Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 2:46

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Kinderachtig ? of herkenbaar door jullie ? 
Auteur Bericht
Moderator
PF # 136
Bericht 
anton964 schreef:
ging er dan geen alarmpje in de auto dat ze bij een paaltje was?
ik zou hem inruilen voor een nieuwe.je gaat toch niet in een schade auto rijden!

anton964

MMM inruilen, dat is een goed idee! Maar waar vind je er dan 1 die wel een BMW Touring zonder schade kan parkeren?

:^: :wink:

31 mei 2006 14:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :thumleft:

Laatste update 22/10/2013

31 mei 2006 14:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Bij ons is de afspraak: ik zeur niet over een deuk, jij niet over het geld om die te laten herstellen...

PS gebeurde al enkele keren met de avantime en alfa, gelukkig nog nooit met de P. (ik hou nu wel hout vast hoor...)

31 mei 2006 14:46
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ja het is balen van een schade met een nieuwe auto maar gewoon uithuilen en gelijk vergeten. Een auto is een gebruiksvoorwerp en schade is toch een beetje 'het risico van het vak'.

31 mei 2006 15:16
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Ach Hans, het grote voordeel is dat je nu gelijk je steenslag bij kan laten werken ;) (owh, die zat er nog niet op? :))

Nee, zonder dollen, zonde, maar ach, vergeven en vergeten toch?

(ook ik heb elke keer mijn hart vast als Esther weg is hoor ;) )

31 mei 2006 15:18
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
paSCal schreef:

ook ik heb elke keer mijn hart vast als Esther weg is hoor ;)

Hoe gehecht ik ook aan mijn auto ben: dat ding is verzekerd en zodoende vind ik alles best zo lang mijn vriendin maar heelhuids thuis komt. Zo lang ze het niet moedwillig doet: kan gebeuren. Ik ben toevallig gisteren nog goed weggekomen... (mooie vrouw icm iemand die op het laatste moment remt om af te slaan)

31 mei 2006 15:24
Profiel
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Ik zou me er absoluut niet druk om maken....'t is maar blik...
(....en ik ben het namelijk die de afgelopen jaren flink wat no-claim heeft verspeeld...... :oops: :lol: )

31 mei 2006 16:10
Profiel WWW Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Ach, er zijn wel belangrijkere dingen waar ik mij druk over kan maken.......... (bijvoorbeeld: waar blijft die zomer toch of een PF lied :mrgreen:)!

31 mei 2006 16:24
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Ach, er zijn wel belangrijkere dingen waar ik mij druk over kan maken.......... (bijvoorbeeld: waar blijft die zomer toch of een PF lied :mrgreen:)!

Rob, waar blijft dan dat 2e couplet? :wink:

31 mei 2006 16:59
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
dit is het 2e couplet :ass: :mrgreen:
Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet.
dit is het 3e couplet
Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet.
dit is het 4e couplet
dit is het 5e couplet
dit is het 6e couplet
dit is het 7e couplet
dit is het 8e couplet
dit is het 9e couplet
dit is het 10e couplet
dit is het 11e couplet
dit is het 12e couplet
dit is het 13e couplet
dit is het 14e couplet
dit is het 15e couplet
dit is het 16e couplet
dit is het 17e couplet
dit is het 18e couplet
dit is het 19e couplet
dit is het 20e couplet
dit is het 21e couplet
dit is het 22e couplet
dit is het 23e couplet
dit is het 24e couplet
dit is het 25e couplet
dit is het 26e couplet
dit is het 27e couplet
dit is het 28e couplet
dit is het 29e couplet
dit is het 30e couplet

Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 31 mei 2006 18:14, in totaal 1 keer bewerkt.

31 mei 2006 17:07
Profiel WWW
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Kinderachtig ? of herkenbaar door jullie ?
molen934 schreef:
Mijn (lieve) vrouw Saskia belt mij maandag j.l. uit de auto, ze had hem bij het inparkeren tegen een betonnen paal gezet :evil: :twisted:

hoezo herkenbaar :roll: :wink:

Mijn (lieve) vrouw Daniélle reed een paar jaar geleden de HELE voorbumper van onze BMW coupé er af..........

