Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Nicolò schreef:
Die zilveren Gallardo is toch van Sjef Hendrikx, die slager?
Niet die ik bedoel. Misschien zijn er twee zilveren in Zundert? Er is iig ook nog een gele Gallardo (mooiere kleur ook voor een Gallardo overigens).
BTW: het kan natuurlijk zijn dat die slager zijn zilveren Gallardo heeft uigeleend, maar ik kan het mij niet zo voorstellen... ik ken de slager echter niet dus...
17 dec 2005 12:31
rob964.c4
964.c4
assendelft
Blauwe Kikker schreef:
Daar ben ik het mee eens,
Iedere dag in zo'n Lambo stappen vergt aardig wat behendigheid..
in stappen gaat nog wel maar er uit, zat een keer te bellen (zo van je weet nooit in wat voor auto ik nu zit), en kon er niet uit komen.
Wat me wel is bij gebleven dat de gordel vanuit het midden kwam en niet vanuit de buiten kant.
robert
_________________________________________ remmen is angst
17 dec 2005 13:27
Webber
944 S 1987
Stukje onder Breda
rob964.c4 schreef:
in stappen gaat nog wel maar er uit, zat een keer te bellen (zo van je weet nooit in wat voor auto ik nu zit), en kon er niet uit komen. Wat me wel is bij gebleven dat de gordel vanuit het midden kwam en niet vanuit de buiten kant.
robert
Dus niet dat je iedere dag in een lambo zit te bellen ?
_________________________________________ Scarface, knew it too, porsche is the car to drive
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum