Re: ...waar is good old deathtrap gebleven...
Nou dat was vorige weer even anders dan gepland...
Mijn vader ging terug naar het ziekenhuis om de cateter te verwijderen. Behalve wat miscommunicataie, leek het allemaal goed te gaan en mocht hij eind van de middag weer naar huis. Helaas krijg hij 's avonds hevige pijn.
Mijn moeder is al geen held op de weg 's avonds, laat staan met een man die het uitschreeuwt van de pijn naast haar.
Ik woon maar 70 meter van mijn ouders af, dus mijn moeder vroeg mij om naar het ziekenhuis te rijden. Dat rijden werd racen. Eigenlijk moet ik toegeven: onverantwoord. We hadden gewoon de ambulance moeten bellen.
Maar goed... in het ziekenhuis op de spoedeisende hulp, NERGENS EEN ROLSTOEL te vinden!!!!
Mijn vader kon niet meer lopen van de pijn en we hebben hem gewoon naar binnen moeten tillen. Hier kan ik met mijn verstand nog steeds niet bij.
Dan in de wachtkamer. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit, maar het leek alsof ik bij een familie binnenstapte die allemaal naar GTST zaten te kijken. Er was van 'spoedeisende hulp' weinig sprake. Ik ben zelf wel een persoon met veel geduld en begrip, maar na 15 minuten met een creperende vader ben ik enigsinds geagiteerd op die balie afgelopen dat er NU iets moest gebeuren.
Dat leek te helpen en mijn vader werd geholpen. Uiteindelijk is het inbrengen van een nieuwe cateter en wat pijnstilling de oplossing geweest. Mijn vader mocht diezelfde avond weer naar huis. Vervolgonderzoeken volgende deze week...
Ik heb er in elk geval weer wat grijze haren bij.
Arno