Bij het achteruitrijden bleef ze achter de ROTstuin van de buren hangen toen ze het stuur omgooide,een klein krasje op de hoek maar alle ophangpunten binnen afgescheurd.

Daniélle met tranen in haar ogen naar binnen,zo erg vond ze het. Waar ik op zei: het is maar blik. Bumper met Gaffa tape vastgezet en 2 dagen later weer opgehaald bij schade bedrijf. Ze kan er nu wel om lachen.

Shit happens.

31 mei 2006 17:08
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
BerendB schreef:
en ik ben het namelijk die de afgelopen jaren flink wat no-claim heeft verspeeld......

Met trukage heb je het zo weer terug. Gewoon onderhandelen met de verzekeringsmijen.

31 mei 2006 17:11
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Tell me, counsellor.

31 mei 2006 18:07
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ik zou het veel erger vinden als een van mijn dochter nog maar een schrammetje oploopt, tegenover dat ze een ganse wagen in elkaar rijden. Ik heb nog geen enkele wagen zien wenen, dus ik ga ervan uit dat hij ook geen pijn gevoeld heeft. :roll:

Inderdaad :thumleft:

31 mei 2006 18:33
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Heel herkenbaar Molen. Morgen ben je het weer vergeten. Maar vooral de reactie 'het is maar een auto' schiet op zo'n moment verkeerd...

Monique klapte met de Omega op een SUV "omdat ze zat te bellen voor het stoplicht en plotseling toeterde er iemand en dacht zij dat het groen was." Gaf zonder te kijken gas en toen bleek dat de SUV voor haar had getoeterd dat degene die daarvoor stond moest gaan rijden. Hele voorkant in elkaar - 2500 euro schade en natuurlijk WA verzekerd.

Nou, dan kan ik dus niet met een bosje bloemen aankomen. Ik kan niet tegen dergelijke stommiteiten. Goed gevloekt en vervolgens geregeld dat ze weggesleept werd, thuisgebracht werd met ons eenjarige zoontje, dat de auto weer gerepareerd werd en dat er twee uur later een leenauto voor de deur stond.
Dat dan weer wel... :twisted:

31 mei 2006 20:07
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Horn schreef:
Monique klapte met de Omega op een SUV "omdat ze zat te bellen voor het stoplicht en plotseling toeterde er iemand en dacht zij dat het groen was." Gaf zonder te kijken gas en toen bleek dat de SUV voor haar had getoeterd dat degene die daarvoor stond moest gaan rijden. Hele voorkant in elkaar - 2500 euro schade en natuurlijk WA verzekerd.

Nu zijn al mijn wagens wel omnium verzekerd, dus dat zal ook iets geven denk ik. Maar als Linda zoiets moest doen, dan bestierf ik het dus van het lachen, en jaren nadien nog.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

31 mei 2006 20:15
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Daarom zeg ik: een dag later is het niet erg meer. Ook niet als die bakken WA verzekerd zijn (10 jaar oude Omega is een mooi WA project). Alleen als ik aan het werk ben en ik word gebeld door TOTMBO die 'ik zat te bellen en niet op te letten' een dergelijke stompzinnige schade rijdt kan ik er op dat moment dus niet om lachen.
"Ja, en ik gaf net Tijs een mandarijntje"...

Ach, ik reed een paar jaar geleden met haar golfje cabrio het tuinhek van de buren uit de grond... omdat ik zonder te kijken achteruit reed en zat te wachten op de piepjes van de parkdistance control... (die wel op mijn auto en dus niet op haar auto zat) :twisted: :twisted: :lol:

Ach, die krijg ik ook nog wel eens voor mijn voeten gegooid... :twisted: :lol:

31 mei 2006 21:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
en ik reed met mijn stomme kl&é"'(駧èéèten(in maart)
op rechte weg tegen een vangrail..... stoem stoem stoem,

maar euh, slilmme accidenten bestaan niet zekers ?

