Goeie Chinese troep We komen nog eens "kijken" hé ... misschien wel met een goeie reden ... wie zal het zegge 
|
03 jan 2012 22:23 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 jan 2012 23:38 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Wow, ook Dirkie terug! Welkom! 
|
04 jan 2012 0:06 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
04 jan 2012 0:23 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Stoppen met posten gaat blijkbaar beter dan stoppen met lezen 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
04 jan 2012 1:09 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Fantastische wagen, met een motor die er schitterend bij past. Alleen heb ik de Lotus altijd mooier gevonden, alhoewel dit zijn toch aardige foto's  : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=204418031
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
04 jan 2012 12:50 |
|
 |
horn
PF #57
|
Heb dat ding nog eens een keer een middag gereden bijna een jaar voordat hij op de markt kwam in Europa (vriend van me is financial director bij Opel in Russelsheim en had er eentje mee naar NL als testauto). Mijn zoon - is inmiddels 7  - vond het ook een coole bak.... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 jan 2012 13:53 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Is een Opel GT die je hebt gereden Horn (op basis van de Pontiac Solstice), de andere is de Opel Speedster (op basis van de Lotus Elise)...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
04 jan 2012 14:55 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
04 jan 2012 18:30 |
|
|