Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Welk type kopers bestaan er?
Gewoon langsgaan bij een handelaar met een goede kennis... Auto op voorwaarde van AKK kopen, niet zelf in rijden, maar iemand met verstand van de auto in laten rijden... AKK'er aan de telefoon hebben: "Ding is goed, doen!"... Auto bij AKK'er laten staan en volgende dag langs om kenteken over te schrijven... Zo moeilijk is het niet .... (kuch).... Enne, ik mag Marc vast in een hokje plaatsen (geintje he!) Net-niet-kopers: Auto voldoet eigenlijk aan alle eisen, prijs, staat, uitvoering, alles... Maar hij is te mooi/verkeerde kleur/fout interieur/net geen schuifdak/verkeerde lampen/amerikaan/.... (maw. eigenlijk wist je het al, maar toch )
|
20 maart 2012 19:36 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
Volgens deze lijst is er maar 1 type koper!
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
20 maart 2012 19:44 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Je hebt maar 1 koper nodig: dat is die ene die het geld op tafel legt En geloof me, die herken je bijna nooit.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
20 maart 2012 19:57 |
|
|
horn
PF #57
|
ja. die mensen die komen kijken naar je 964 coupe. twee koppen van je nespresso opzuipen. dan een uur proefrijden. en dan zeggen 'mooie auto hoor. jammer dat hij uit 1991 is. ik zoek echt iets van 1986 of ouder....'
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 maart 2012 20:09 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Ach, dat hoort er ook een beetje bij. Het is maar een hobbie
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
20 maart 2012 22:13 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Haha, topdraadje, helemaal gemist. Helaas erg herkenbaar
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
01 jul 2012 15:17 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Herkenbaar? Staat je targa te koop dan
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
01 jul 2012 15:24 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Heb toen de 964 te koop had ook eentje gehad, heel veel mail verkeer over de auto gehad, wat de aandachtspuntjes waren en of en waar roest zat. Week verder, wou die graag zijn mini cooper D erop in ruilen
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
01 jul 2012 15:29 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Nee, die niet, maar heb niet zolang geleden de auto van mijn vrouw particulier proberen te verkopen, man man wat een drama is dat. Feest van herkenning deze types, gedeelde smart is halve smart, zeg maar
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
01 jul 2012 17:26 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Een halve Smart? Da's zo'n BMW C1 dan toch?
|
02 jul 2012 22:11 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ik wil graag een andere porsche kopen, maar durf nu bijna niet meer....
|
02 jul 2012 23:09 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Wagenpark wisselt hier gemiddeld ieder jaar maar eigenlijk nooit veel gezeur gehad bij de verkoop ervan. Paar maanden terug nog de wagen van Jessica verkocht, binnen twee weken weg naar een koppel uit Leiden. Geen gezeur, geen inruil, helemaal niks. Dezelfde middag nog de nieuwe DD opgehaald, koffie, papieren bekijken, instappen, rijdt 'ie lekker schat en door naar het postkantoor. Met de Porsche ging het eigenlijk niet veel anders, bekeken, gereden, aanbetaald, twee weken naar Griekenland gegaan, AKK laten doen en de rest betaald. als we niet op het punt hadden gestaan om in het vliegtuig te stappen was het wellicht wat sneller gegaan.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
03 jul 2012 7:15 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ja dat klopt, de 911 ging vlot weg
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
03 jul 2012 9:06 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ruil je ook Amerikanen in? Ik heb mijn eerste Porsche ook een paar weekjes te koop aangeboden op het forum en marktplaats en al snel besloten liever op zoek te gaan naar een goede inruildeal. Wou immers toch weer een P. Hulde voor je geduld Mischa
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
03 jul 2012 9:45 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
De suggesties van de forummers zijn verwerkt in de 1e post!
|
03 jul 2012 11:34 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Als de C6 een achterbank zou hebben zou ik er zeker over nadenken.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
03 jul 2012 13:50 |
|
|