31 mei 2006 21:15
Profiel
PorscheForum Rakker
997 mk2 cabrio
veluwe
Bericht 
Mijn vrouw reed met de audi ook de deur uit de auto van de buren,
Ja dat is jammer van de no claim, kwaad worden heeft echt geen zin....ze doet het niet expess. net zoals de carterpan eronderuit rijden , ja het is vooral lastig..... ik heb nu maar een jeep voor haar gekocht, zijn deuken en krassen niet zo erg.

Nou vind ik toch dat schade zwaar overschat wordt, kijk een opgeknapte total losje daar heb ik het niet over. Een overgespoten spatbord ja en ? Ik kan er niet zo mee zitten.

31 mei 2006 21:30
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Poeh, zou wel balen maar als ik haar gezicht zou zien dan zou ik de eerste zijn om te roepen dat het maar blik is. Want ik weet maar al te goed hoe erg zij het vindt, omdat ze weet hoe zuinig ik er op ben.

BTW, de combi in het donker achterruitrijden en een CD-tje wisselen is ook geen gelukkige. Damn, wat zijn die deuren van Ford Focussen duur om te laten vervangen! :twisted:

31 mei 2006 22:09
Profiel
vianen
Bericht 
deuk is een deuk, kapot is jammer :arrow: laten maken en klaar!!, niet over door zeuren, heeft geen zin hoor :lol: :wink: gewoon blijven lachen!!!

01 jun 2006 0:13
Profiel
Bericht 
wolf schreef:
Tell me, counsellor.

Meerdere tussenpersonen opbellen en ze tegen elkaar op laten bieden. De "truuk" die sommigen gebruiken is om je schadevrije jaren kado te doen. Ik heb er zo voor mijn vriendin ooit 8 kado gekregen en voor mijzelf een niet al te slechte 10 (zodat ik thans zelfs de auto kort kan rijden zonder meer premie te hoeven te betalen)...

Het kost wat tijd, maar zeker als je een Porsche tegen dagwaarde moet verzekeren (bij 50K per jaar krijg je dat soort gedonder) scheelt het bijzonder veel geld.

01 jun 2006 8:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
horn schreef:
Ach, ik reed een paar jaar geleden met haar golfje cabrio het tuinhek van de buren uit de grond... omdat ik zonder te kijken achteruit reed en zat te wachten op de piepjes van de parkdistance control... (die wel op mijn auto en dus niet op haar auto zat) :twisted: :twisted: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: sorry Horn, maar die is komisch.....

Schade aan de auto is altijd vervelend, moet niet horen dat Eric een deuk in de Porsche heeft gereden, want dan kan hij in de garage slapen.... :lol:

Nee hoor, het is toch geen opzet en je mag blij zijn dat er alleen een deuk in de auto zit. Maar daarentegen zijn er wel veel vrouwen die stomme deukjes oplopen, net als Horn vertelt over zijn vrouw, ja dat is natuurlijk stom en had niet hoeven gebeuren. Maar het is maar blik en anders koop je toch een mooie fiets voor haar. :wink:

Laten maken en niet meer over zeuren!!!

01 jun 2006 9:12
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
horn schreef:

Niet zo gek hoor, bij ons zit ook PDC op de ene auto en niet op de andere (op de P dus niet) en ik moet me ook altijd realiseren in welke auto ik ook weer zit voordat ik achteruit ga rijden... tot nu toe goed gegaan... :roll:

Zal ook maar een leuke 'echtgenote anekdote' bijdragen... Agnes heeft tot nu toe in iedere leasbak wel een deuk gereden :evil:, een gedenkwaardige was wel een muurtje wat plotseling overstak... zijschade dus... Toen ik thuis kwam had ze een pleister op de deuk geplakt :D Toen kon ik niet meer boos worden natuurlijk...

01 jun 2006 10:27
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Harley schreef:
Toen ik thuis kwam had ze een pleister op de deuk geplakt :D Toen kon ik niet meer boos worden natuurlijk...

:idea: :lol: Da's inderdaad een goeie.

01 jun 2006 10:29
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende